تماس تلفنی همچنان یکی از مهمترین روشها برای برقراری ارتباط بین کسبوکارها و مشتریان آنها است. خدمات تلفن بر بستر اینترنت یا voip باتوجهبه مزایای فراوانی که دارد در سالهای گذشته محبوبیت زیادی را در میان کسبوکارها پیدا کرده است.در این مقاله سعی کردهایم تا اهمیت دادههای جمعآوری شده و شاخصهایی که برای بررسی عملکرد (KPI) یک مرکز تماس مهم هستند را معرفی کنیم.
شاخصهای کلیدی مرکز تلفن و راهکار هوش تجاری برای Voip

ذخیره سازی
0
0
اشتراکگذاری
گزارش تخلف
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر