11 مورد از بایدها و نبایدهای CRM و دلایل شکست و موفقیت پیاده سازی آن

ذخیره سازی
1
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
در مقاله راهنمای پیاده سازی CRM مراحل پیاده سازی نرم افزار و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری را توضیح دادیم. در این مقاله سعی داریم بایدها و نبایدهای مهمی را که در این استراتژی موفقیت و شکست پیاده سازی را رقم میزند، بصورت کامل توضیح دهیم. بایدهای نرم افزار CRM استفاده از نرم افزار CRM از پیش از خرید آن شروع می شود. شما باید هدف خود را بدانید و صرفا به دلیل شنیده ها اقدام به خرید نکنید.
برچسب ها
ShortURL as
Linkp.ir
مطلب قبلی
رازهای اعتمادسازی و جلب اعتماد مشتری
مطلب بعدی
توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر