ارور های پکیج ال جی

ارور های پکیج ال جی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارور های پکیج ال جی (LG water heater error ) برند محبوب ال جی در تولید پکیج های گرمایشی نیز بسیار موفق عمل کرده و توانسته سهم عظیمی از بازار سیستم های گرمایشی را به خود اختصاص دهد.
در این مقاله ما لیست کاملی از کدهای خطا پکیج ال جی را برای شما عزیزان آورده ایم ، تا در صورت بروز مشکل در پکیج خود براحتی بتوانید آن را در منزل عیب یابی و تعمیر نمایید.به یاد داشته باشید ارورهای پکیج ال جی تنها به صورت جزئی بیانگر علت بروز مشکل هستند و برای برطرف کردن آنها بهتر است از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید.

تعمیر پکیج ال جی :
ایجاد ارور و نمایش کدهای خطا در پکیج ال جی به منزله بروز یک مشکل در سیستم گرمایشی شماست ، اگر شما با مطالعه این مقاله نتوانستید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر کنید ، تعمیر پکیج ال جی خود را به کارشناسان تهران سرویس آنلاین بسپارید.
شرکت ما با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج ال جی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر پایتخت میباشد.

کد خطا پکیج ال جی:
شرکت ال جی یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.
کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود.یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.


لیست ارورهای پکیج ال جی :
ارور e1 پکیج ال جی :
ارور E1 در پکیج ال جی گلدیران دیواری برای تمامی مدل ها به بروز مشکل در شعله پکیج اشاره دارد، و به معنی عدم تشخیص شعله در پکیج است.

هوا گرفتگی مدار گرمایش: اگر جنس رادیاتور از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، مدار گرمایشی پکیج هوا گرفته و مسیر آب در این مدار، با اختلال مواجه می‌شود. در چنین شرایطی، پمپ پکیج به جای کشیدن آب، هوا را به درون خود می‌کشد. با نبود آب در پکیج، مدار گرمایشی به برد دستگاه دستور خاموشی آن را می‌دهد.
کم بودن میزان آب:  کم بودن میزان آب در مسیر گرمایشی، می‌تواند شعله پکیج را تحت تاثیر قرار دهد. گاهی اوقات کاهش جریان آب، به دلیل نشتی آب در پکیج است. تمامی پکیج‌ها، برای کنترل و حفظ ایمنی، مجهز به کلید نیم بار هستند. اگر آب درون پکیج، کمتر از نیم بار باشد، این کلید اجازه روشن شدن پکیج را نمی‌دهد.
کاهش فشار گاز: اصلی‌ترین عامل برای تشکیل شعله، گاز است. اگر گاز به پکیج نرسد، شعله هم تشکیل نخواهد شد. اگر فشار گاز در ساختمان کم باشد، شعله تشکیل شده به شدت ضعیف خواهد بود.
جرقه زن مشکل پیدا کرده است: با روشن شدن پکیج فرمانی به برد، برای تشکیل شعله دستگاه صادر می‌شود. در نتیجه این دستور، جرقه زن با کمک الکترود و یونیزه کردن محیط اطراف جرقه را ایجاد و شعله را تشکیل می‌دهد. اگر به هر علتی مانند اکسید شدن یون، ترک خوردگی یون، نوسان برق و خرابی ترانس جرقه زن شعله تشکیل نشود، دستگاه خطای E1 را نشان می‌دهد.
رفع ارور e1 در پکیج ال جی گلدیران :
برای رفع ارور e1 در پکیج گلدیران، ابتدا باید ورودی گاز دستگاه را بررسی کنید. در شرایط ایده‌آل این ورودی نباید قطع و شیرگاز باید باز باشد.
جریان برق دستگاه را یکبار قطع و وصل کنید.
پکیج باید محافظ برقی مخصوص به خود داشته و نباید از محافظ برق‌های مشترک استفاده کند.
اگر می‌بینید که لامپ کم مصرفی در کنار دستگاه قرار گرفته، آن را خاموش و سپس دوباره دستگاه را بررسی کنید. اگر ارور پکیج گلدیران برطرف شد، باید لامپ را جدا کنید؛ چون نویزهای آن در کار پکیج اختلال ایجاد می‌کنند.
اگر هیچ یک از روش‌های گفته شده به شما برای رفع ارور کمک نکرد، باید از یک متخصص کمک بگیرید. در چنین شرایطی متخصص دستگاه را بررسی و در صورت نیاز جرقه زن را تعویض خواهد کرد.
خطای e2 پکیج ال جی گلدیران :
خطای E2 پکیج گلدیران، به معنای بالا رفتن دمای آب سیکل دستگاه است. با جوش آوردن و افزایش دمای آب سیکل پکیج، سنسور حد، مانع از کارکرد دستگاه شده و ارور E2 ظاهر خواهد شد. این سنسور به دمای بیش از ۱۰۰ درجه سانتی گراد حساس است و دستگاه را خاموش خواهد کرد. دیگر دلایل این خط موراد زیر است:

