نرم افزار شماره مجازی رایگان Phoner

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
رضا بهرام
با کمک Phoner میتوانید انواع شماره مجازی ها رو برای انواع کشور ها مانند روسیه ، انگلستان ، آمریکا ، کانادا ، قزاقستان و... رو به صورت رایگان دریافت نمایید.

مخصوص تمام نرم افزار ها مانند : تلگرام ، اینستاگرام ، وایبر ، وی چت ، واتس آپ ، و.....

برای ارسال پیامک و تماس ، برنامه Phoner را به صورت رایگان بارگیری کنید. برای محافظت از حریم خصوصی شماره تلفن شخصی خود ، شماره 2 تلفن را برای زندگی شغلی یا اجتماعی خود اضافه کنید.

Phoner چندین شماره تلفن دوم جدید به شما می دهد تا بتوانید برای زندگی شخصی ، شغلی و اجتماعی خود شماره های مختلفی داشته باشید.

شماره تلفن جدید Phoner 2nd به شما امکان می دهد تا در شرایطی مانند خرید و فروش در Craigslist از آشکار کردن شماره تلفن اصلی خود ناراحت باشید ، یک شماره مشعل رایگان برای تماس و یا ارسال پیام به صورت ناشناس دریافت کنید. از Phoner به عنوان برنامه پیام کوتاه و تماس امن و خصوصی خود استفاده کنید!

Phoner از ضبط تماس برای تماس های ورودی و خروجی پشتیبانی می کند. قبل از اینکه تلفن را تحویل بگیرید یا به پیام متنی پاسخ دهید ، می توانید برای شناسایی شناسه تماس گیرنده جستجوی شماره تلفن را انجام دهید. قبل از پذیرش تماس ورودی می توانید شماره تماس گیرنده را جستجو کنید تا تماس گیرنده روبو ، تماس گیرنده تقلبی یا تماس هرزنامه را تشخیص دهید.


*** چرا شماره 2 برنامه شماره تلفن؟ ***

خواه یک وکیل ، بانکدار ، راننده Uber ، راننده تاکسی ، خریدار یا فروشنده در Craigslist یا Ebay ، افسر پلیس باشید ، احتمالاً باید شماره تلفن خود را به کسی بدهید که به سختی می شناسید تا بتواند برای شما پیام کوتاه کند یا با شما تماس بگیرد. شما نمی خواهید شماره تلفن شخصی خود را اعلام کنید. با استفاده از برنامه شماره تلفن Phoner Second ، می توانید شماره تلفن های مختلفی را برای نیازهای مختلف خود اضافه کنید و آنها را بدون به خطر انداختن شماره شخصی واقعی خود به آنها بدهید. Phoner به شما امکان می دهد شماره تلفن خود را برای تلفن های Android خود اضافه کنید. شماره تلفن های یکبار مصرف را برای تماس های ورودی ، خروجی و پیام کوتاه برای مشاغل مختلف و زندگی اجتماعی خود اضافه کنید.

*** تلفن و متن خصوصی Phoner چیست؟ ***

شماره تلفن دوم Phoner به شما امکان می دهد شماره های تلفن خصوصی را برای پیام های متنی و تماس ها دریافت کنید. به جای اینکه هر بار تلفن مشعل بخرید ، Phoner به شما امکان می دهد هر بار که به آن نیازی ندارید شماره تلفن خود را بسوزانید و سپس تلفن جدید دیگری را تهیه کنید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pxVN
نظرتان را بنویسید