اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر ساله مرکز ملی استعداد های درخشان برای آن دسته از دانش آموزان که در اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نمره قبولی کسب نکرده و نسبت به نتیجه آزمون خود معترض اند امکان ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون مدارس تیزهوشان را فراهم نموده است . متقاضیان می توانند جهت ثبت اعتراض به نتیجه آزمون خود به سایت hoosh.medu.ir برای ششم به هفتم و برای نهم به دهم به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نمایند .




برای دانش آموزانی که پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان موفق به کسب نمره قبولی در این آزمون نشوند کارنامه عدم قبولی منتشر شده و در آن نشان داده می شود که هر دانش آموز چه تعدادی پاسخ صحیح ، غلط یا نزده داشته ، چه نمره ای کسب کرده و نمره آخرین نفر قبولی در مدارس انتخابی اش چند بوده است .

اما آیا حق اعتراض تیزهوشان وجود دارد ؟ بله ! آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که نتوانسته اند نمره و رتبه قبولی کسب کنند حق اعتراض به نتایج تیزهوشان قائل شده است . در این مقاله می خواهیم راهنمای ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 را ارائه کنیم .







زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400
زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم سال گذشته روز سه شنبه 15 مرداد ماه بوده است از این رو پیش بینی می شود که امکان ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 1400 نیز حدودا در این بازه زمانی صورت گیرد .

هر ساله طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، آن دسته از شرکت‌ کنندگان آزمون ورودی نهم به دهم و آزمون ورودی ششم به هفتم مدارس تیزهوشان که در نامشان در اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان قرار نگرفته است ، می توانند نسبت به ثبت اعتراض جهت بررسی مجدد نتایج از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مدارس hamgam.medu.ir اقدام کنند .



( به محض اعلام زمان دقیق ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان 99 - 1400 در این قسمت اطلاع رسانی می شود . )



برای اطلاع دقیق از زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 1400 می توانید عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان شوید .

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت همگام









راهنمای تصویری ثبت درخواست تجدید نظر آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400
شرکت کنندگان آزمون ورودی ششم به هفتم مدارس تیزهوشان جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 می بایست در بازه زمانی مشخص به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کدملی و رمز عبور همگام وارد پرتال دانش آموزی خود شوند :







در این قسمت باید نقش خود و عنوان سازمان را مشخص نمایید :







در این قسمت با انتخاب گزینه " ثبت درخواست تجدید نظر " که در تصویر زیر مشخص شده است ، می توانید نسبت به ثبت اعتراض به نتیجه آزمون خود اقدام نمایید :







در انتها با تصویر زیر مواجه می شوید که می توانید به ترتیب موارد مندرج شده نسبت به درخواست رسیدگی مجدد به نتایج این آزمون اقدام کنید :











************************************************************************



متقاضیان ثبت درخواست رسیدگی مجدد نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 می بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نموده و مطابق تصویر زیر کدملی دانش آموز و رمز عبور همگام را جهت ورود به پروتال دانش آموزی وارد نمایند :







سپس می بایست نقش دانش آموزی و نام سازمان خود را انتخاب نمایید :







پس از باز شدن پورتال دانش آموزی از سمت چپ صفحه روی گزینه موجود در ستون " مدیریت " با عنوان " ثبت درخواست تجدید نظر استعداد درخشان " کلیک کنید :







در این قسمت فرم ثبت درخواست رسیدگی مجدد نتایج آزمون تیزهوشان را مشاهده می نمایید و باید مطابق با عنوان اعتراض خود فرم را تکمیل نمایید :











( لازم به ذکر است که تصاویر ارائه شده در بالا مربوط به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم و پایه دهم در سال گذشته است ، البته به محض فعال شدن لینک ثبت درخواست تجدید نظر نتایج این آزمون های ورودی در سال تحصیلی 99-1400 تصاویر ارائه شده به روز رسانی خواهد شد . )

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .












سوالات متداول


1-  ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون تیزهوشان در چه تاریخی انجام می شود ؟
 هر ساله مرکز ملی استعداد های درخشان چند روز پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان بازه زمانی را جهت ثبت درخواست تجدید نظر نتیجه آزمون به شرکت کنندگان اختصاص می دهد که در این مقاله به این تاریخ اشاره شده است .




2-  داوطلبان برای ثبت اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان باید به چه سایتی مراجعه نمایند ؟
 ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است .




3-  ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به چه صورت انجام می شود ؟
 ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ثبت درخواست ارائه شده است .

منبع : اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QynZ
نظرتان را بنویسید