منتا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

منتا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
سایت منتا ، سامانه ای بسیار کاربردی برای مدارس ، دانش آموزان و معلمین است. پایه ترین خدمات این سامانه دسترسی به بانک سوالات ، ساخت انواع آزمون های آنلاین و چاپی ، دسترسی به ویدیوهای آموزشی و انواع محتوای های آموزشی برای پایه های تحصیلی چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه می باشد و هر یک از دانش آموزان ، دبیران مدارس و مشاوران می توانند با ثبت نام در این سامانه از انواع امکانات بهره مند شوند. در این مطلب آموزش کار با سایت منتا را ارائه خواهیم داد تا شما عزیزان را از نحوه ثبت نام ، چگونگی ساخت آزمون ، راهنمای ثبت نام در کلاسهای آموزشی و … مطلع سازیم. اگر پس از مطالعه مطلب ، سوالی پیش آمد می توانید در بخش نظرات بپرسید.
آنچه در این مطلب میخوانید :

1 منتا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
2 بانک سوالات منتا
3 آموزش کار با منتا و نحوه ثبت نام
4 آموزش کار با منتا و نحوه ساخت آزمون آنلاین
منتا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
در سایت منتا خدمات متفاوتی ویژه مدارس ، دانش آموزان و دبیران و مشاوران ارائه می شود. مدارس از طریق این سامانه می توانند انواع آزمون های آنلاین و چاپی تهیه کنند ، آزمون های بین مدرسه برگزار کنند ، حساب کاربری شخصی برای مدرسه ایجاد نمایند و …
برای دانش آموزان امکانات متعددی در سامانه منتا وجود دارد ، حل یکسری تمرینات که بر اساس سطح درسی آنها طراحی می شود ، شرکت در آزمون های فردی ، خودارزیابی با حل سوالات سایت ، شرکت در آزمون های گروهی ، شرکت در آزمون های هماهنگ کشوری که هر سه هفته یکبار توسط منتا برگزار می شود ، ثبت نام و شرکت در کلاسهای آموزشی هر یک از دروس با توجه به رشته و پایه تحصیلی ، امکان رتبه بندی و تحلیل وضعیت دانش آموز در سطح مدرسه ، منطقه ، شهر ، استان و کشور و چندین خدمات دیگر که با ثبت نام در سایت قابل دسترسی هستند.
همچنین دبیران و مشاوران مدارس نیز می توانند با ثبت نام در سایت منتا و ایجاد حساب کاربری برای خود ، انواع آزمون های آنلاین و چاپی بسازند ، آزمون های آنلاین عمومی برگزار کنند ، با تالیف و طراحی سوالات استاندارد و بارگذاری در سایت منتا کسب درآمد داشته باشند و ….
بانک سوالات منتا
بانک سوالات منتا ، پر مخاطب ترین بخش این سایت است. برای ساخت آزمون آنلاین ، سوالات آزمون از بانک سوالات استخراج می شوند و کاربر می تواند تعیین کند که سوالات به صورت تستی طراحی شوند یا تشریحی. بانک سوالات منتا از چند صد هزار سوال در تمام پایه های تحصیلی چهارم ابتدایی تا دوازدهم متوسطه تشکیل شده است که برای هر مقطع به صورت جداگانه در سایت قرار دارد.
سوالات از کیفیت بالایی برخودار هستند زیرا توسط هیئت مولفین ، ناظرین علمی و ویراستاران چند بار مورد بازبینی و بررسی قرار می گیرند.
امکان تکراری بودن سوالات بسیار کم و نزدیک به صفر هست.
سوالات به روز هستند و تغییرات کتاب های درسی نظام جدید و نظام قدیم در طراحی سوالات لحاظ می شوند
سوالات از لحاظ آسانی و دشواری دسته بندی می شوند و معلم می تواند در هنگام ساخت آزمون ، سطح دشواری سوالات را تعیین کند.
هر سوال پاسخنامه تشریحی کاملی دارد که به دانش آموز در حل مسئله و یادگیری نکات آموزشی بسیار کمک می کند.
سوالات از لحاظ تیپ بندی و نوع سوالات بسیار متنوع هستند.
شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه منتا از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

احتمالا این را هم بپسندید ثبت نام www.monta.ir - راهنمای تصویری ثبت نام در سایت منتا
همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/E3WN
نظرتان را بنویسید