سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir

سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir با هدف اطلاع رسانی به مردم راه اندازی شده است. در این سایت امکان شرکت در دوره های مجازی مختلف به صورت آنلاین فراهم شده است. همچنین، اطلاعات مهمی در رابطه با مخاطرات طبیعی، مخاطرات انسان ساخت و ... در این سامانه منتشر می شود.

 

 

جمعیت هلال احمر همواره در آگاهی به مردم و افزایش اطلاع در رابطه با سلامتی و نحوه مواجهه با مخاطرات طبیعی پیش قدم بوده و در این راستا آموزش ها و دوره های خاصی را برای تمامی افراد به صورت همگانی برگزار می کند. با توجه به لزوم اطلاع رسانی به مردم در رابطه با این دوره ها، سایتی به نام سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir راه اندازی شده است تا افراد بتوانند با ورود به آن از آخرین اخبار منتشر شده و دوره های مختلف، نحوه ثبت نام در دوره ها و ... مطلع شوند.

در این سامانه اطلاع رسانی های گوناگونی در مورد موضوعات مختلفی همچون مخاطرات طبیعی، دوره های آموزشی و کمک های اولیه و .... توسط جمعیت هلال احمر ایران صورت می گیرد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با  بیشتر با سامانه آموزش همگانی جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir آشنا شوید.

 

برای ورود به سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر کلیک کنید

 

khadem.ir

 

 

از طریق مراجعه به سایت khadem.ir امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر  وجود دارد.

 

 

ورود به سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir

هلال احمر از جمله ارگان هایی محسوب می شود که برای ارائه خدمات به مردم همیشه پیش گام بوده است. در سال های اخیر با توجه به مخاطرات طبیعی که هر سال در کشور ایران به وجود می آید، نیاز به افزایش اطلاع رسانی به مردم در زمینه حوادث طبیعی و مواجهه با حوادث مختلف بیشتر احساس می شود.

 

 به همین منظور هلال احمر برای ارائه خدماتی آموزشی به مردمی که متقاضی این خدمات آموزشی می باشند، دوره های مختلفی را به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می کند. سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir، سایتی است که با هدف اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم راه اندازی شده است.

 

در سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir می توان از دوره هایی که به صورت همگانی برگزار می شود، مطلع شد و در آن ها ثبت نام نمود. همچنین، اطلاعات مهمی در این سایت برای افزایش آگاهی مردم منتشر می شود که بسیار مفید هستند.

 

 

لینک ورود مستقیم به سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر

 

جهاد دانشگاهی یکی از سازمان هایی است که هر ساله اقدام به برگزاری دوره های مختلف در بسیاری از رشته های تحصیلی می نماید. برای آشنایی با جزئیات ثبت نام این دوره ها مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی

 

 

امکانات سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir

در سال های اخیر هر یک از ارگان ها و سازمان ها برای ارائه خدمات غیر حضوری به مردم اقدام به راه اندازی سایت های مختلف کردند. هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز برای ارائه خدمات و امکانات مختلف به مردم اقدام به راه اندازی سایت khadem.ir کرده است. این سایت از جمله سامانه هایی است که از بخش ها و امکانات مختلفی تشکیل شده است. در ادامه امکانات موجود در این سایت را به شما معرفی می کنیم.

 

بخش آموزش همگانی

 

یکی از بخش هایی که در سایت جمعیت هلال احمر وجود دارد، بخش آموزش همگانی است. در این بخش اطلاع رسانی های مهمی در رابطه با مخاطرات طبیعی مختلف وجود دارد و شما می توانید خانواده خود را در جهت مواجهه با هر یک از مخاطرات طبیعی در کشور ارزیابی کنید. در این بخش تمامی دلایل مربوط به آموزش دیدن دوره های مختلف هلال احمر به شما توضیح داده می شود و به طور کلی این بخش یک بخش توجیهی برای افرادی است که قصد شرکت در دوره های مختلف آموزش همگانی هلال احمر را دارند.

 

بخش مخاطرات طبیعی

 

در بخش سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir، تمامی مخاطرات طبیعی که امکان وقوع آن در کشور ایران وجود دارد، معرفی و در رابطه با آن ها توضیح داده شده است. در این بخش نکات مهمی که می بایست برای قبل، در هنگام و بعد از مواجهه با مخاطرات طبیعی بدانید توضیح داده شده اند. این بخش یکی از بخش های مهم سایت هلال احمر محسوب می شود و لازم است که حتما همه افراد این بخش را مطالعه کنند.

