رابطه جنسی در خواب

رابطه جنسی در خواب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
تمایلات جنسی انسان به عنوان یکی از مهم ترین جنبه های باروری  و کیفیت زندگی در نظر گرفته می شود . سلامت جنسی خوب برای فرد و جامعه بسیار مهم است . هم چنین سلامت جنسی به عنوان یک جزء مهم در جهت تامین تندرستی و سلامت افراد و نیز بهداشت عمومی مطرح است . رابطه جنسی سالم رابطه ای است زوجین در آن از یک رابطه سالم ، مناسب و بهنجار بهره مند شوند به گونه ای که وضعیت جسمی ، روحی و رفتاری آن ها مطلوب است و محبت و صمیمیت در زندگی دارند . هم چنین رابطه جنسی سالم برای تقویت رابطه عاطفی و احساسات عمیق بین زن و مرد می شود و موجب تحکیم بنیان خانواده می شود . و از انواع مشکلات جنسی ، نابهجاری های جنسی ، طلاق و کژکاری های جنسی جلوگیری می شود . یکی از مشکلاتی که اخیراً درمورد رابطه جنسی مطرح است بحث رابطه جنسی در خواب است . سکس در خواب هم در مردان و هم در زنان وجود دارد ولی آمار آمیزش جنسی در خواب در مردها بیشتر از زنان است . مشکل رابطه جنسی در خواب به علت میل جنسی زیاد در مردان و زنان نیست . در واقع این مسئله مانند راه رفتن در خواب است و جزء مشکلات خواب محسوب می شود .
در این مقاله به بررسی رابطه جنسی در خواب می پردازیم .





” آمار آمیزش جنسی در خواب در مردها بیشتر از زنان است . “



رابطه جنسی در خواب
در رابطه جنسی در خواب فرد بدون آگاهی و هوشیاری در خواب اقدام به برقراری رابطه جنسی می کند . بر طبق مطالعات افرادی که میل جنسی زیادی دارند و در واقع اعتیاد جنسی دارند ممکن است در هنگام شب خودارضایی ، شبیه سازی رابطه جنسی و حتی رابطه جنسی کامل داشته باشند . و زمانی که این اعمال را انجام می دهند اصلاً آگاه نیستند حتی صبح روز بعد هم نمی دانند این کار را انجام داده اند مگر این که همسرشان به آن ها بگوید . در واقع زمانی که افراد را در طول رابطه جنسی در خواب بیدار کنید یا صبح روز بعد همسرشان بگوید متوجه می شوند که شب قبل چه کاری انجام داده اند .
متخصصان خواب رابطه جنسی در خواب را مانند اختلال راه رفتن در خواب می دانند و آن را رفتارهای جنسی غیرطبیعی مرتبط با خواب می دانند . و معتقدند سکس در خواب ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد هم چنین مصرف مواد مخدر ، استرس ، کم خوابی ، خستگی ممکن است باعث این مسئله شود . آمیزش جنسی در خواب رابطه ای با عدم ارضا جنسی و خواب های جنسی فرد ندارد . در برخی زوج ها رابطه جنسی در خواب مشکلی ایجاد نمی کند و حتی امکان دارد برایشان سرگرم کننده باشد اما در برخی دیگر از زوج ها ممکن است باعث بروز مشکل شود چون این شیوه تا حدی رابطه جنسی خشن است و فرد روی آن کنترل ندارد به همین علت ممکن است شریک جنسی فرد اذیت شود یا زن فکر کند همسر او از سکس رضایت ندارد که شب ها چنین اقدامی انجام می دهد . 

منبع : تعریف سلامت جنسی از دیدگاه منخصصین ایرانی و توصیف اجزای آن



در ادامه بخوانید: احتلام در خواب چیست





” مشکل رابطه جنسی در خواب به علت میل جنسی زیاد در مردان و زنان نیست . “




سوالات متداول


1- رابطه جنسی در خواب چیست؟
یکی از مشکلاتی که اخیراً درمورد رابطه جنسی مطرح است بحث رابطه جنسی در خواب است که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.




2- شیوع رابطه جنسی در خواب چگونه است ؟
سکس در خواب هم در مردان و هم در زنان وجود دارد ولی آمار آمیزش جنسی در خواب در مردها بیشتر از زنان است که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.




3- چه مواردی منجر به رابطه جنسی در خواب می شود ؟
مشکل رابطه جنسی در خواب به علت میل جنسی زیاد در مردان و زنان نیست بلکه به علت مواردی است که در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : رابطه جنسی در خواب
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X8YW
نظرتان را بنویسید