خدمات پس از فروش اسنوا

خدمات پس از فروش اسنوا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

شماره تلفن شرکت اسنوا در تهران 

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش اسنوا

در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است و جهت تعمیر لوازم خانگی اسنوا خود به دنبال خدمات پس از فروش اسنوا هستید همین حالا با توجه به منطقه زندگی خود با یکی از تلفن های پایین این صفحه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما نزدیکترین تعمیرکار اسنوا را در زمانی که شما تعیین میکنید به محل شما اعزام نمایند.

ویژگی های خدمات پس از فروش اسنوا

  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات
  • داشتن متخصصانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ­ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است. در تعریف این خدمات می­توان به کلیه سرویس­ هایی که پس از فروش کالا به مشتری ارائه میگردد، اشاره نمود.

این موارد شامل پیگیری خرید، نصب و راه اندازی، آموزش، تعمیر، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی، شرایط استفاده از گارانتی و غیره می­باشد.

بنابراین خدمات پس از فروش که شاید در گذشته تنها در جهت رفع معایب و نقص­های فنی می­بود و عموما برای محصولاتی چون لوازم خانگی ایفای نقش میکرد، امروزه مفهومی وسیعتر و با محوریت ارتباط موثر و مداوم با مشتری، جلب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان را در بر دارد.

خدمات پس از فروش اسنوا یکی از مؤثر ترین اهداف شرکت تولید کننده محصولات و لوازم خانگی اسنوا است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها مرکز تعمیرات اسنوا گام بزرگی را در زمینه تعمیر ، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا بردارد.

با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی اسنوا تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات پس از فروش اسنوا به صورت شبانه روز در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

خدمات پس از فروش اسنوا در تهران

خدمات پس از فروش اسنوا در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OQOr
نظرتان را بنویسید