دانشگاه شاهد + {معرفی، شرایط ثبت‌نام و رشته‌ها}

دانشگاه شاهد + {معرفی، شرایط ثبت‌نام و رشته‌ها}
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

آشنایی با مزایا و امکانات دانشگاه شاهد و اطلاع از نحوه ادامه تحصیل داوطلبان کنکور در دانشگاه شاهد فراهم شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط جذب و پذیرش دانشجو در این دانشگاه و همین طور امکانات دانشگاه شاهد و مزایای دانشگاه شاهد اقدامات لازم را برای ثبت نام و شروع تحصیل در این مرکز دانشگاهی انجام دهند.

از آن جایی که کسب/ اطلاعاتی در رابطه با امکانات دانشگاه شاهد، مزایای دانشگاه شاهد و اطلاع از شرایط دانشگاه شاهد برای هر کدام از افراد و داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه الزامی و مهم به نظر می رسد از این رو یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه برای معرفی دانشگاه شاهد می تواند بسیار مهم تلقی شود.

مزایای دانشگاه شاهد تهران

در این بخش سعی در معرفی دانشگاه شاهد با ذکر تاریخچه این دانشگاه را برای شما داریم. در رابطه با معرفی دانشگاه شاهد باید بدانید این مرکز دانشگاهی به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های بهره برداری شده در ایران سال ها قبل یعنی در سال 1365 تأسیس گردید.

البته باید اشاره کنیم که فعالیت رسمی این مرکز دانشگاهی از سال 1367 و با پذیرش دانشجو در رشته هایی همچون علوم تربیتی، مامایی و پرستاری شروع شد.

اما در حال حاضر مرکز دانشگاهی شاهد با داشتن امکاناتی متنوع و گسترده پذیرای دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، دکتری تخصصی و حرفه ای و همین طور کارشناسی ارشد در انواع رشته های مختلف تحصیلی است.

  • مزایای دانشگاه شاهد به اندازه ای است که هر فرد با اطلاع از آن ها تمایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه پیدا می کند.
  • از میان مزایای دانشگاه شاهد می توان به تحصیل در مرکز دانشگاهی با امکانات زیاد نام برد. 
  • البته وجود اساتیدی بسیار خبره و کاردان نیز از دیگر مزایای دانشگاه شاهد به شمار می رود.
  • بعلاوه، این دانشگاه در میان سایر مراکز دانشگاهی رتبه بالایی داشته و جزء برترین ها به شمار می آید.

امکانات دانشگاه شاهد

باید عرض کنیم که در دانشگاه شاهد امکانات زیادی دیده می شود که همین موضوع موجب جذب افراد زیادی برای ادامه تحصیل در این مرکز دانشگاهی شده است.

امکانات دانشگاه شاهد موارد مختلفی را شامل می شود که از میان آن ها می توان به سالن های تربیت بدنی، لابراتور، آزمایشگاه روان شناسی، سالن اجتماعات، کلاس های سمعی و بصری، کارگاه کتابداری و کارگاه اینترنت اشاره کرد.

دیگر مزایای دانشگاه شاهد

با توجه به اینکه کلیت مزایا و امکانات دانشگاه شاهد مورد بررسی قرار گرفت بد نیست به سایر مزایای این دانشگاه نیز اشاره کنیم:

  • اعضاء هیأت امناء دانشگاه شاهد

هیأت امناء مرکز آموزش عالی شاهد هشت نفر می باشند که اعضای اصلی آن رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور و وزیر علوم و تحقیقات و فناوری هستند.

علاوه بر این باید بدانید حساسیت ویژه ای که برای گزینش اساتید این دانشگاه به خرج رفته است باعث میشود سطح علمی این دانشگاه نیز در رتبه بالایی قرار داشته باشد.

  • خوابگاه مرکز آموزش عالی شاهد 

یکی از مزایا و امکانات دانشگاه شاهد در رابطه با ارائه خوابگاه در این مرکز آموزش عالی است که در این خصوص باید بدانید، در این دانشگاه خوابگاه نیز برای دانشجویان موجود است و هر فرد در صورت نیاز می تواند از آن استفاده کند.

خوابگاه های این دانشگاه از شرایط کیفی مناسبی برخوردار هستند و برای دریافت آن باید از طریق امور دانشجویی شاهد اقدام کرده و با رد کردن مراحل اداری اقدام به دریافت خوابگاه کنید.

  • شهریه تحصیل در مرکز دانشگاهی شاهد

شاید این پرسش به ذهن شما نیز برسد که شهریه هر ترم تحصیل در مرکز دانشگاهی شاهد در دوره های کارشناسی، دکتری حرفه ای و تخصصی و همین طور کارشناسی ارشد چقدر است؟

در پاسخ باید عرض کنیم از آن جایی که این دانشگاه روزانه است نیازی به پرداخت شهریه نیست و شما می توانید بدون پرداخت شهریه در مرکز دانشگاهی شاهد ادامه تحصیل بدهید.

منبع: https://b2n.ir/p13644

نظرتان را بنویسید