انواع سایبان برای استخر رو باز

انواع سایبان برای استخر رو باز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیجی سایبان

سایبان استخر دارای انواع مختلفی می باشد که نوع آن بایستی با اندازه و نوع استخر متناسب باشد. علاوه بر این نوع سایبان باید با آب و هوای مکان مورد نظر متناسب باشد. بنابراین نوع سایبان یکی از عوامل مهمی است که انتخاب و خرید آن نقش قابل توجهی دارد. به صورت کلی سایبان های استخر در دو مدل ثابت و متحرک قابل تولید می باشند.

سایبان های استخر ثابت

این نوع سایبان به عنوان قدیمی ترین نوع سایبان ها شناخته می شود. این نوع سایبان با هزینه مناسبی بر روی استخر نصب می گردد و پوشش مناسبی را ایجاد می نماید. اما بایستی به این نکته نیز توجه نمود که چون سایبان ثابت استخری به صورت ثابت بر روی استخر قرار می گیرد، امکان حرکت آن وجود ندارد. بنابراین زمانی که هوا معتدل و مطبوع باشد، نمی توان از فضای آزاد استفاده نمود. سایبان های ثابت دارای انواع مختلفی هستند و معمولا در برابر باد و آب و هوای سرد مقاومت بالایی دارند.

سایبان های استخر متحرک

سایبان استخر متحرک نوع دیگری است که می توان آن را باز یا بسته نمود. بنابراین در هوای بارانی و برفی و یا زمانی که نور خورشید با شدت زیادی می تابد، می توان این نوع سایبان ها را باز کرد. این نوع سایبان ها معمولا به صورت برقی ساخته می شوند و با استفاده از یک ریموت کنترل باز یا بسته می شوند. سایبان های متحرک در طرح و مدل های مختلفی تولید می شوند. همچنین به دلیل کیفیت بالای ساخت و کاربری راحت این نوع، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

 

نظرتان را بنویسید