رابطه میان خواندن لالایی و کاهش استرس مادران

رابطه میان خواندن لالایی و کاهش استرس مادران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marzilak

خواندن لالایی درتمام کشورها و فرهنگ ها وجود دارد. لالایی بخشی ساده و تکراری درادبیات شفاهی است که اصالت آن به مادران بازمی گردد. همواره هنر و ادبیات با نام مردان شناخته می شود درحالی که لالایی با نام مادران گره خورده است. لالایی را مادران برای آرامش کودکان خود می خوانند اما خود مادران با آن آرام می گیرند. برای آنکه بدانید خواندن لالایی تاچه میزان از استرس مادران را کم می کند و چه اثری بر روی مادران دارد تا پایان این گفتار همراه ما باشد.

کاهش استرس مادران درهنگام خواندن لالایی برای کودکان

یکی از مواردی که مادران جوان با آن بسیارمواجه می شوند، استرس و نگرانی نسبت به کودکان است. مادران جوان دراولین تجربه شیرین مادری آمادگی زیادی ندارند و معمولاً یکباره درموقعیت زیبای مادری قرار می گیرند. استرس مادران از دوران بارداری شروع می شودو پس از تولد نوزاد ادامه پیدا می کند. خواندن لالایی همواره به مادران باردارتوصیه می شود. در بیشتر موارد این توصیه برای اثری است که لالایی برروی جنین است. اما مادران دراین موضوع مورد غفلت قرار گرفته اند.

چرا خواندن لالایی برای مادران مفید است؟

موسیقی که درلالایی وجود دارد وگاه شعر لالایی بیشترین اثرات مثبت برروی مادران را دارد. گذشته از آنکه خود موسیقی و شنیدن آهنگ می تواند درکاهش استرس و خشم و یا اضطراب داشته باشد، ارتباط عاطفی که با خواندن لالایی میان مادرو نوزاد ایجاد می شود، در تغییر روحی و اخلاقی مادر موثر است. مادران از دوران بارداری با کودک خود صحبت می کنند. دوران سخت بارداری تنها با صحبت کردن مادر با جنین وعکس العمل جنین به صورت لگدزدن، زیبا و آسان می شود. لالایی هم نوعی صحبت کردن مادر با جنین است. مادردرقالب لالایی از آرزوها و آینده کودک خود می گوید و هنگامی که ناراحت است با لالایی غمناک با اوصحبت می کند. این صحبت کردن همراه با لالایی بیش از همه مادررا آرام می کند.

لالایی مادرانه

لالایی مادرانه یک موسیقی شخصی و اختصاصی برای هر فرد است. هر کودکی لالایی مادرانه خود دارد. حتی لالایی هایی که درمیان جامعه شهرت زیادی دارند و غالباً خوانده می شوند، هم اختصاصی هستند. زیرا این لالایی را هر مادری برای کودک خود می خواند، با لحن و صدای خودش. صدای دلنشین مادرتنها چیزی است که شنیدن لالایی را برای کودک زیبا و خواستنی می کند. کودکان معنای شعری که درلالایی وجود دارد را نمی فهمند وتنها این موسیقی است که با روح وروان آنها بازی می کند. بیش از موسیقی لالایی ، این صدای مادر است که آنها را جذب می کند. لالایی مادرانه درواقع حسی است که به دلیل وجود مادردرکنار کودک ایجاد می شود و تا ابد می ماند.

لالایی مادرانه در وولک

وولک جایگزینی برای لالایی مادرانه نیست و ادعایی در این مورد نیز ندارد. همانطوری که گفته شد، لالایی مادرانه منحصر به فرد است و این ویژگی به دلیل وجود زیبای مادر است. بنابراین هیچ چیزی نمی تواند جای لالایی مادرانه شما برای کودکتان را بگیرد. اما وولک همیشه به دنبال بهترین ها برای کودکان است. دروولک لالایی زیادی وجود دارد که درتمام ساعات شبانه روز می تواند در اختیارشما و کودک دلبندتان قرار بگیرد. اگر باردار هستید می توانید ازلالایی ما استفاده کنید و هم خودتان و هم جنین کوچکتان لذت ببرید. اگرلالایی زیادی بلد نیستید می توانید از لالایی هایی که دروولک وجود دارد خواندن لالایی را یاد بگیرید. این تبلیغ نیست و تنها یک پیشنهاد برای شماست که به دنبال بهترین ها هستید. یکبار تجربه استفاده از لالایی وولک اختیاری و بدون هزینه است. اعتمادی که به لالایی های زیبایی که در وولک است می کنید، شروع یک دوستی پایدارو همیشگی با وولک خواهد بود.

لینک مرجع voolak.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wOOR
نظرتان را بنویسید