منابع آزمون MCAT

منابع آزمون MCAT
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

منابع آزمون پزشکی MCAT به صورت منابع کتابی و اینترنتی به داوطلبان این آزمون ارائه می شود. مطالعه بهترین کتاب و منبع اینترنتی امتحان ام کت علاوه بر این که موفقیت داوطلبان را تضمین می کند می تواند بخش هایی از آزمون mcat را که داوطلبان در آن اشکال دارند را نیز تقویت کند.

 

 

اگر شما جزو آن دسته از کسانی می باشید که قصد شرکت در آزمون MCAT را دارید باید به این مسئله دقت داشته باشید که نیاز به یک برنامه ریزی بسیار دقیق و مناسب دارید. اولین لازمه یک برنامه ریزی مناسب، داشتن اطلاعات کامل در مورد منابع MCAT است.

تمامی فارغ التحصیلان رشته پزشکی و زیر شاخه های آن می توانند در آزمون MCAT شرکت کنند تا ادامه تحصیلات خود را در دانشگاه های آمریکایی و کانادایی بگذرانند. اهمیت آزمون MCAT تا حدی است که منابع بسیار زیادی از سوی اساتید مختلفی برای شرکت در این آزمون معرفی شده است، اما حقیقت آن است که متقاضیان نمی توانند تمامی این منابع را بخوانند و برای آن وقت بگذارند، به همین خاطر در ادامه مطلب به معرفی بهترین منابع آزمون MCAT می پردازیم تا آنها را بشناسید.

 

منابع آزمون MCAT

شزکت در تمامی امتحانات زبان انگلیسی همانند آزمون آیلتس نیازمند مطالعه منابع است. تمامی کسانی که قصد شرکت در آزمون MCAT را دارند باید حتما منابع mcat را شناخته و این منابع را تهیه کنند و سپس بر اساس برنامه ریزی حرفه ای به مطالعه آنها بپردازند. منابع ام کت self study به ترتیب به موارد زیر تقسیم می شوند:

 

MCAT Biochemistry Review Book

 

آزمون MCAT دارای بخش های مختلفی می باشد و افراد باید سعی کنند تا تمرکز نسبی بر روی بخش های مختلف این آزمون پیدا کنند و برای یادگیری هر بخش از منابع MCAT کمک بگیرند. کتاب MCAT Chemistry Review Book یکی از بهترین منابع آزمون امکت برای یادگیری مفاهیم بخش های بیولوژیکی و بیوشیمیایی سیستم های زنده است.

 

MCAT Official Prep Practice Exam

 

یکی از منابع MCAT که طرفداران بسیار زیادی دارد و در یک دوره چهار جلدی توسط موسسه AAMC ارائه می گردد، MCAT Official Prep Practice Exam  است. این کتاب در برگیرنده مجموعه سوالات آزمون MCAT در دوره های مختلف می باشد و کسانی که این دوره 4 جلدی را به خوبی مطالعه می کنند، معمولا نیازی به مطالعه کتب و منابع دیگر ندارند و شانس قبولی آنها در آزمون ام کت افزایش پیدا می کند.

 

Jack Westin

 

کتاب Jack Westlin نیزیکی دیگر از منابع mcat می باشد که برای پاسخگویی به سوالات مهارت های تحلیلی بسیار کاربردی است. سوالات مربوط به مهارت های تحلیلی در این کتاب به صورت تشریحی پاسخ داده شده اند و مطالعه توضیحات هر سوال برای تقویت قدرت مهارت تحلیلی بسیار کاربردی است.

 

Kaplan MCAT Review Pack

 

یکی از منابع جامع آزمون ام کت، مجموعه کتاب 7 جلدی Kaplan MCAT Review Pack می باشد. این کتاب حاوی درسنامه مختصری برای هر مبحث بوده و سوالات بخش های مختلف آزمون ام کت را به صورت دسته بندی شده و به همراه پاسخنامه در اختیار متقاضیان قرار داده است.

 

تمام کسانی که داوطلب شرکت در آزمون ام کت می باشند، می توانند با مطالعه این مجموعه 7 جلدی، اطلاعات لازم را بدست آورند و برای شرکت در آزمون آمادگی لازم را کسب کنند.