 

بخش آماده شوید!

 

در بخش آماده شوید سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر، یک سری نکات برای مواجهه با مخاطرات طبیعی مختلف توصیه می شود. در این بخش شما می توانید در رابطه با کارهایی که می توانید قبل از وقوع یک مخاطره طبیعی انجام دهید و یا بعد از به وجود آمدن یک مخاطره آن ها را انجام دهید، توضیح داده شدند. این بخش اطلاعات تمامی خانواده ها را بالا می برد و باعث کاهش خطرات احتمالی در برابر مخاطرات مختلف می شود.

 

بخش مخاطرات انسان ساخت

 

بخش مخاطرات انسان ساخت در رابطه با مخاطراتی است که خود انسان آن ها را ایجاد می کند. به طور مثال ازدحام در یک مکان و یا تصادفات جاده ای از جمله مخاطراتی هستند که به صورت انسان ساخت به وجود آمده اند. به عبارتی این حوادث طبیعی نیستند. در بخش مخاطرات انسان ساخت در رابطه با تمامی مخاطراتی که به وسیله انسان ساخته می شوند، توضیح داده می شود و اطلاعات مردم را در برابر  این مخاطرات افزایش می دهد.

 

بخش کمک های اولیه

 

بخش کمک های اولیه یکی از بخش های پر مراجعه در سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir است. در این بخش در رابطه با کمک های اولیه، آموزش های مربوط به کمک اولیه هلال احمر و ... توضیح داده شده است. توصیه می شود که تمامی افراد برای افزایش آگاهی خودشان حتما این بخش را مطالعه نمایند. در این بخش در مورد اتفاقات مختلف مانند نیش زدن عقرب، غرق شدن، سکته مغزی و ... توضیحات بسیار مفیدی داده شده است.

 

بخش دوره های آموزشی

 

بخش دوره های آموزشی سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir را می توان به عنوان یکی از بهترین بخش های این سایت معرفی کرد. افرادی که قصد مراجعه به هلال احمر و شرکت در دوره های آموزشی هلال احمر را دارند، می توانند از طریق این بخش اطلاعیه های مهم دوره های آموزشی را مطالعه کنند و با دوره های آموزشی و جزئیات مربوط به آن ها شوند. در بخش دوره های آموزشی، دوره هایی وجود دارند که به صورت آنلاین و مجازی برگزار می شوند. این دوره ها به نام دوره های مجازی معروف هستند و معمولا رایگان می باشند. شما می توانید به صورت کاملا رایگان از دوره های آموزشی مجازی این سایت استفاده کنید.

 

بخش پویش ها و کمپین ها

 

در بخش پویش ها و کمپین ها تمامی کمپین ها و پویش هایی که در سازمان هلال احمر کشور برگزار شده اند، نمایش داده می شوند. شما می توانید برای اطلاع از جزئیات هر یک از کمپین ها، از طریق این بخش پویش مد نظر خودتان را انتخاب کنید و پس از کلیک کردن بر روی آن، اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

بخش جنگ، مخاصمه و حقوق بشر دوستانه

 

در این بخش در رابطه با قواعد مختلف بشر دوستانه توضیح داده شده است. این بخش حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با حقوق مختلف بشریت است که خواندن این اطلاعیه ها به تمامی افراد توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: لیست دوره های جهاد دانشگاهی

 

نحوه ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر learn.khadem.ir

یکی از بخش های مهمی که در سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir ارائه شده است، بخش آموزش مجازی جمعیت هلال احمر است. در این بخش تمامی آموزش هایی که به صورت غیر حضوری و مجازی به مردم قابل ارائه هستند، نمایش داده می شوند. برای ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر learn.khadem.ir و استفاده از هر یک از دوره های آموزش مجازی هلال احمر می بایست که ابتدا به سایت آموزش همگانی هلال احمر وارد شوید. برای ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر learn.khadem.ir می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود عبارت "سایت آموزش همگانی هلال احمر" یا " learn.khadem.ir " را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل کلیک کنید تا به سایت وارد شوید.