رسوب گرفتن لوله‌ها: یک دلیل دیگر برای ظاهر شدن خطای E2 در پکیج گلدیران، وجود رسوب در دستگاه است. با رسوب گرفتن مبدل ثانویه، آب گرم در محدوده سنسور حد، جمع می‌شود. وجود حرارت بالا در این ناحیه باعث، به کار افتادن ترموستات حد و ظاهر شدن ارور E2 می‌شود. خرابی و کارکرد اشتباه پمپ پکیج هم، می‌تواند باعث جمع شدن آب در محدوده سنسور حد شود.
مشکل در کارکرد سنسور دما: یکی از دلایل ظاهر شدن ارور E2، خرابی و تشخیص نادرست سنسور دما است. با خرابی سنسور، دما به اشتباه تشخیص داده شده و دستگاه در زمان درست خاموش نمی‌شود. این شرایط در نهایت باعث بالا رفتن حرارت، در پکیج و ظاهر شدن ارور می‌شود.
رفع خطای E2 در پکیج ال جی گلدیران :
برای رفع این ارور پکیج گلدیران کافیست، دمای آب مصرفی پکیج را پایین بیاورید و آن را روی ۵۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. ممکن است فشار گاز شهر بالا باشد، باید برای رفع این ارور پکیج گلدیران ، شیردسته گازی پکیج را کمی ببندید. راه حل آخر، قطع و وصل کردن برق دستگاه است. اگر با تمام روش‌های گفته شده هنوز هم با خطای E2 در پکیج گلدیران روبرو هستید، باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

ارور e3 پکیج ال جی گلدیران :
خطای E3 پکیج گلدیران، به صورت EA هم شناخته می‌شود. به عبارت دیگر این دو خطا یکی بوده و تفاوتی باهم ندارند. این ارور پکیج گلدیران می‌تواند به دلیل یکی از مشکلات زیر ایجاد شود:

خرابی سنسور دود: ظاهر شدن ارور E3، خبر از مشکل خروج دود از پکیج می‌دهد. ترموستات دود روی کلاهک تعدیل قرار گرفته است و اگر دمای کلاهک به ۷۵ درجه سانتی گراد برسد به برد پیغام خاموشی ارسال می‌کند. سنسور دود به نام ترموستات دودکش هم شناخته می‌شود. اگر مسیر دودکش بسته باشد، دود به درون کلاهک برگشته و دمای آن را بالا می‌برد. با افزایش دمای کلاهک، سنسور دود هم، پکیج را خاموش می‌کند.
نیم سوز شدن برد: برد مهم‌ترین قسمت پکیج است و مانند مغز دستگاه عمل می‌کند؛ چون بر کار دیگر بخش‌ها نظارت دارد. اگر برد پکیج خراب یا نیم سوز شود، نمی‌تواند فرمان و دستور را به فن بفرستد. اغلب اوقات ظاهر شدن ارور E3 به دلیل، خرابی برد دستگاه است.
فن مشکل پیدا کرده است: گاهی اوقات ممکن است، عاملی به پره‌های فن گیر کند و مانع از حرکت درست آن‌ها شود. اغلب لانه سازی روی پکیج و گیر کردن چوب است که باعث این ارور پکیج گلدیران می‌شود. در برخی موارد نیز این احتمال وجود دارد که، اتصالات بین برد و فن قطع شده باشد.
رفع ارور e3 پکیج گلدیران :
رفع ارور E3 در پکیج گلدیران، ابتدا باید مسیر و سپس خروجی دودکش را بررسی کنید. نباید هیچ گرفتگی در قسمت‌های گفته شده، وجود داشته باشد.  علاوه بر این باید از دودکش‌های آلومینیومی و استیل برای، پکیج گلدیران استفاده کنید. سایر دودکش‌ها، جنس خوب و مقاومی نداشته و بعد از مدتی استفاده سوراخ می‌شوند. به یاد داشته باشید که، با افت ولتاژ برق، فن دستگاه دچار مشکل شده و کار نخواهد کرد.

خطای e4 در پکیج گلدیران :
اصلی‌ترین دلیل برای ظاهر شدن خطای E4 در پکیج گلدیران، پایین بودن فشار بار است. در چنین شرایطی فشار دستگاه می‌تواند به صفر بار، رسیده باشد. یک دلیل دیگر برای ظاهر شدن این ارور، نشتی درسیستم دستگاه است.

رفع ارور e4 در پکیج ال جی گلدیران :
در اولین قدم برای رفع خطا E4 باید، شیر آب ورودی پکیج را بررسی کنید. در صورت بسته بودن شیر آن را باز کنید.

