سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش امتحانات نهایی aee.medu.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سوالات امتحانات نهایی خرداد ، دی و شهریور ماه پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان سال 1400 هر ساله در سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به آدرس aee.medu.ir قرار می گیرد . دانش آموزان می توانند به منظور دانلود این سوالات ساعاتی بعد از برگزاری هر امتحان نهایی به این وب سایت مراجعه نمایند .




وب سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی aee.medu.ir ، مرکز اطلاع رسانی سنجش و پایش آموزش و پرورش کل کشور می باشد . این وب سایت بخش های مختلفی اعم از تشکیلات سازمانی ، معاونت سنجش وآزمون ها ،  بخشنامه‌ ها ، و امتحانات نهایی را شامل می شود .

در بخش امتحانات نهایی این وب سایت ، سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم خرداد و شهریور ماه هر سال در بازه زمانی مقرر منتشر می شود . دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سایت ، سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسال 1400 را دانلود نمایند . به منظور سهولت بیشتر دانش آموزان عزیز در ادامه این مقاله ، راهنمای تصویری ورود و دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت سنجش آموزش و پرورش به نشانی aee.medu.ir را قرار داده ایم .



دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت سنجش آموزش و پرورش aee.medu.ir
دانش آموزان پایه دوازدهم می توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش و پرورش به آدرس aee.medu.ir ، سوالات امتحانات نهایی خرداد ، دی و شهریور ماه 1400 را دانلود نمایند . سوالات امتحانات نهایی معمولا تا پایان روز برگزاری امتحان نهایی بر اساس برنامه امتحانات نهایی سال 1400 در سایت سنجش آموزش و پرورش قرار داده می شوند . 





راهنمای تصویری ورود و دانلود سوالات امتحانات نهایی از سایت سنجش آموزش و پرورش aee.medu.ir





1آدرس aee.medu.ir را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده و دکمه enter را بزنید . با این کار مطابق تصویر ، وارد سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش خواهید شد .









2پس از ورود به سایت سنجش آموزش و پرورش ، از منوی سمت راست گزینه امتحانات نهایی را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه پایه دوازدهم کلیک کنید .











3در این صفحه جدولی مطابق تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که می توانید با کلیک بر روی گزینه های " روزانه " و " بزرگسال " هر درس ، فایل PDF هر کدام از امتحانات نهایی را دریافت نمایید .











ورود مستقیم به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش و دانلود سوالات امتحانات نهایی





لازم به ذکر است سوالات امتحانات نهایی خرداد ، دی و شهریور ماه به محض قرار گیری در این وب سایت در مقاله امتحانات نهایی قرار داده خواهد شد . برای دانلود این سوالات می توانید به مقاله امتحانات نهایی که در ادامه آمده است ، مراجعه نمایید.



حتما بخوانید: دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی













برای اطلاع از آخرین اخبار و دریافت نمونه سوالات امتحانات نهایی مرکز سنجش آموزش و پرورش عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورتی که برای دریافت سوالات امتحانات نهایی 1400 در سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش نیاز به مشاوره دارید ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری امتحانات مدارس









سوالات متداول


1-  آدرس سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش چیست ؟
  همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش از طریق نشانی aee.medu.ir در دسترس می باشد .




2- چگونه می توان سوالات امتحانات نهایی را دریافت نمود ؟
شما می توانید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش ، سوالات امتحانات نهایی را دانلود نمایید که در این مقاله راهنمای تصویری آن قرار داده شده است .




3- سوالات امتحانات نهایی معمولا چه زمانی منتشر می شوند ؟
همان طور که در این مقاله به آن پرداخته شد ، سوالات امتحانات نهایی معمولا تا چندین ساعت پس از برگزاری هر امتحان در همان روز منتشر می شود .

منبع : سایت مرکز سنجش آموزش و پرورش امتحانات نهایی aee.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oG2z
نظرتان را بنویسید