درب ضد سرقت برجسته چه ویژگی هایی دارد؟

درب ضد سرقت برجسته چه ویژگی هایی دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

درب های ضد سرقت کرال در دارای انواع مختلفی می باشند. درب ضد سرقت برجسته چیست ؟ و چه کاربردهایی دارد؟ یکی از انواع درب های ضد سرقت است، که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. درب های ضد سرقت، ایمنی بسیار بالایی داشته و امکان ورود سارقین به داخل منازل را تقریبا به صفر می رساند. این درب ها علاوه بر ایمنی بالا، عایق حرارت و صوت بوده و باعث حفظ آرامش ساکنین به ویژه در مناطق مسکونی می شود.

درب های ضد سرقت در دو نوع چوبی و فلزی وجود دارند که اغلب نوع چوبی آن بیشتر مورد پسند خریداران قرار می گیرد. این درب ها علاوه بر ایمنی بالا، بسیار لوکس بوده و در انواع شکل ها و سایزهای مختلف وجود دارند و بسیاری از مصرف کنندگان بیش از ایمنی به زیبایی و لوکس بودن آن ها توجه می کنند. تنوع طرح و نوع چوب در این درب ها بسیار زیاد است، تا حدی که انتخاب برای خریدار دشوار می شود.

ویژگی های درب ضد سرقت برجسته چیست ؟

درب ضد سرقت برجسته ضخامت بیشتری نسبت به درب ضد سرقت معمولی دارد. از این رو هرچه میزان ضخامت لایه ها بیشتر باشد، وزن در نیز بیشتر می شود. این درب ها در دو نوع برجسته و سوپر برجسته تولید می شود و ضخامت آن ها از 8 میلی متر آغاز شده و تا بالاتر ادامه دارد. سایر ضخامت های رایج در این درب ها با توجه به نوع برجستگی آن ها ممکن است 16 میلی متر، 32 میلی متر و یا با توجه به سفارش برخی مصرف کنندگان تا بیش از این مقدار ادامه یابد.

درب ضد سرقت برجسته چیست, درب ضد سرقت برجسته, درب ضد سرقت

رویه درب های ضد سرقت اغلب از ورق های ام دی اف و با روکش چوب طبیعی همچون چوب راش، گردو و … است که در دو طرف درب کار می شوند. اما رویه ها در طرح ها و رنگ های مختلف به سفارش مشتری نیز ساخته می شود. این درب ها آپشن های مختلفی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. در اصل مشتری می تواند درب ضد سرقت ساختمان خود را شخصی سازی کند و با توجه به نیازهای خود از آپشن ها موجود همچون سیستم دزدگیر، چشمی دیجیتال، انواع قفل ضد سرقت و … استفاده کند.

قیمت درب های ضد سرقت برجسته

درب ضد سرقت برجسته و سایر درب های ضد سرقت در ابعاد استاندار تولید می شوند. اما برخی مشتریان از درب های سفارشی استفاده کرده و با توجه به تغییر سایز، ضخامت نیز متغیر می باشد. همانطور که گفته شد، این درب ها به راحتی شخصی سازی می شوند و شما می توانید طرح و اندازه مورد نظر خود را با توجه به نیازی که دارید، سفارش دهید.

درب های ضد سرقت برجسته معمولا از درب های ضد سرقت معمولی قیمت بالاتری دارند. قیمت این درب ها با توجه به عوامل مختلفی همچون، وزن، ضخامت درب، تعداد و نوع یراق آلات و تجهیزات استفاده شده، نوع و تعداد زبانه قفل نصب شده، نوع متریال به کار رفته در داخل و قسمت رویی درب، تعیین می شوند.

هرچه ضخامت درب بالاتر رورد، علاوه بر افزایش ایمنی، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. همچنین هرچه کیفیت متریال مورد استفاده و قفل های ضد سرقت بالاتر باشد، بر روی قیمت نهایی اثر مستقیم می گذارد. قفل های ضد سرقت استفاده شده بر روی این درب ها از بهترین قفل های ساخت ترکیه همچون برندهای داف و کاله هستند که بهترین نمونه های موجود در بازار می باشند.

درب های ضد سرقت کرال در

درب های ضد سرقت سوپر برجسته نیز همانطور که از نام آن ها پیدا است، ضخامت بیشتری از دیگر درب های ضد سرقت داشته و در نهایت قیمت آن ها ار انواع معمولی بسیار بالاتر می باشد.

ویژگی این درب ها نیز مشابه با سایر درب های ضد سرقت برجسته است. اما به دلیل ضخامت بیشتر، ایمن تر بوده و زیبایی بصری بیشتری دارند.

در شرکتکرال در، انواع درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه و خرید درب ضد سرقت لوکس تولید می شوند که دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند.

در درب های ضد سرقت برجسته این شرکت از قفل ضد سرقت 14 زبانه شرکت کاله استفاده شده و ساختار داخلی آن دارای فوم پلی ارتان می باشد.

جنس رویه از روکش راش بوده و استفاده از لاستیک های درزگیر در این درب ها، آن ها را به عایق صوتی و حرارتی بسیار خوبی تبدیل کرده است. اگر به امنیت، کیفیت و زیبایی اهمیت می دهید، همین حالا می توانید درب ضد سرقت مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

لینک مرجع https://altin-group.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/23vW
نظرتان را بنویسید