مزایای استفاده از گیاهان در فضای اداری

مزایای استفاده از گیاهان در فضای اداری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bayno-co

گیاهان در فضای اداری چه نفضی دارند و بهترین گیاه برای استفاد در طراحی فضای اداری کدام است؟ چگونه می‌توانیم با کمترین هزیته تغیرات گسترده‌ای در محل کار و مبلمان اداری داشته باشیم؟
همان طور که می‌دانید با گذر از فصل تاfستان و رسیدن به پائیز و پس از آن زمستان، شاهد کوتاه‌تر شدن روزها و ساعت‌هایی که می‌توان از روشنایی طبیعی استفاده کرد هستیم. این فضا علاوه بر اینکه به تاریک شدن دفاتر می‌انجامد از طرفی منجر به پایین آمدن روحیه کارکنان می‌شود. یکی از راه‌های جلوگیری از این کاهش استفاده از رنگ بندی‌های جذاب در این فصل در طراحی فضای داخلی است. رنگ سبز یکی از این رنگ هاست. هیچ لزومی ندارد که شما اقدام به رنگ‌آمیزی دفاتر خود نمایید و یک یا چند روز را حضور در دفاتر خود را به خاطر رنگ‌آمیزی معلق نمایید بله می‌توانید در ازای این کار، با استفاده از گل و گیاهان مختلف مصنوعی فضایی را برای خود و سایر پرسنل برگزینید. این یک راه حل ایده آل و در عین حال ارزان و مقرون به صرفه است که از نگاه زیبایی و جذابیت هم می‌توان بسیار مورد پسند واقع شود.
در مورد تاثیرات مثبت گیاهان بر ما تحقیقات بسیار زیادی توسط موسسات معبر انجام شده است. همگی این‌ها معتقد هستند نتیجه ی نگهداری و استفاده از آن‌ها در دفاتر کاری بسیار قابل توجه است. گیاهان ویژگی به نام بازگردانی و یا بهبود سلامتی دارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Yjw2
نظرتان را بنویسید