سمت چپ و در قسمت زیرین پکیج، شیر پرکن قرار دارد. با استفاده از این شیر می‌توان آب درون پکیج را زیاد کرد. باید این شیر را خلاف جهت عقربه‌های ساعت باز کرده، تا عقربه فشارسنج پکیج، بین ۱ تا ۱.۵ قرار بگیرد. بعد از رسیدن به این اعداد، باید شیر پرکن را ببندید.

خطای e6 پکیج ال جی گلدیران :
در تمامی پکیج ها از جمله پکیج گلدیران، یک عدد سنسور یا حسگر، دمای آب را تنظیم می‌کند. ارور E6 مربوط به مشکل سنسور تشخیص دمای آب مصرفی پکیج است، اگر این سنسور شکسته باشد یا خراب شده باشد، تشخیص دما به درستی انجام نمی‌شود و این کد خطا نشان داده می شود. گاهی ممکن است اتصالات سنسور تا برد و یا IC پکیج مشکل پیدا کرده باشد.

رفع ارور e6 در پکیج ال جی گلدیران :
برای رفع ارور e6 در پکیج گلدیران بهتر است، یک مرتبه برق دستگاه را قطع و وصل کنید. اگر ارور پکیج گلدیران رفع نشد، شاید نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه باشد.

خطای e7 پکیج ال جی گلدیران :
خطای e7 پکیج گلدیران هم مانند خطای e6، مربوط به سنسور دمای آب است. در این حالت خود سنسور یا اتصالات آن به برد یا IC دچارمشکل شده است.

رفع خطای e7 پکیج ال جی گلدیران :
برای برطرف کردن خطای e7 پکیج گلدیران، می‌توانید یک بار دستگاه را از برق جدا و دوباره روشن کنید. اگر باز هم روی نمایشگر این ارور پکیج گلدیران را مشاهده کردید، باید از تعمیرکار پکیج تهران سرویس آنلاین کمک بگیرید.

کد خطای E9 پکیج ال جی گلدیران :
این خطا به دلیل یخ‌زدگی پکیج و مبدل‌ها رخ می‌دهد. سیستم ضد یخ‌زدگی در تمامی پکیج‌ها وجود دارد. به منظورجلوگیری از یخ‌زدگی پکیج در زمستان هنگامی که دستگاه بیرون از ساختمان نصب است، از خاموش کردن پکیج به مدت طولانی در فصل زمستان خودداری کنید. توصیه می‌کنیم، مقاله روش های جلوگیری از یخ زدگی پکیج و لوله ها و راه رفع یخ زدگی را بخوانید.

رفع خطای E9 پکیج ال جی گلدیران :
برای رفع این کد خطا پکیج گلدیران باید لوله‌ها و مبدل دستگاه را گرم کنید. برای این کار می توانید از سشوار کمک بگیرید. سشوار را با فاصله از لوله‌ها قرار دهید. تا مانع از بروز نشتی اتصالات شوید.

 

شمارهکدخطاعلت کد خطا
1E1تشکیل نشدن و یا تشخیص ندادن شعله
2E2بالا رفتن بیش از حد دما و عمل کردن فیوز حد
3E3رخ دادن مشکل در تهویه پرشر فن
4E4کم شدن  آب و پایین آمدن فشار مدار گرمایش
که میتوان شیر پرکن مشکی رنگ دستگاه را خلاف عقربه ساعت بچرخانید و وقتی که درجه بار بین1تا1.5 رسید شیر را ببندید
5E6در آبگرم مصرفی مشکلی بروز کرده و  NTC خراب است
6E7در مرحله گرمایش اشکالی رخ داده NTC آن خراب است
7E9سیستم گرمایش دچار یخ‌زدگی شده است
شمارهکدخطاعلت کد خطا
1صدای انفجاربروز ایراد در تطبیق گاز
2فشار سنج آب فشار کم را نشان می دهدخط لوله دچار نشتی شده است
نشتی باید مورد بررسی قرار گیرد و برطرف گردد
3E1الکترود دچار شکستگی شده باید تشخیص دهنده جرقه
دریچه و منبع گاز مورد بررسی قرار گیرد
4E2اشکال در بالا رفتن بیش از حد دما است
5E3بروز اشکال در لوله ابگرم خروجی
6E4کم شدن بیش از حد فشار آب
مخزن آب را مجددا پرمیکنند تا فشار به 1 تا 1.5برسد
7E6 ,E7حسگر دما دچار مشکل شده و احتمالا شکسته است
8E9سیستم گرمایش یخزده است دستگاه را مجددا روشن کرده تا دمای آب گرم به بیشتر از 2 درجه برسد
9بعد از باز کردن شیراب آب داغی بیرون نمی‌آیدنازل گرد و غبار دارد ،نازل را تمیز کنید
10جریان آب کم استیک پمپ اضافه باید اضافه کنید تا رفع شود
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/y0vz
نظرتان را بنویسید