لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی رشته های پزشکی را نیز ارائه میدهد که متقاضیان عزیز میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمیاند. ثبت نام در رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط قدام به پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید. همچنین توجه داشته باشید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته های پزشکی نیز از طریق سامانه است.
شرایط پذیرش در رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور

1-بومی بودن داوطلبان. داوطلبان نظام جدید می بایست یکی از 3 سال محل اخذ مدرک تحصیلی،2 سال آخر دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی را ارائه دهند و داوطلبان نظام قدیم هم باید یکی از 3 سال آخر دبیرستان و یا هنرستان را ارائه دهند.( امسال محل اخذ دیپلم هم به عنوان استان بومی محسوب می شود).
2- امکان ثبت نام برای متقاضیان تحصیل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری حرفه ای و همچنین دکترای تخصصی وجود ندارد ولی دانش آموختگان در صورت پرداخت شهریه ی مربوطه امکان شرکت در دوره را خواهند داشت .
3-لازم است که داوطلبان باید جهت پذیرش در این رشته ها، آمادگی لازم را برای مصاحبه بدست آورند.توضیح در خصوص دلیل انتخاب رشته مورد نظر، میزان علاقه به رشته مورد نظر و هدف از انتخاب شغل و… از جمله مواردی است که توسط مصاحبه کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد و باید برای موفقیت در این مرحله تسلط کامل را در این خصوص بدست آورید.
4-داوطلبان پذیرفته شده باید تعهد خود را جهت پذیرفتن شرایط تعهد خدمت که 3 برابر مدت تحصیل آنها می باشد را به دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهند.(البته این مشمول شهریه پردازان دوره فراگیر نمی شود
5-پس از پایان دوره ی تحصیلی مدرک اعطا شده به داوطلبان مستقیما از دانشکده علوم پزشکی صادر خواهد شد.
6-عدم دارا بودن نقص عضو و تایید شدن از نظر سلامت روحی روانی توسط پزشک.
7- داوطلبان پس از پایان دوره تعهد خدمت امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت.

نحوه ثبت نام در رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

در وهله اول متقاضیان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش وارد بخش مربوط به این دانشگاه شوند. در ادمه می بایست با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام در این سایت سوالات و ابهامات خود را بر طرف کنند. در صورت بر طرف نشدن آن می توانید با مشاوران مرکز الو سلام مشاور در ارتباط باشید.
در ادامه می بایست هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت رسمی سازمان سنجش، پرداخت نمائید. این مبلغ در سال گذشته معادل بیست و هفت هزار تومان (275000 ريال) تصویب شده است که احتمالا در سال جاری با افزایش همراه خواهد بود.

برای دریافت لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شهریه رشته های پزشکی علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :
9099072952 تماس از سراسر کشور
9092305587 استان تهران
پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید


شرایط ثبت‌نام دانشگاه بدون کنکور تجربی

رشته تجربی نظام جدید معادل رشته طبیعی نظام قدیم آموزشی است.
شما می‌توانید تمام رشته‌های موجود در دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور را انتخاب نمایید، حتی اگر آن رشته با رشته دیپلم شما تطابق نداشته باشد.
تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که در پذیرش بدون کنکور، معیار و ملاک پذیرش معدل کل شماست. درصد تأثیر این معدل با توجه به میزان ارتباط رشته‌ای که انتخاب می‌کنید با رشته دیپلمتان متفاوت است. اگر شما در مقطع دیپلم در رشته تجربی تحصیل کرده باشید، در صورت انتخاب از میان رشته‌های دانشگاهی گروه تجربی و یا ریاضی، معدل شما تأثیر 100 درصدی خواهد داشت و در صورت انتخاب سایر گروه‌ها تأثیر معدل در پذیرش بدون کنکور دانشگاه 31/4 می‌شود.
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام در رشته ها پزشکی دانشگاه علمی کاربردی را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/orRN
نظرتان را بنویسید