ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی ‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از میان دانشجویان ورودی سال 97 این دانشگاه و سایر دانشگاه های ذکر شده در متن اطلاعیه، از 15 آبان تا 15 آذر دانشجو پذیرش می ‌کند. 
 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس آیین­نامه شماره 45358 مورخ 24 شهریور 1400 وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری ، تعداد محدودی دانشجوی واجد شرایط کارشناسی پیوسته ورودی 97 دانشگاه­‌ها و مؤسّسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی­‌ارشد سال تحصیلی پذیرش می کند .

 

نحوه ثبت ­‌نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر


 
متقاضیان باید ثبت‌ ­نام اینترنتی خود را در بازه زمانی 15 آبان ماه الی 15 آذر ماه 1400 از طریق سایت pgrad.aut.ac.ir /applicant تکمیل کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست و دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختار است .

 

ثبت نام از 15 آبان تا 15 آذر

 

 

ارائه درخواست و دارا بودن حداقل شرایط به هیچ عنوان به منزله پذیرش نخواهد بود. بدیهی است اعلام نتایج اوّلیه هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی‌ کند و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است .

 پرداخت مبلغ ۷۰ هزار تومان که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت­‌نام انجام خواهد شد.  وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌ شود.

سایر اطلاعات و جزئیات پذیرش فرآیند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه صنعتی امیر کبیر در متن اطلاعیه زیر قرار داده شده است. همچنین برای مطالعه لیست رشته های این فرآیند به دانلود اطلاعیه زیر بپردازید.
 

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VwZO
نظرتان را بنویسید