هایفو چیست و چه کاربرد هایی دارد

هایفو چیست و چه کاربرد هایی دارد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
علی

هایفو چگونه کار می کند، تاثیر، هزینه دستگاه هایفو

دستگاه هایفو می‌تواند روشی مطمئن و مؤثر برای بهبود استحکام و جوانسازی پوست بدون جراحی باشد. به کمک دستگاه هایفو با متمرکز شدن روی صورت با شدت بالا، یا به اختصار HIFU صورت، یک درمان غیرتهاجمی برای پیری صورت است. این روش بخشی از روند رو به رشد درمان های ضد پیری است که برخی از مزایای لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی ارائه می دهد.

طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، محبوبیت روش های غیرجراحی در سال 2017 تا 4.2 درصد افزایش یافته است.

روش هافو تراپی در این درمان‌ نسبت به روش‌های جراحی، دوره نقاهت کوتاه‌تری دارند، اما نتایجی که ارائه می‌دهند چندان چشمگیر نیستند و به این اندازه دوام ندارند. به همین دلیل، متخصصان پوست HIFU را فقط برای علائم خفیف تا متوسط یا اولیه پیری توصیه می کنند.

در این مقاله نگاهی می اندازیم به این که این روش شامل چه مواردی می شود. ما همچنین بررسی می کنیم که چقدر موثر است و آیا عوارض جانبی دارد یا خیر.

دستگاه هایفو صورت از امواج فراصوت برای ایجاد گرما در سطح عمیق پوست استفاده می کند. این گرما به سلول های هدف پوست آسیب می رساند و باعث می شود بدن برای ترمیم آنها تلاش کند. برای انجام این کار، بدن کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول کمک کند. کلاژن ماده ای در پوست است که به آن ساختار و خاصیت ارتجاعی می بخشد.

طبق گفته هیئت جراحی زیبایی آمریکا، درمان‌های اولتراسوند غیرجراحی مانند HIFU می‌توانند:

  1. پوست گردن را سفت کنید
  2. کاهش ظاهر جول ها
  3. پلک یا ابروهای افتاده را بلند کنید
  4. چین و چروک های صاف روی صورت
  5. صاف و سفت کردن پوست سینه
  6. نوع سونوگرافی که در این روش استفاده می شود با سونوگرافی که پزشکان برای تصویربرداری پزشکی استفاده می کنند متفاوت است. هایفو از امواج با انرژی بالا برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن استفاده می کند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Xgvg
نظرتان را بنویسید