باطری لیفتراک میداک

باطری لیفتراک میداک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آذران پیشرو صنعت

باطری لیفتراک میداک

باطری لیفتراک میداک تنها شرکتی است که در یک کارخانه تولیدی، خودرو، نیرو محرکه و باتری تولید می کند، این شرکت در کمتر از بیست و پنج سال به یکی از شرکت های پیشرو در اروپا تبدیل شده و محصولات آن در سراسر جهان به فروش می رسد.

 شرکت میداک ایتالیا بعنوان یکی از اصلی ترین و بزرگترین تولید کنندگان باطری لیفتراک برقی در اروپا می باشد. این شرکت تولیدات خود را در هر دو استاندارد DIN و PZB  تولید می کند مطابق با بالاترین استاندارد جهانی و با پیشرفته ترین دستگاههای موجود، تولید می کند.

باطری میداک ایتالیا جهت استفاده در کاربردهاى مختلف مانند انواع تراکهاى برقى، لیفت تراک، پالت تراک، استاکر، ریچ تراک و بالابرهاى برقى وهمچنین ماشین هاى نظافت شهرى و سایر صنایع و تجهیزات با کاربرد مشابه عرضه می گرد. از جمله ویژگی های باطری های لیفتراک ارائه شده می توان به  شارژ سریع ، مطابقت با استانداردهای جهانی و سازگاری با بیشتر ماشین آلات صنعتی ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اشاره کرد.

 

شرکت باطری میداک Midac ایتالیا دارای تست های آزمایشگاهی بر روی مواد اولیه (تست های فیزیکی و شیمیایی) و محصول نهایی (تست های مکانیکی، عملکردی و الکتریکی) است تا حداکثر اطمینان تولید خود را تضمین کند. برای مثال، استانداردهای کیفیت و استقامت و تست‌های ایمنی ما برای بخش خودرو، مانند تست رول اور، با مشخصات سختگیرانه شرکت‌های جهانی اولیه خودرو مطابقت دارد. این شرکت به شدت بر تحقیقات انجام شده در جهت انباشت و بهره‌برداری از انرژی برای تولید باتری‌های نوآورانه در نظر گرفته شده برای بازارهای متنوع و نوظهور (ارتباطات، منابع انرژی تجدیدپذیر، سیستم‌های اضطراری، قایق‌رانی و سایر کاربردهای ویژه) متکی است.

 

فروش باطری لیفتراک میداک ایتالیا

باطریهای اسیدی-سربی لیفتراک ها نوعی از باطری های صنعتی مخصوص کارهای سنگین هستند که گاهی اوقات باتری های کششی نیز نامیده می شوند که معمولا از سلولهای اسیدی سربی 2 ولت با میزان جریان دهی و آمپراژ بالا ساخته میشوند و معمولا در ولتاژهای 24 ولت ، 36 ولت ، 48 ولت ، 72 ولت ، 80 ولت ، دوبل 40 ولت ، و در آمپر ساعت های مختلف از 300 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت می باشند و نکته اساسی در کلیه باطری لیفتراک ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری لیفتراک 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی و یا یک باطری لیفتراک 80  ولتی شامل چهل سلول دو ولتی میباشد.

آذران پیشرو صنعت، بصورت تخصصی اقدام به فروش انواع باطری لیفتراک های برقی از برندهای معتبر جهانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه ها در تامین این نوع باتری در کشور مطرح بوده و در اسرع وقت قادر به پاسخگویی و ارسال محصول به تمام نقاط کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، درخواست قیمت، ارسال پیش فاکتور و همچنین مشاوره در زمینه خرید باطری لیفتراک میداک می توانید با ما در ارتباط باشید.


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8w2L
نظرتان را بنویسید