هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 ، مجاز به انتخاب رشته در یکی از دوره های روزانه ، شبانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان شده اند ، می توانند در انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 شرکت نمایند . این انتخاب رشته به صورت رایگان و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود .



داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 به منظور شرکت در این مرحله از کنکور سراسری ، می بایست با مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 فرم مربوطه را تکمیل نموده و رشته محل های مورد علاقه خود را حداکثر در 150 کد رشته محل به ترتیب اولویت در این فرم درج نمایند .

انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 از طریق سایت انتخاب رشته به آدرس sanjesh.org انجام می شود و داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 نمی باشند بلکه بدون پرداخت مبلغی می توانند رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 استخراج نموده و در سایت انتخاب رشته سازمان سنجش وارد نمایند .

شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 بر خلاف انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت رایگان بوده و هزینه ای برای داوطلب در پی ندارد بنابراین به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در این دوره شده اند ، توصیه می کنیم در صورت داشتن شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 بر اساس کارنامه کنکور اولیه سراسری خود حتما شانس خویش را در این مرحله امتحان نمایند .

لازم به ذکر ایت در این مرحله امکان خرید کارت اعتباری علاقه مندی جهت انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی برای داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارت مربوطه را خریداری نکرده اند ، فراهم می باشد . در ادامه این مقاله راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری علاقمندی به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی کنکور 1400​ قرار داده شده است .



راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی کنکور 1400
علاقمندان به شرکت در انتخاب رشته دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور که در زمان ثبت نام علاقمندی خود را به انتخاب رشته این دانشگاه ها اعلام نکرده اند ، می توانند در زمان انتخاب رشته کنکور 1400 ، کارت اعتباری علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را خریداری و در زمان مقرر شده توسط سایت انتخاب رشته سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند .

لینک خرید کارت اعتباری معمولا همزمان با آغاز انتخاب رشته کنکور 1400 بر روی سایت sanjesh.org فعال شده و داوطلبان با ورود به سایت سنجش می توانند کارت اعتباری مذکور را خریداری نمایند . هزینه خرید این کارت معمولا در سایت سازمان سنجش در قسمت خرید کارت اعتباری ذکر می شود .



مطابق اطلاعیه وزارت علوم در خصوص ، هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی کنکور 1400 به ازای هر مورد علاقمندی مبلغ 137,000 ریال دریافت می گردد .

بیشتر بخوانید : راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری


به محض فعال شدن لینک انتخاب رشته ، راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در این بخش قرار گرفته و این مقاله به روز رسانی می شود .










 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 را به بهترین نحو ممکن برای شما تکمیل نمایند تا در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری با اشتباهات رایج در انتخاب رشته کنکور سراسری مواجه نشوید . برای ارتباط با مشاوران هیوا می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به انتخاب رشته مطلع گردید .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1400


















سوالات متداول


1- هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 چقدر است ؟
 مطابق متن مقاله ، انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت رایگان انجام می شود که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است .




2- انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 از طریق چه سایتی انجام می شود ؟
 همانطور که در متن مقاله توضیح داده شده است ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری می توانند از طریق سایت sanjesh.org نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند .




3-  آیا امکان خرید کارت علاقمندی به انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در زمان انتخاب رشته وجود دارد  ؟
 در زمان انتخاب رشته می توانید کارت علاقمندی مذکور را خریداری نمایید البته در این مقاله راهنمای تصویری خرید کارت به محض فعال شدن لینک مذکور قرار داده می شود .

منبع : هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oxrX
نظرتان را بنویسید