در چند سال اخیر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تغییرات چشمگیری کرده است. اما هم چنان کسانی هستند که معتقدند نرم افزار تاثیر چشمگیری نداشته است. چرا؟ نبود استراتژی.
احتمالا بارها شنیده یا خوانده اید که نرم افزار (در هر زمینه ای) تنها یک ابزار است. پیش از خرید نرم افزار باید استراتژی خود را توسعه دهید. ما نیز در مقاله ی پیشین در مورد باید ها و نبایدهای CRM راجع به اهمیت توسعه استراتژی صحبت کردیم. اما چگونه؟ در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم.
توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری

ذخیره سازی
1
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
ShortURL as
Linkp.ir
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر