قیمت توری حصاری

قیمت توری حصاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
توری کالا
قیمت توری حصاری یا لیست قیمت فنس حصارکشی :

قیمت توری حصاری گالوانیزه به عوامل متعددی بستگی دارد که در ذیل به آن خواهیم پرداخت :

مفتول گالوانیزه گرم به کار رفته در بافت توری :

عامل اول موثر در قیمت توری حصاری نوع یا برند مفتول به کار رفته در این محصول است . کیفیت گالوانیزه ، میزان نرمی مفتول ، یکدست بودن مفتول ( همه مفتول به یک اندازه سقت یا نرم باشند ) ، قطر روی نشسته روی مفتول گالوانیزه ( به میکرون ) اوّلین و موثرترین عامل در این زمینه است .

اندازه چشمه :

عامل دوم در قیمت توری های حصاری اندازه چشمه بافته شده است . چشمه های فنس حصاری به حالت لوزی شکل بوده و اندازه آن هم به صورت اضلاع متقابل می باشد . یعنی فاصله ضلع های رو به روی هم را به سانتیمتر اندازه گیری کرده و به این مقدار چشمه توری حصاری گفته می شود .

نوع روکش به کار رفته :

عامل سوّم در قیمت فنس حصاری نوع روکش به کار رفته در توری فنس حصاری است . همانطور که در قسمت توری حصاری گفته شده توری های حصاری دارای دو نوع روکش گالوانیزه و PVC می باشند . توری های حصاری روکش PVC به علت اینکه روی پوشش گالوانیزه یک لایه PVC هم اضافه می شود ، دارای قیمت بالاتری نسبت به توری حصاری گالوانیزه است .

وزن توری حصاری :

وزن توری حصاری در متر مربع عامل تعیین کننده قیمت توری حصاری است . وزن توری حصاری در یک متر مربع رابطه مستقیم با قطر مفتول و اندازه چشمه توری دارد . در صورتی که ضخامت مفتول و اندازه چشمه حصاری افزایش یابد ، وزن توری و در نتیجه بر قیمت محصول افزوده خواهد شد . برعکس همین قضیه هم صادق است .

ادامه این مقاله را در سایت توری کالا مطالعه فرمایید ...
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vlN8
نظرتان را بنویسید