ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۱ ( ثبت نام با تاخیر ارشد 1401 )

ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۱ ( ثبت نام با تاخیر ارشد 1401 )
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
هانیه شیخ

مهلت مجدد ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ که همان ثبت نام باتاخیر آزمون ارشد ۱۴۰۱ از بیستم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.


میترسی از اخبار کارشناسی ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام بشی …


فرصت ثبت نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۱

به گزارش مسترتست، سازمان سنجش آموزش کشور علاوه بر مهلت اصلی ثبت نام آزمون ارشد در آذرماه، فرصتی را نیز در بهمن‌ماه برای ثبت نام داوطلبان این آزمون در نظر گرفت.  جاماندگان از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ از سوم بهمن‌ماه تا چهارشنبه ششم بهمن فرصت داشتند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. البته مهلت ثبت نام تا ۸ بهمن هم تمدید شد.

ثبت نام با تاخیر جاماندگان کنکور ارشد 1401

در این بازه زمانی امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در آذرماه ثبت نام کرده بودند هم وجود داشت.

ثبت نام با تاخیر کنکور ارشد ۱۴۰۱

بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، از ۲۰ تا ۳۰ بهمن‌ماه فرصتی برای ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مجددا در نظر گرفته شده است.

کلیه داوطلبان پذیرش در دوره مختلف کارشناسی ارشد شامل روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، دوره های مجازی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند در بازه زمانی در نظر گرفته‌شده برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام به دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ مراجعه نمایید.

ویرایش اطلاعات همزمان با مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۱۴۰۱

در بازه زمانی سوم تا ششم بهمن‌ماه، با توجه به این که همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ اطلاعات کلیه داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت، امکان ویرایش ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ و اطلاعات فردی و تحصیلی نیز در این زمان فراهم شد.

بنابراین، داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند نیز می‌توانستند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

اما در بازه زمانی ثبت نام باتاخیر جاماندگان کنکور ارشد، از ۲۰ تا ۳۰ بهمن‌ماه، احتمالا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی وجود نخواهد داشت.

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۱

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۱، ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

با توجه به این که کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است، تاریخ برگزاری آزمون ارشد کلیه داوطلبان در همین بازه زمانی می‌باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wX7J
مطلب بعدی
آزمون MSRT
نظرتان را بنویسید