 

ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر

 

در مرحله بعدی شما به سایت اصلی  آموزش همگانی هلال احمر وارد شده اید. برای ورود به بخش آموزش مجازی هلال احمر بر روی گزینه "دوره های آموزشی" کلیک و سپس دوره های مجازی را انتخاب کنید.

 

نحوه ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر

 

حال به شما دوره های آموزشی مختلفی که به صورت مجازی قابل دسترس می باشند، نمایش داده می شود. شما می توانید بسته به نیاز خودتان از هر یک از آموزش های مجازی این بخش از سایت هلال احمر استفاده کنید.

 

مراحل ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر

 

برای ورود به و مشاهده آموزش های مجازی این سایت می بایست که بر روی گزینه "مشاهده" هر آموزش کلیک کنید. برای مشاهده آموزش های مجازی باید بر روی گزینه "ورود / ثبت نام" کلیک نمایید.

 

روش ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر

 

در صورتی که قبلا در سایت هلال احمر ثبت نام کرده اید، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد نیست و می توانید با نام کاربری و رمز عبور خود به این بخش وارد شوید.

 

ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر به صورت آنلاین

 

در صورتی که قبلا در این سایت ثبت نام نکرده اید، مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام جدید خود را از طریق سایت با وارد کردن نام، نام خانوادگی، رمز عبور و ... انجام دهید.

 

ورود به سایت آموزش مجازی جمعیت هلال احمر و ثبت نام

 

سازمان جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری دوره کمک پرستاری با اخذ مجوز وزارت بهداشت می نماید. علاقه مندان به رشته شغلی کمک پرستاری می توانند در صورت دارا بودن شرایط در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در دوره یکساله کمک پرستاری اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی

ورود به سایت دریافت گواهی جمعیت هلال احمر edu.khadem.ir

سازمان هلال احمر کشور به منظور افزایش آگاهی مردم در رابطه با مسائل مربوط به کمک های اولیه و پزشکی اقدام به برگزاری دوره های مختلف کرده است. هر یک از دوره هایی که توسط جمعیت هلال احمر برگزار می شوند، دارای زمان بندی مشخصی می باشند. پس از برگزاری دوره های مختلف جمعیت هلال احمر به هر یک از افرادی که در این دوره ها شرکت کرده اند یک گواهی داده می شود. این گواهی نشان دهنده گذراندن دوره آموزشی جمعیت هلال احمر است و شاید برای بعضی از شغل ها نیاز به این گواهی باشد.

 

در حال حاضر، بستری در سایت جمعیت هلال احمر فراهم شده است که افراد می توانند از طریق آن اقدام به دریافت گواهی جمعیت هلال احمر کنند. در صورتی که قصد دارید گواهی جمعیت هلال احمر خود را به صورت آنلاین دریافت کنید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و با ورود به سایت دریافت گواهی جمعیت هلال احمر و وارد کردن کد ملی خودتان، اقدام به دریافت گواهی جمعیت هلال احمر کنید.

 

ابتدا به سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر وارد شوید. پس از ورود به سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر از طریق گزینه های نشان داده شده در پایین سایت بر روی گزینه «ورود به سامانه دریافت گواهی» کلیک کنید.

 

ورود به سایت دریافت گواهی جمعیت هلال احمر

 

در مرحله بعدی کافیست که کد ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید. در صورتی که گواهی برای شما صادر شده باشد، در این قسمت قابل مشاهده است.

 

نحوه ورود به سایت دریافت گواهی جمعیت هلال احمر

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر به نشانی khadem.ir را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: سامانه برخط آزمون جهاد دانشگاهی



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر چیست؟

✔️ نشانی اینترنتی این سامانه khadem.ir می باشد البته لینک مستقیم جهت ورود به آن در متن مقاله قرار داده شده است.



 

2- ✔️ چه امکاناتی برای سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در نظر گفته شده است؟

✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده، بخش آموزش همگانی، بخش پویش و کمپین ها و ... از امکانات در نظر گرفته شده برای این سایت می باشد.



 

3- ✔️ برای ورود به سایت دریافت گواهی جمعیت هلال احمر چه اطلاعاتی لازم است؟

✔️ برای ورود به این قسمت از سامانه باید کدملی خود را وارد نمایید البته راهنمای تصویری نحوه دریافت گواهی در متن مقاله قرار داده شده است.

منبع : سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر khadem.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9Jg3
نظرتان را بنویسید