لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه های پردیس خودگردان ورودی مهر و بهمن 1400 در برخی از رشته محل ها به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد. متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان لازم است، ابتدا رشته های ارائه شده سال ۱۴۰۰ را بررسی کرده و در صورت یافتن رشته مورد علاقه خود برای ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در سال 1400 در دوره های مختلف تحصیلی روزانه، نوبت دوم  شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری ارائه شده است. داوطلبان می بایست، پس از مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام، رشته های مورد علاقه خود را از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان استخراج کنند.

با این حساب اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان و مدیریت در چینش و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون ۱۴۰۰ که قصد ورود به دانشگاه های سراسری علی الخصوص دانشگاه پردیس خودگردان را دارند، اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور بهمن 1400 منتشر شده است.

 

لذا به منظور سهولت امر انتخاب رشته برای داوطلبان متقاضی پذیرش سال جاری این دانشگاه ها، در ادامه این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400 را به تفکیک گروه آزمایشی ارائه دهیم.

 

لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن 1400

مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان، رشته های بدون آزمون این دانشگاه در همه گروه های آزمایشی اعم از رشته های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان ارائه می شود. معمولا هر سال، همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این دانشگاه لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان نیز منتشر می شود.

 

با توجه به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان سال جاری و اطلاعیه سازمان سنجش لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن 1400 از 14 آذر منتشر خواهد شد. دراین قسمت، لیست رشته های بدون کنکور مهر و بهمن 1400 را برای داوطلبان قرار داده ایم.

 

دفترچه های انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان 1400
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر 1400
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400

 

دقت داشته باشید که در صورت انتشار لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان ۱۴۰۰ و یا اصلاحیه رشته ها علاوه بر برورسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان

 

 

مشاوره ثبت نام رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن 1400

داوطلبان متقاضی ثبت نام رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن ۱۴۰۰ باید دقت داشته باشند که، عنوان بدون کنکور در مدارک آنها لحاظ نشده و اعتبار مدرک با اعتبار مدارک رشته های با آزمون یکسان است. همچنین با توجه به شهریه پرداز بودن دانشگاه های پردیس توصیه می شود نخست شهریه دانشگاه پردیس خودگردان را بررسی کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

 

همچنین متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون پردیس بین الملل سال 1400 باید دقت داشته باشند که لیست رشته های بدون کنکور ورودی مهر و بهمن به صورت مجزا منتشر می شود و لذا ممکن است لیست رشته های ارائه شده هر ورودی و یا ظرفیت های ارائه شده با هم متفاوت باشند.

 

داوطلبان بهتر است که پیش از اقدام به ثبت نام رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن ۱۴۰۰ نخست شرایط لازم برای پذیرش و تحصیل در این دانشگاه را بررسی کنند و پس از حضول اطمینان از دارا بودن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای نام نویسی خود اقدام کنند.

 

متقاضیان رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان مهر و بهمن 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات شرایط لازم برای ثبت نام رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان ۱۴۰۰ اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه جزئیات رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن 1400 سوالی در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پردیس 1400

 

تاریخ 14 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ورودی بهمن 1400 از 14 آذر آغاز شده است.

 

تاریخ 1 آذر 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از تاریخ 14 آذر آغاز می شود و تا تاریخ 20 آذر ادامه دارد.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ لیست رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ این لیست از طریق سازمان سنجش و در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون منتشر می شود که آخرین لیست ارائه شده در متن مقاله موجود است.



 

2- ✔️ چه رشته های در دانشگاه های پردیس خودگردان بدون آزمون ارائه می شوند؟

✔️ رشته های مختلف ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در واحد های مختلف این دانشگاه بدون آزمون ارائه می شود که به تفکیک در متن این مقاله نیز موجود است.



 

3- ✔️ آیا تمامی واحد های پردیس خودگردان پذیرش بدون آزمون دارند؟

✔️ برخی از واحد های پردیس خودگردان بدون آزمون دانشجو می پذیرند که این واحدها و رشته های ارائه شده در متن مقاله نیز موجود است.

منبع : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/W9qn
نظرتان را بنویسید