فیلم تدریس پایه دوم ابتدایی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه دوم ابتدایی و والدین که دارای فرزند در حال تحصیل در این پایه تحصیلی هستند می توانند برای یادگیری بهتر مطالب درسی دوم دبستان همزمان با مطالعه مطالب کتاب های درسی ، فیلم های آموزشی این کتاب ها را نیز دریافت کرده و مشاهده نمایند .




مطالب و مباحث عنوان شده در کتاب های درسی پایه دوم  ابتدایی دارای موضوعات جدید و مختلفی هستند که برای دانش آموزان و حتی در برخی موارد برای والدین آن ها نیز تازگی دارد که  با در نظر گرفتن روش های صحیح مطالعه و به کار گرفتن آن ها در یادگیری مطالب درسی پایه دوم ابتدایی می توان این مشکل را نیز به راحتی برطرف کرد .

از جمله روش های آموشی که برای تدریس کتاب های درسی پایه دوم ابتدایی به صورت غیر حضوری در نظر گرفته شده است ، تهیه و تولید فیلم های آموزشی کتاب های درسی دوم دبستان به روشی جدید و قابل فهم برای دانش آموزان می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده به تازگی در روش های آموزشی کتاب های درسی دوم ابتدایی قرار گرفته است لذا قصد داریم برای راهنمایی بیشتر در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات فیلم های آموزشی کتاب هاب درسی پایه دوم ابتدایی به همراه دانلود رایگان آن ها بپردازیم .



فیلم آموزشی کتاب درس ریاضی پایه دوم ابتدایی
با توجه به این که تعطیلی مدارس باعث شده که دانش آموزان پایه دوم ابتدایی به آموزش های حضوری و معلمین خود دسترسی نداشته باشند ، لذا بهتر است که در کنار دریافت آموزش های مجازی و مطالعه کتاب درس ریاضی در منزل ، مشاهده فیلم های آموزشی این کتاب درسی را نیز در برنامه ریزی های خود اضافه نمایند .

کتاب ریاضی دوم ابتدایی شامل اطلاعات و مباحث اولیه درس ریاضی بوده و تمام موارد ابتدایی مرتبط با ریاضی پایه را دربرمی گیرد . با این وجود بسیاری از والدین و دانش آموزان دچار نگرانی در آموزش و یادگیری مطالب این درس هستند و یادگیری مباحث ریاضی را دشوار می دانند . 

به همین منظور بهتر است دانش آموزان درکنار یادگیری و دقت در آموزش های کلاسی و حل تکالیف و نمونه سوالات ریاضی دوم ابتدایی ، فیلم آموزشی تهیه شده برای این درس را نیز مشاهده کرده و به طور عمیق تر و مفهومی تر مطالب این درس را یاد بگیرند .

برای دسترسی راحت تر به فیلم آموزشی کتاب درسی ریاضی دوم ابتدایی در این بخش امکان دانلود رایگان این فیلم آموزشی به صورت رایگان برای دانش آموزان پایه تحصیلی دوم ابتدایی فراهم شده است .







 دانلود فیلم تدریس ریاضی دوم ابتدایی



بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی دوم ابتدایی با پاسخ تشریحی






فیلم آموزشی کتاب درس فارسی پایه دوم ابتدایی
کتاب فارسی دوم ابتدایی شامل یادگیری ابتدایی حروف الفبای فارسی و آموزش تلفظ صحیح لغات و کلمات فارسی می شود . در این کتاب دانش آموزان پایه دوم ابتدایی یاد می گیرند که با استفاده از حروفی که آموزش دیده اند کلمه بسازند و به وسیله آن کلمات ، جملات ساده و با معنی تشکیل دهند .

برای یادگیری بهتر و پایه ای تر درس فارسی دوم ابتدایی در این فیلم آموزش کتاب فارسی دوم ابتدایی برای دانلود رایگان دانش آموزان کلاس دومی قرار گرفته است تا دانش آموزان با مشاهده این فیلم آموزشی آموزشی ، یادگیری صحیح تر و لذت بخش تری را از درس فارسی دوم ابتدایی تجربه نمایند . 







 برای دانلود فیلم تدریس فارسی دوم ابتدایی



بیشتر بخوانید: سوالات امتحانی









فیلم آموزشی کتاب درس نگارش فارسی پایه دوم ابتدایی
درس نگارش دوم ابتدایی را می توان به عنوان کتاب مکمل درس فارسی و همچنین کتابی برای تمرین مباحث درس فارسی دوم ابتدایی دانست . مطالب عنوان شده در این کتاب شامل سر مشق ها و تمرینات درس فارسی بوده و نوشتن درست حروف و لغات کتاب فارسی دوم ابتدایی را به دانش آموزان این پایه آموزش می دهد . 

در این کتاب دانش آموزان پایه دوم با استفاده از تصاویر و رنگ آمیزی آن ها نوشتن درست حروف الفبای فارسی و همچین نشانه ها و ترکیب حروف برای تشکیل لغات را می آموزند . در واقع این کتاب نوشتن هر آنچه در کتاب فارسی دوم ابتدایی وجود دارد را به دانش آموزان کلاس دومی آموزش می دهد .

برای یادگیری بهتر مفاهیم و مطالب درسی ، بهتر است دانش آموزان پایه تحصیلی دوم ابتدایی ، فیلم آموزشی رایگان درس نگارش دوم ارائه شده در این قسمت را دریافت کرده و همراه با آن تمرین نمایند .







