پروژه کسری خدمت ناجا

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پروژه کسری خدمت ناجا برای آن دسته از افرادی که قصد خدمت در نیروی انتظامی را دارند، مناسب است. ارگان های مختلفی اقدام به ارائه پروژه کسری خدمت می کنند از جمله سازمان تحقیقات ناجا و دانشگاه مالک اشتر. علاقمندان دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی می بایست قبل از هر اقدامی از شرایط پروژه کسری خدمت ناجا مطلع شوند.




بطور کلی می توان گقت سازماندهی سربازان بر عهده ارگان های مختلفی از جمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی می باشد. یکی از راه های کاهش طول خدمت سربازی مشمولان طرح سربازی، دریافت پروژه کسری خدمت می باشد. تمامی مشمولانی که قصد دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی را دارند، می بایست قبل از هر اقدامی از شرایط لازم برای دریافت این پروژه مطلع شوند. پس از دریافت پروژه کسری خدمت و تایید موضوع پروژه می توانند مراحل انجام پروژه کسری خدمت خود آغاز نمایند.

حال ممکن است این پرسش پیش آید که پروژه کسر از خدمت ناجا چیست و چگونه می توان برای دریافت آن اقدام نمود؟ در این مقاله از سری مقالات هیوا قصد داریم تا جزئیات دریافت پروژه کسری خدمت ناجا را توضیح دهیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا از شرایط، مدارک لازم، مراحل دریافت و ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی مطلع شوید.



شرایط دریافت پروژه کسری خدمت ناجا
برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا مانند بقیه پروژه های کسری خدمت شرایط خاصی وجود دارد. افرادی که قصد دریافت پروژه کسری خدمت ناجا را دارند می بایست از شرایط پروژه کسری خدمت ناجا آگاه بوده و سپس اقدام به ثبت نام جهت دریافت پروژه کسری خدمت نمایند.







شرایط پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی ممکن است در هر یک از ارگان های ارائه دهنده متفاوت باشد. اما یکسری شرایط وجود دارد که به شرایط اولیه دریافت پروژه کسری خدمت معروف هستند، افرادی که شرایط اولیه پروژه کسری خدمت ناجا را نداشته باشند، نمی توانند از هیچ یک از ارگان های مربوط به نیروی انتظامی پروژه کسری خدمت دریافت کنند. این شرایط عبارتند از:



معمولا پروژه های کسری خدمت ناجا به افرادی تعلق می گیرد که دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر باشند.



مشمولانی که قصد دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی را دارند، نباید در ارگان های دیگری مانند سپاه یا ارتش خدمت کرده و یا در ادامه قصد خدمت در آن جا را داشته باشند.



مشمولان نمی توانند در حین خدمت سربازی، پروژه کسری خدمت دریافت کنند.



مدت زمان دریافت پروژه کسری خدمت نباید بیش از یک سال از گذشت زمان فارغ التحصیلی افراد باشد.



یکی از مهم ترین شرایط دریافت پروژه کسری خدمت این است که افراد نیابد مشمول غیبت خدمت سربازی داشته باشند. حتی اگر این غیبت یک روز باشد مجاز به دریافت پروژه کسری خدمت نمی باشند.

بیشتر بخوانید: پروژه کسری خدمت ارتش



مدارک لازم برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا
یکی از مهم ترین مواردی که مشمولان باید قبل از اقدام به دریافت پروژه کسری خدمت ناجا از آن مطلع گردند، مدارک لازم جهت دریافت پروژه کسری خدمت ناجا می باشد. این مدارک می تواند در هر یک از ارگان های مربوطه متفاوت باشد اما به طور کلی یکی از مهم ترین مدارک برای دریافت این پروژه رزومه افراد می باشد. داوطلبانی که قصد دریافت پروژه کسری خدمت را دارند باید رزومه ای مناسب از لحاظ تحصیلی و درسی درخور ارگان مورد نظر و رشته تحصیلی خود آماده کرده و در سامانه های موجود برای دریافت پروژه کسری خدمت آپلود کنند.



علاوه بر داشتن رزومه ای قوی، برای دریافت پروژه کسری خدمت باید یکسری مدارک عمومی نیز داشته باشید که هنگام ثبت نام در سازمان های کسری خدمت ناجا، نیاز به ارائه مدارک می باشد. این مدارک شامل موارد زیر می باشند:



اصل و کپی از صفحات شناسنامه

اصل و کپی از پشت و روی کارت ملی مشمول

چند قطعه عکس جدید از مشمول که ترجیحا پشت زمینه آن سفید باشد.

اصل و کپی از آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمرات مربوط به آخرین مدرک تحصیلی مشمول

رزومه فرد متقاضی دریافت کننده پروژه کسری خدمت (معمولا حداکثر 2 صفحه)

بیشتر بخوانید: دریافت پروژه کسری خدمت ناجا









مراحل و نحوه دریافت پروژه کسری خدمت ناجا
به طور کلی دو روش برای دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی وجود دارد که در این بخش هر یک از این دو روش را به تفکیک توضیح دادیم.







