معرفی فروشگاه اینترنتی ریبون

معرفی فروشگاه اینترنتی ریبون
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heli

یکی از دغدغه های امروز کاربران اینترنت تهیه لباس و پوشاک با کیفیت و با قیمت مناسب است. در این چند ساله وب سایتهای فراوانی در زمینه مد و پوشاک به وجود آمدند و هر یک برای ربودن قلب کاربران وب تلاش بسیاری کردند اما هر یک توانستند فقط عده ای از مردم را به عنوان مرجع همیشگی خود برای خرید دائمی راضی کنند. در این شرایط اهمیت تلاش یک فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و مردانه برای جلب اعتماد ایرانی ها مشخص میشود. کابران علاقه دارند جنس با کیفیت خوب، با مناسب را بخرند. نظم سیستمی در تمامی خدمات فروشگاه مشاهده کنند و تبلیغات مفید، معرف و موثر را ببینند و  بتوانند بر اساس آن خرید درستی داشته باشند. ریبون در چنین شرایطی تلاش میکند جای پای خود را به عنوان همراه وفادار مشتریان معرفی کند.

فروشگاه اینترنتی لباس ریبون در مهرماه سال 1401 پس از سال ها مطالعه و بررسی بنیانگذارانش در زمینه تحلیل رفتار کاربران در اینترنت، پدید آمد. ابتدا کار خود را با فراهم آوردن محصولات مخصوص آقایان مانند انواع تیشرت، پولوشرت، شلوارک، رکابی، هودی و تیشرت شروع کرد. پس از استقبال بی نظیر مشتریان عزیز و تمایل آنها به افزودن لباسهای زنانه، ریبون ابتدا به صورت آزمایشی مدل های مختلف و جدید هودی و لباس گرم زمستانی را به کاربران هدیه داد و سپس پای پوشاک بچگانه، ورزشی زنانه و مردانه را وسط کشید. طولی نکشید که اوپراتورهای ریبون برای خرید لباس زنانه شیک خانگی تماس و در خواست دریافت میکردند و مشتریان ما بیشترین رضایت را از ست ورزشی باشگاهی زنانه از خود نشان دادند. ریبون در سال گذشته با موجود کردن کفش چرمی اصل و مصنوعی توانست رقم فروش خود را به چهار برابر برساند و رضایت مشتریان عزیزش را جلب کند. و در نهایت ریبون بهترین کفش و کتونی اسپرت مردانه و زنانه سال را مطابق با رنگ های جدید و ست های حرفه ای ورزشی را به مرحله فروش رساند.

چندین فروشنده مستقل با ریبون در حال همکاری هستند و از فروش محصولات در ریبون کاملا رضایت دارند. کالاهای این فروشندگان مستقیما در انبار خود ریبون نگهداری میشود و به دقت برای نبودن زدگی، کشیدگی، لک و پارگی بررسی میشوند. این مسئله باعث ارسال سریعتر و منظم تر کالاهای متنوع به مشتریان ما میشود. همچنین ریبون در راستای حفظ احترام و اعتماد مشتریان، برای خرید نخست مشتریان عزیز و همچنین خرید به مبلغ بالای 450 هزار تومان مسئولیت ارسال رایگان با پیک پیشتاز را به عهده میگیرد. کد تخفیف هدیه ریبون پس از هر خرید به مشتریان هدیه داده میشود و بسته بندی لباس در ریبون جذابیت خاص خودش را دارد. ریبون برنامه دارد در سال جدید بخشی از بازار را به دوش بگیرد و با گسترش زمینه کاری خود بتواند محصولات جالب تری را نیز به فروش برساند.

برای اطلاع از جنس، قیمت، کیفیت و نحوه خرید محصولات ریبون میتوانید از صفحات فروش محصول ویژگی های کالا را با دقت بسیار زیاد را مشاهده کنید. تمامی محصولات اندازه گرفته میشوند و در بخش راهنمای اندازه گیری و سایزبندی میتوانید اندازه های مختلف محصولات را مشاهده کنید. در ریبون شما میتوانید تصویر محصول خود را آپلود کنید. نظر خودتان را درباره کالا با سایرین به اشتراک بگذارید و مرجعی شوید برای دیگران تا بتوانند خرید هوشمندانه ای داشته باشند. همچنین ریبون بزودی از راهنمای نابینایان و ناشنوایان برای خرید اینترنتی پرده برداری میکند. 

 

 

لینک مرجع https://riboon.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QVm0
نظرتان را بنویسید