پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند باید هزینه تعیین شده برای انتخاب رشته را پرداخت کنند تا شناسه و کلمه عبور ثبت نام خود را دریافت کنند . سال گذشته هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد حدودا 46000 هزار تومان بوده و برای سال جدید قدری افزایش خواهد داشت .

پس از آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد داوطلبان در حالی می توانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند که کارت علاقه مندی گروه آزمایشی شان را به صورت اینترنتی با پرداخت هزینه ثبت نام خریداری کرده باشند . بنابراین متقاضیان بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می بایست جهت خرید کارت علاقه مندی در بازه زمانی اعلام شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند .

داوطلبان با پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون 99  ، اطلاعات لازم برای ورود به صفحه ثبت نام و انتخاب رشته را دریافت می کنند . با توجه به اهمیت پرداخت هزینه ثبت نام و لزوم تهیه کارت اعتباری برای تکمیل فرآیند نام نویسی ، در این مقاله زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 را بیان کرده ایم .


میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
همان طور که در سال های گذشته شاهد بودیم ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای ورودی مهر و بهمن صورت می پذیرد و همزمان با آغاز ثبت نام لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بر روی سایت این دانشگاه نیز فعال می شود .

هر داوطلب برای ثبت نام خود نیاز به شناسه و کلمه عبور دارد که در کارت علاقه مندی درج شده است . هزینه دریافت کارت علاقه مندی بدون کنکور سال گذشته مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته مبلغ 44000 تومان و مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مبلغ 46000 بوده است .

طبق رویه سال های گذشته پیش بینی می شود که این هزینه مقداری افزایش داشته باشد . به محض مشخص شدن میزان دقیق هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد .

زمان پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
هر ساله لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با آغاز ثبت نام هر مقطع فعال می شود و تا پایان مهلت ثبت نام امکان پرداخت هزینه برای داوطلبان فعال می شود . با استناد به این موضوع پیش بینی می شود پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 نیز همزمان با مهلت نام نویسی این دانشگاه انجام شود .

طبق اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و زمان ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد . البته با توجه به رویه سال های گذشته که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و سراسری تقریبا هم زمان انجام شده است پیش بینی می شود همین رویه برای سال 99 نیز صدق کرده و ثبت نام بدون کنکور آزاد نیز در بازه مرداد ماه و همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام شود .



به محض مشخص شدن زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ، این مقاله بروزرسانی می شود




نحوه پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
داوطلبان جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 باید به سایت azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند و از طریق درگاه های پرداخت الکترونیکی اقدام به پرداخت هزینه تعیین شده ثبت نام مقطع مورد نظر کنند . در ادامه راهنمای نحوه پرداخت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ارائه شده است .





1 - داوطلبان جهت پرداخت هزینه ثبت نام باید وارد سایت دانشگاه آزادبه آدرس azmoon.iau.ac.ir شوند .





2 - پس از ورود به سایت گزینه اول " خرید کارت اعتباری ثبت نام " را کلیک کرده تا وارد سامانه ثبت نام شوید .





به محض آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 این راهنما بروزرسانی شده و لینک پرداخت هزینه ثبت نام در این فسمت فعال خواهد شد



اگر در هنگام خرید کارت علاقه مندی خود دچار مشکل شدید می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در این مرحله یاری کنند . برای اطلاع از اخبار بدون کنکور دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . هم چنین داوطلبان به منظور اطلاع از رشته های بدون کنکور ارائه شده در هر مقطع دانشگاه آزاد می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .

سوالات متداول

1- هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد را باید به چه صورت پرداخت کرد ؟
هزینه ثبت نام این دانشگاه به صورت اینترنتی پرداخت می شود که نحوه پرداخت هزینه در این مقاله توضیح داده شده است .

2- چه زمانی باید هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد را پرداخت کرد ؟
همزمان با آغاز ثبت نام بدون کنکور آزاد امکان پرداخت هزینه فراهم می شود و تا پایان مهلت ثبت نام ادامه دارد که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- شناسه و کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را چگونه باید تهیه کرد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان با پرداخت هزینه ثبت نام می توانند این اطلاعات را دریافت کنند .

منبع : پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v0LL
نظرتان را بنویسید