برای ورود به سامانه آموزشیار از چه طریقی میتوان اقدام کرد؟

برای ورود به سامانه آموزشیار از چه طریقی میتوان اقدام کرد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

سامانه آموزشیار برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد طراحی و راه اندازی شده است و تمام امور مربوط به دانشگاه را از قبیل پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعتراص به نمرات و … را از طریق این سامانه قابل پیگیری است. با توجه به اینکه اکثر دانشجویان مخصوصا نو دانشجویان از نحوه ورود به سامانه آموزشیار اطلاعی ندارند ، این مطلب به راهنمای ورود و استفاده از سامانه آموزشیار اختصاص داده ایم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.
دانشجویان عزیز و اساتید محترم ، اگر در ورود به سامانه آموزشیار با مشکلی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی دارید ، با کارشناسان ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد
1.1  edu.iau.ac.ir
2 نحوه ورود به سامانه آموزشیار برای پرداخت شهریه
3 انتخاب واحد در سایت آموزشیار
3.1 سوالات متداول
نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد
آدرس اینترنتی سامانه هوشمند مديريت يکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ، edu.iau.ac.ir می باشد که امکانات گسترده ای دارد. دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق این سامانه می توانند شهریه پرداخت کنند ، انتخاب واحد انجام دهند ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند ، به نمرات خود اعتراض کنند ، ترمیم انتخاب واحد انجام دهند و …. و بسیاری از مشکلاتی که سامانه سیدا داشت ، در این سامانه حل شده است.
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwgD
نظرتان را بنویسید