فیلم تدریس درس چهارم مدرسه خرگوش ها نگارش فارسی پایه دوم دبستان

فیلم تدریس درس چهارم مدرسه خرگوش ها نگارش فارسی پایه دوم دبستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه دوم ابتدایی و والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در پایه دوم ابتدایی هستند با توجه به تعطیلی آموزش های حضوری مدارس ، می توانند برای یادگیری بهتر فرزندان خود و همچنین آمادگی بیشتر آن ها در امتحانات نگارش دوم ابتدایی فیلم های آموزشی مربوط به درس چهارم  نگارش دوم ابتدایی را دریافت کرده و مشاهده نمایند .

برای مشاوره برنامه ریزی درسی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی




کتاب نگارش دوم ابتدایی شامل یادگیری ابتدایی حروف الفبای نگارش و آموزش تلفظ صحیح لغات و کلمات نگارش می شود . در این کتاب دانش آموزان پایه دوم ابتدایی یاد می گیرند که با استفاده از حروفی که آموزش دیده اند کلمه بسازند و به وسیله آن کلمات ، جملات ساده و با معنی تشکیل دهند .

از طرفی هم درس چهارم نگارش دوم ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که مطالب ابتدایی و پایه ای مرتبط با فصل های دیگر در این درس آموزش داده می شوند و در صورتی که دانش آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی توانند منظور و مفهموم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند .

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های مدارس و مراکز آموزشی یادگیری دروسی مانند درس نگارش از طریق فضای مجازی تا حدودی دشوار و غیر قابل درک است . راه حل ارائه شده از طرف آموزش و پرورش در ایام اخیر برای این مشکل تهیه و تولید فیلم های آموزشی هر فصل از کتب درس نگارش دوم ابتدایی می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار با اهمیت بود و مورد توجه آنان می باشد لذا در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از فصل چهارم نگارش دوم ابتدایی را بررسی کرده و فیلم های آموزشی آن ها را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم .



فیلم کامل درس چهارم مدرسه خرگوش ها نگارش پایه دوم دبستان
در این قسمت فیلم تدریس تمامی مباحث و موضوعات درس چهارم نگارش پایه اول دبستان به طور خلاصه و با ارائه مثال های متنوع ، برای دانلود دانش آموزان کلاس دوم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم کامل درس چهارم مدرسه خرگوش ها نگارش دوم ابتدایی



بیشتر بخوانید: فیلم تدریس پایه دوم ابتدایی



بخش اول تمیز باش و عزیز باش
در این قسمت فیلم تدریس بخش اول درس چهارم نگارش فارسی پایه دوم دبستان ، برای دانلود دانش آموزان کلاس دوم دبستان قرار داده شده است .






 دانلود فیلم بخش اول تمیز باش و عزیز باش درس چهارم نگارش دوم ابتدایی



بخش دوم صدای أ
در این قسمت دانش آموزان می توانند تمرینات مربوط به بخش دوم درس چهارم نگارش دوم دبستان را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این بخش ، مشاهده نمایند .






 دانلود فیلم بخش دوم صدای (أ) درس چهارم نگارش دوم ابتدایی



 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه دوم ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .











در ادامه بخوانید: نمونه سوالات نگارش فارسی دوم ابتدایی با پاسخ تشریحی



سوالات متداول


1- موضوعات عنوان شده در درس چهارم نگارش دوم دبستان چه مواردی هستند ؟
  تمام موارد مطرح شده در درس چهارم نگارش دوم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .




2- درس چهارم نگارش دوم ابتدایی شامل چه آموزش هایی می شود ؟
جزئیات مربوط به آموزش های نگارش دوم ابتدایی در این مقاله توضیح داده شده است .




3- موضوعات عنوان شده در درس چهارم نگارش دوم دبستان چه مواردی هستند ؟
تمام موارد مطرح شده در درس چهارم نگارش فارسی دوم ابتدایی در این مقاله بررسی شده است .

منبع : فیلم تدریس درس چهارم مدرسه خرگوش ها نگارش فارسی پایه دوم دبستان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nvo4
نظرتان را بنویسید