 برای دانلود فیلم تدریس نگارش دوم ابتدایی










فیلم آموزشی کتاب درس علوم تجربی پایه دوم ابتدایی
در کتاب علوم دوم ابتدایی مطالب مختلف مرتبط با محیط زندگی دانش آموزان به صورت علمی و با انجام آزمایشات مختلف مربوط به این موضوعات به کلاس دومی ها آموزش داده می شود .

با استفاده از یادگیری مطالب درسی علوم دوم ابتدایی دانش آموزان نحوه درست استفاده از مواد و وسایل اطراف خود را یاد گرفته و علت ساخت و استفاده آن ها را در هریک از موارد می آموزند . دانش آموزان پایه دوم ابتدایی برای این که بتوانند مطالب عنوان شده در کتاب علوم دوم دبستان را به شیوه ای درست و مفهومی آموزش دیده و از یادگیری مطالب این درس لذت بیشتری ببرند بهتر است فیلم آموزشی علوم ابتدایی که در این بخش ارائه شده است را دانلود کرده و مشاهده نمایند .







 برای دانلود فیلم تدریس علوم تجربی دوم ابتدایی



فیلم آموزشی کتاب درس هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدایی
مطالب عنوان شده در درس هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدایی ، درباره آیات و روایات مربوط به اهل بیت ، پیامبران و کتاب های آسمانی ادیان است . در این درس دانش آموزان پایه دوم ابتدایی با پیام های قرآنی ، برخی احکام اولیه ، نعمت های خداوند و شکر گذاری برای این نعمت ها ، آشنا می شوند .

با توجه به این که ممکن است بسیاری از مطالب کتاب درس هدیه های آسمانی پایه دوم ابتدایی ، برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ، تازگی داشته باشد ، لذا بهتر است برای یادگیری بهتر موضوعات و مطالب این درس ، همزمان با مطالعه کتاب با فیلم آموزشی تدریس هدیه های آسمانی دوم دبستان نیز آشنا شوند .

با این کار علاوه بر یادگیری بهتر ، با مباحث مختلف این درس نیز بهتر آشنا شده و برای امتحانات این درس نیز آمادگی خواهند داشت .

به همین منظور در این قسمت چند فیلم آموزشی درس هدیه های آسمانی دوم ابتدایی را برای دانلود رایگان دانش آموزان این پایه ارائه کرده ایم .







 برای دانلود فیلم تدریس هدیه های آسمانی دوم ابتدایی





فیلم آموزشی کتاب درس قرآن پایه دوم ابتدایی
بسیاری از دانش آموزان دوم  ابتدایی ممکن است آشنایی زیادی با نشانه های قرآنی و نحوه تلفظ آن ها نداشته باشند و باتوجه به این که کتاب آسمانی قرآن در تمام مراحل زندگی این دانش آموزان همراه آن ها بوده و تنها مختص آموزش های ابتدایی و تحصیلی نیست ، بنابراین بهتر است نشانه ها و آموزش های ارائه شده در این کتاب را از همین ابتدا به طور صحیح و درست یاد بگیرند .

این کتاب شامل آموزش نشانه ها و آیاتی که این نشانه ها در آن ها به کار رفته است می شود ، پس یکی از راه های یادگیری بهتر این مطالب مشاهده تلفط درست آیات و کلمات کتاب قرآن دوم ابتدایی از طریق فیلم آموزشی این کتاب درسی می باشد .

توصیه می شود با دانلود فیلم آموزشی درس قرآن دوم ابتدایی که به صورت رایگان در این قسمت قرار گرفته است ، تلفظ درست آیات را آموخته و آن ها را به شیوه صحیح تر و زیباتر قرائت نمایید .







 برای دانلود فیلم تدریس قرآن دوم ابتدایی



 لازم به ذکر است با توجه به این که در صورت در دسترس بودن کتاب های درسی مرور و یادگیری مطالب درسی پایه دوم ابتدایی بهتر صورت می گیرد اما به همراه داشتن تمامی این کتاب ها برای دانش آموزان امکان پذیر نمی باشد ، لذا پیشنهاد می شود که دانش آموزان پایه دوم دبستان نسخه الکترونیکی کتاب های درسی خود را دریافت نمایند تا به هنگام نیاز به راحتی و بدون هیچ زحمتی به آن ها دسترسی داشته باشند .

مشاهده فیلم های آموزشی کتاب های درسی پایه دوم ابتدایی همزمان با مطالعه این کتاب ها باعث یادگیری عمیق تر و مفهومی تر مطالب درسی پایه دوم ابتدایی شده و آموزش های درس های کلاس دوم دبستان را برای دانش آموزان این پایه لذت بخش تر می سازد .



بیشتر بخوانید: دانلود کتاب های درسی دوم ابتدایی


 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه دوم ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- آیا آموزش کتاب های درسی پایه دوم ابتدایی از طریق مشاهده فیلم های آموزشی امکان پذیر است ؟
بله ، در مقاله فوق تمام جزئیات مربوط به این فیلم های آموزشی توضیح داده شده است .




2- آیا تمام کتاب های درسی پایه دوم ابتدایی دارای فیلم آموزشی هستند ؟
بله طبق مطالب عنوان شده در این مقاله فیلم آموزشی تمام کتاب های درسی دوم ابتدایی تهیه و تولید شده است .




3- آیا روش های دیگری نیز برای یادگیری مطالب درسی دوم دبستان وجود دارد ؟
بله تمامی روش های مناسب جهت یادگیری بهتر دروس پایه دوم ابتدایی در این مقاله توضیح داده شده است .

منبع : فیلم تدریس پایه دوم ابتدایی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P39y
نظرتان را بنویسید