 

بیشتر بخوانید: آزمون MSRT

 

 

منابع اینترنتی آزمون MCAT

امروزه بسیاری از داوطلبان شرکت در آزمون ام کت ترجیح می دهند همانند منابع GRE، از منابع MCAT به صورت اینترنتی و مجازی استفاده کنند؛ چرا که این منابع بیشتر در دسترس افراد می باشند و در هر زمان و مکانی امکان مطالعه و یادگیری مفاهیم مختلف آزمون ام کت در اختیار افراد قرار می گیرد.

 

از طرفی دیگر نیز سرعت بروز رسانی منابع اینترنتی بسیار سریعتر است و با اطمینان خاطر می توان این منابع را مطالعه کرد. از جمله منابع MCAT که اینترنتی ارائه می شوند و  بسیار کاربردی به حساب می آیند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

American Educational Research Association; American Psychological Association; National Council on Measurement in Education. Standards for Educational and Psychological Testing. Washington DC

 

Dunleavy DM, Kroopnick MH, Dowd KW, Searcy CA, Zhao X. The predictive validity of the MCAT exam in relation to academic performance through medical school

 

Association of American Medical Colleges. 2018 Post-MCAT Questionnaire Summary  Report.Washington, DC

 

Roth PL, Bevier CA, Bobko P, Switzer FS III, Tyler P. Ethnic group differences in cognitive ability in employment and educational settings

 

Sackett PR, Shen W. Subgroup differences on cognitive tests in contexts other than personnel selection. In: Outtz JL, ed. Adverse Impact

 

Khan Academy

 

Shemmassian Academic Consulting

 

داوطلبان آزمون های زبان می توانند برای مهاجرت به سایر کشورها در آزمون زبان دولینگو نیز شرکت کنند. این ازمون نسبت به تافل و آیلتس ساده تر بوده و امکان مهاجرت برای افراد را فراهم می کند.

 

بیشتر بخوانید: آزمون زبان دولینگو

 

 

 

 

 

مشاوره منابع آزمون MCAT

آزمون ام کت همانند آزمون تافل دارای بخش های مختلفی می باشد و کسانی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های آمریکایی و کانادایی را دارند باید به تمامی سوالات بخش های مختلف پاسخ دهند.

 

نمره قبولی این افراد مجموعه ی نمرات آنها در بخش های مختلف این آزمون می باشد. در حالت کلی، بخش های مختلف آزمون ام کت به موارد زیر تقسیم می شوند:

 

 CHEM/PHYS  بخش اول آزمون mact در مورد اصول شیمیایی و فیزیکی سیستم‌­های بیولوژیکی

 

CARS بخش دوم آزمون MCAT مرتبط با آنالیز انتقادی و مهارت­ های منطقی

 

BIO/BIOCHEM  بخش سوم آزمون MCAT نیز در رابطه با اصول بیولوژیکی و بیوشیمیایی سیستم­‌های زنده

 

PSYCH/SOC بخش چهارم آزمون MCAT نیز در رابطه با اصول فیزیولوژیکی، اجتماعی و بیولوژیکی رفتار

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص منابع آزمون زبان MCAT را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمانید. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط در این حوزه را دریافت کنید.

 

در ادامه بخوانید: آزمون TOLIMO

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ بهترین کتاب های منبع آزمون زبان MCAT چیست ؟

✔️ منابع کتابی آزمون ام کت شامل کتاب های مربوط به واژگان، درک مطلب، استدلال و ... می باشد که اسامی آن ها در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ منابع اینترنتی آزمون MCAT چیست ؟

✔️ منابع مختلفی از آزمون MCAT در سایت های معتبر ارائه شده است که برای درسترسی به آن ها می توانید از طریق متن مقاله اقدام نمایید.



 

3- ✔️ بخش های مختلف آزمون MCAT چیست ؟

✔️ آزمون MCAT دارای بخش هایی در خصوص سیستم‌­ های بیولوژیکی، مهارت­ های منطقی و ... می باشد که در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : منابع آزمون MCAT

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yqzR
نظرتان را بنویسید