درباره بستیون تی۷۷ چه میدانید؟!

درباره بستیون تی۷۷ چه میدانید؟!
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Pari

بستیون T77 یک کراس اوور کامپکت چینی است که توسط گروه FAW تولید می شود. این خودرو برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد و در سال 2022 به ایران وارد شد.

بستیون تی۷۷ با طراحی ظاهری جسورانه و اسپرت خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جلوپنجره بزرگ و چراغ های LED جلو از جمله ویژگی های برجسته طراحی این خودرو هستند. نمای جانبی نیز با خط بدنه برجسته ای که از جلو تا عقب خودرو کشیده شده، جذابیت خاصی دارد. نمای عقب نیز با چراغ های LED پیوسته و اسپویلر عقب، ظاهری مدرن و اسپرت به این خودرو بخشیده است.

کابین بستیون T77 نیز فضایی جادار و راحت را برای سرنشینان فراهم می کند. مواد استفاده شده در کابین از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و طراحی داخلی نیز به روز و مدرن است. از جمله امکانات و تجهیزات کابین بستیون T77 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگر لمسی 10.1 اینچی

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه

صندلی های برقی جلو با گرمکن

سانروف پانوراما

سیستم صوتی با 6 بلندگو

  • سیستم های ایمنی و کمکی راننده مانند ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و ...

بستیون T77 از یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژر با قدرت 143 اسب بخار و گشتاور 258 نیوتن متر بهره می برد. این موتور با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک جفت شده است. بستیون T77 صرفاً به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می شود.

بستیون T77 یک کراس اوور کامپکت با طراحی ظاهری اسپرت، کابین جادار و امکانات و تجهیزات مناسب است. این خودرو با قیمتی رقابتی در ایران عرضه می شود و می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک کراس اوور خوش قیمت و با کیفیت هستند.

منبع : کار مگز

نظرتان را بنویسید