دریافت پروژه کسری خدمت سربازی ناجا از سایت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح



در این روش شما می بایست ابتدا به سایت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراجعه کرده و در سایت مذکور ثبت نام کنید. بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، مدارک و رزومه شما را بررسی می کند و در صورتی که شما را واجد شرایط دریافت پروژه کسری خدمت ناجا بودید، یکی از سازمان های ارائه دهنده به شما معرفی خواهد شد. تمامی مراحل پس از دریافت پروژه، از طریق همان سازمان انجام می گردد. لازم به ذکر است که این روش زمان بیشتری نسبت به روش دیگر می برد.



دریافت پروژه کسری خدمت سربازی ناجا از ارگان های مختلف ارائه دهنده پروژه کسری خدمت 



در این روش افراد باید به سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت ناجا مراجعه کرده و با سازمان مورد نظر خود در خصوص موضوع پروژه به توافق برسند. پس از توافق روی موضوع، فرد متقاضی می تواند مراحل انجام پروژه کسری خدمت ناجا را آغاز کرده و در نهایت با برگزاری جلسه دفاعیه، کسری خدمت مشمول به وی ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: پذیرش سربازی







ارگان های نیروی انتظامی ارائه دهنده کسری خدمت ناجا


افرادی که قصد دریافت پروژه کسری خدمت از نیروی انتظامی را دارند، لازم است که به سازمان هایی که زیر نظر نیروی انتظامی هستند، مراجعه کنند.همانطور که گفته شد، امکان دریافت پروژه کسری خدمت ناجا برای آن دسته از افرادی که در سپاه یا ارتش خدمت نموده اند، وجود نخواهد داشت. بنابراین، افرادی که قصد دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی را دارند باید بعد از فارغ التحصیلی به یکی از ارگان های مربوط به ناجا مراجعه کرده و مراحل دریافت پروژه کسری خدمت را در آن سازمان انجام دهند.



سازمان های مختلفی زیر نظر بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اقدام به ارائه پروژه کسری خدمت ناجا می کنند که هر کدام از این ارگان ها شرایط خاص خود را دارند. بنابراین، بهتر است که مشمولان قبل از هر اقدامی با اطلاع از چندین سازمان های پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی، با آن ها ارتباط گرفته و در صورتی که شرایط لازم را داشتند، اقدامات مربوط به دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی را انجام دهند. برخی از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت ناجا عبارتند از:



ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت ناجا
سازمان تحقیقات ناجا

دانشگاه مالک اشتر

تسنیم

 معاونت بهداشت، درمان و امداد ناجا ( teb.police.ir)


رشته های مورد نیاز برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا


پیشتر نیز اشاره شد، ارگان های مختلفی برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا وجود دارند که ممکن است هر کدام از آن ها بسته به نیاز خود، رشته های مختلفی را برای انجام پروژه های تحقیقات بپذیرند. بنابراین، به طور کلی نمی توان گفت رشته های مورد نیاز برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا دقیقا چه مواردی است. چرا که ممکن است که این رشته ها بر حسب شرایط کشور متفاوت باشد. به طور مثال در زمان شیوع بیماری ها، ممکن است رشته های پزشکی بیشتر مورد توجه سازمان های ارائه دهنده پروژه های کسری خدمت سپاه قرار بگیرند.



لازم به ذکر است که در حال حاضر بیشتر سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت ناجا، افراد فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را پذیرش می کنند و تقریبا هیچ ارگانی افراد را با مدرک کارشناسی پذیرش نمی کند. در ادامه بعضی از رشته های مورد نیاز برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا را ذکر کردیم:





رشته های مورد نیاز برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا
مهندسی صنایع در گرایش های مختلف مهندسی برق مهندسی مکانیک
رشته جغرافیا رشته حقوق مهندسی عمران
مهندسی پزشکی علوم سیاسی دامپزشکی
جامعه شناسی مهندسی فناوری اطلاعات


کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص پروژه کسری خدمت ناجا می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود در این خصوص را از کارشناسان این مجموعه جویا شوید. همچنین با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام هیوا می توانید از تمامی اخبار مربوط به خدمت سربازی مطلع گردید.

در ادامه بخوانید: کسری خدمت سربازان متاهل



سوالات متداول


1- فارغ التحصیلان چه رشته های می توانند برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا اقدام نمایند؟
همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، فارغ التحصیلان رشته هایی همچون مهندسی صنایع، برق، مکانیک، رشته جغرافیا، حقوق می توانند برای دریافت این پروژه اقدام نمایند.




2- برای دریافت پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی داشتن چه مدارکی الزامی است؟
چند قطعه عکس 3*4، داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی فرد از جمله مدارک لازم برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا می باشد البته تمامی مدارک لازم در متن مقاله گفته شده است.




3-  شرایط دریافت پروژه کسری خدمت ناجا چیست؟
 یکی از مهم ترین شرایط دریافت پروژه کسری خدمت این است که مشمولان نباید غیبت سربازی داشته باشند، برای مطالعه سایر شرایط به متن مقاله مراجعه شود.

منبع : پروژه کسری خدمت ناجا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bkkk
نظرتان را بنویسید