برگزاری کارگاه مشترک بین دانشگاه های ترکیه و ایران

برگزاری کارگاه مشترک بین دانشگاه های ترکیه و ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
اولین کارگاه علمی- تحقیقاتی مشترک بین دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف و دانشکده مهندسی برق دانشگاه کوچ (KOC) از ترکیه صورت مجازی برگزار گردید.

هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی اعضای هیات علمی طرفین با زمینه‌های پژوهشی فعال در طرف مقابل و ایجاد همکاری‌های مشترک در آینده نزدیک است. این همکاری‌ها می‌تواند در قالب تعریف پروژه‌های مشترک، تبادل دانشجو، تبادل اعضای هیات علمی، استفاده از امکانات طرفین برای پیشبرد اهداف مشترک است.

در ابتدای این جلسه دکتر سیم‌چی، مسئول روابط بین‌الملل دانشگاه به معرفی دانشگاه صنعتی شریف و جایگاه و رتبه این دانشگاه در سطح بین‌المللی پرداخت.


در ادامه دکتر آکان رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه کوچ نیز طی ارائه‌ای، امکانات دانشگاه کوچ و قراردادهای همکاری این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها در سطح بین‌المللی را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف،در خاتمه نشست مجازی 30 ارائه پژوهشی از سوی 30 عضو هیأت علمی طرفین در مورد زمینه‌های فعال پژوهشی هر یک از طرفین صورت گرفت و مقرر شد که زمینه‌های مورد علاقه در قالب کمیته‌های تخصصی از سوی طرفین پیگیری شده و زمینه‌های همکاری تحقیقاتی در آینده نزدیک فراهم شود.

همچنین مقرر شد امکان اجرای برنامه تبادل دانشجو در وضعیت فعلی بصورت از راه دور بررسی شده و نتیجه به اطلاع اساتید و دانشجویان دو طرف برسد.

منبع: برگزاری کارگاه مشترک بین دانشگاه های ترکیه و ایران
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pxRV
نظرتان را بنویسید