لیست 5 فروشگاه برتر لوازم دکوراسیون منزل

لیست 5 فروشگاه برتر لوازم دکوراسیون منزل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vahid kamali

مجموعه نیلادکور با نیازسنجی بازار لوازم آشپزخانه و خانه ، ظروف پذیرایی  ، ست لوازم بهداشتی ،  لوازم دکوری ، لوازم اتاق خواب ، انواع پرده اتاق خواب و پرده پذیرایی ، قالیچه آشپزخانه ، طرحهای مختلف روفرشی کشدار ، سرویس غذاخوری سرامیکی و … توانسته سهم چشمگیری در این بازار تقاضا داشته باشد و تنها هدف خود را ارائه با کیفیت ترین کالاها و رضایت صد در صدی مشتریان می داند. شما عزیزان می توانید خرید لوازم خانه و آشپزخانه را با اطمینان بصورت اینترنتی و در کمترین زمان انجام دهید.

پاسخگویی تلفنی در روزهای کاری از ساعت ۱۰ الی ۱۷

تلفن ثابت : ۰۲۱۵۶۲۸۹۵۵۳

تلفن همراه : ۰۹۳۷۲۰۴۰۰۵۱

 

آدرس وبسایت: https://niladecor.ir/

 

3- فروشگاه اینترنتی مدیسه:

به نقل از خود سایت:

 

فروشگاه مدیسه در مرداد ماه 1394 تاسیس و در فضای اینترنت رونمایی شد. اعتماد به مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های اقتصادی کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از نیم قرن اخیر ارائه‌کننده برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی بوده ‌است.

 مدیسه در طول فعالیت خود با جمع‌آوری دهها هزار کالای موجود در سایت تلاش کرده سلایق متنوع مخاطبان خود را پوشش دهد. پرسنل حدود 100 نفره مدیسه متعهد به خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش به شما هستند. سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان ما با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو و پیگیرانه است و تجربه‌ خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

منبع: https://tehraninfo.niloblog.com/p/1/لیست-فروشگاه-برتر-لوازم-دکوراسیون-منزل.html

 

 


 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1OZ
نظرتان را بنویسید