ثبت نام هنرستان ماندگار امام صادق

ثبت نام هنرستان ماندگار امام صادق
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

هنرستان ماندگار امام صادق، واقع در خیابان ری در منطقه 12 شهر تهران، ویژه پذیرش هنر جوریان در دوره دوم متوسطه است. هنرستان ماندگار امام صادق تنها پذیرای هنرجویان پسر است و دختران مجاز به ثبت نام در این هنرستان نمی باشند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و شرح شرایط ثبت نام در این هنرستان نمونه دولتی بپردازیم. با مشاور گروپ همراه باشید.

معرفی هنرستان ماندگار امام صادق

هنرستان ماندگار امام صادق، در سال 1357 با عنوان مجتمع آموزشي امام صادق (ع)  آغاز به فعاليت نمود. در سال 1368 اين مركز در دو شيفت صبح، فني و حرفه اي؛ و بعد از ظهر، هنرستان كار و دانش با مجموع 2800 هنرجو و 220 نفر پرسنل؛ اداره مي شد.

این هنرستان پیش از انقلاب توسط کشور اتریش مدیریت می‌شد و محصلان برتر آن می‌توانستند بورسیه تحصیل به اتریش را دریافت کنند، در حال حاضر بسیاری از فارغ‌التحصیلان پیشکسوت این مجموعه در خارج از کشور ساکن هستند.

اين مركز قابليت خدمات رساني به مراكز آموزش عالي را دارد، همچنين بعد از انقلاب يک ساختمان جديد دو طبقه احداث و به مجموعه ساختمان ها اضافه شد و در سال 86 اين مركز به هنرستان نمونه دولتي ارتقا یافت. در سال 87  نیز به عنوان هنرستان ماندگار شناخته شد. مدارس ماندگار به مدارس با بنای تاریخی حداقل 50 ساله گفته می‌شود که در عین حال دارای استحکام کافی برای انجام فعالیت‌های مدرسه هستند؛ این مدارس مطابق معیارها و ضوابط خاص با تأیید شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش، شناخته شده و به‌ صورت هیئت ‎امنایی اداره می‌‎‌ شوند.

سایت هنرستان ماندگار امام صادق

هنرستان ماندگار امام صادق  به نشانی ists.ir سایتی برای خدمت رسانی الکترونیکی به دانش آموزان این مدرسه است. در این سایت، امکان مشاهده اخبار اطلاعیه ها، رویداد های مربوط به هر رشته و... فراهم است. شما با مراجعه به این وبسایت می توانید از شرایط کلی مدرسه و زمان آزمون های داخلی اطلاعات خوبی کسب کنید.

رشته های موجود در این هنرستان عبارتند از:

  • الكترونيك
  • برق
  • تاسيسات
  • چاپ
  • ساختمان
  • ساخت وتوليد
  • صنايع چوب
  • صنايع فلزي
  • متالورژي
  • مكانيك خودرو
  • نقشه كشي عمومي

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت هنرستان ماندگار امام صادق می تواندی با شماره تماس 9099071613 تماس گرفته و پاسخ سوال خود رادر کمترین زمان ممکن از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید.

ماندگار امام صادق

شرایط ثبت نام هنرستان ماندگار امام صادق

برای ثبت نام در هنرستان ماندگار امام صادق که مدرسه ایی نمونه دولتی است، باید در آزمون مدارس غیر دولتی شرکت کرده و در صورت قبولی، برای ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید. هم اكنون اين هنرستان در سه پايه دهم ، یازدهم و دوازدهم، در سه ساختمان مجزا هنرجو مي پذيرد. برای ثبت نام در این مدرسه باید بدانید که این هنرستان به هیچ عنوان، دانش آموزان با معدل کمتر از 15 را ثبت نام نمی کند.

به خاطر داشته باشید با ثبت نام در هنرستان و گذراندن دوره متوسطه دوم در رشته دلخواهتان به مهارت حرفه ایی دست نمیابید و باید در کنار آن و یا پس از آن به گسترش دایره اطلاعاتی و مهارتی خود در رشته مورد علاقه تان بکنید. درس ها تئوری هنرستان از ذبیرستان ها سبک تر است و این موضوع با هدف تمرکر بیشتر بر روی آموزش عملی اتفاق افتاده است. اما از آنجایی که زیرساخت مناسب آن هنوز در بسیاری از هنرستان ها کشور فراهم نیست، این آموزش های عملی به طور کامل مفید واقع نمی شوند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oMxj
نظرتان را بنویسید