شاخص‌های کلیدی مرکز تلفن و راهکار هوش تجاری برای Voip

شاخص‌های کلیدی مرکز تلفن و راهکار هوش تجاری برای Voip
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
business-intalgnce

تماس تلفنی همچنان یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط بین کسب‌وکارها و مشتریان آنها است. خدمات تلفن بر بستر اینترنت یا voip  باتوجه‌به مزایای فراوانی که دارد در سال‌های گذشته محبوبیت زیادی را در میان کسب‌وکارها پیدا کرده است.در این مقاله سعی کرده‌ایم تا اهمیت داده‌های جمع‌آوری شده و شاخص‌هایی که برای بررسی عملکرد (KPI)  یک مرکز تماس مهم هستند را معرفی کنیم.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rJxW
نظرتان را بنویسید