پکیج دروس تخصصی کنکور ریاضی

پکیج دروس تخصصی کنکور ریاضی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

پکیج دروس تخصصی کنکور ریاضی  زیر صد سنجش
 

بسته آموزشی دروس تخصصی کنکور ریاضی شامل سه بخش اصلی است

بخش اول: تدریس کاملا تشریحی خط به خط کتاب های درسی سه سال دبیرستان با زبان ساده و روان و شیوه کاملا مفهومی و که به منظور کسب آمادگی کامل برای امتحانات نهایی صورت گرفته است.

بخش دوم: آموزش نکات کلیدی، تکنیک های حل تست، محاسبات سریع و شیوه های حل سریع و آسان تست های کنکور.

بخش سوم: برپایی ایستگاه تست کلاسی در پایان هر بخش، همراه با آنالیز و تشریح و تحلیل تست های برگزیده 15 سال اخیر کنکور.

تمام آموزش ها با همکاری اساتید برتر کنکور کشور، و با استفاده از جدیدترین روش های آموزشی. و تکنولوژی روز دنیا آماده سازی شده و از چند هزار انیمیشن تخصصی و آموزشی برای فهم و درک بهتر مفاهیم درسی استفاده شده است.

تیم حرفه ای زیر صد سنجش به قصد هموار کردن مسیر موفقیت در امتحانات نهایی و در نهایت کسب بهترین رتبه در کنکور سراسری برای داوطلبان و با هدف کسب رتبه ی زیر صد، تمام تجربه ی 12 ساله ی خود را با دانش اساتید و فناوری روز دنیا در هم آمیخت تا تمام آنچه که مورد نیاز داوطلبان کنکور است، فراهم آورد.

در این بسته ها ویدیوهای آموزشی کنکور بر اساس اصول و استانداردهای برنامه ریزی درسی تنظیم شده. و مشاوران زیر صد سنجش بر مبنای همین اصول به دانش آموزان مشاوره و برنامه مطالعاتی ارائه می نمایند.

در پکیج آموزشی کنکور زیر صد سنجش صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شده. و دانش آموز را از هر نوع کتاب و جزوه و کلاس کمک آموزشی بی نیاز می کند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NN8v
نظرتان را بنویسید