افزایش فروش در سایت فروشگاهی

 افزایش فروش در سایت فروشگاهی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

در دنیای پر سرعت امروز، همه به دنبال نتایج فوری هستند. ما می‌خواهیم غذایمان سریع‌تر آماده شود، می‌خواهیم سریعتر با مردم ارتباط برقرار کنیم و وقتی بارگذاری وب‌سایت ما بیش از پنج ثانیه طول می‌کشد بی‌صبر می‌شویم.

این همچنین برای کسانی که می خواهند فروش وب سایت خود را افزایش دهند، صدق می کند. اما همانطور که بورلی سیلز گفت: “هیچ میانبری برای رسیدن به جایی وجود ندارد که ارزش رفتن داشته باشد.”

خوشبختانه راه هایی برای بهینه سازی و سئو سایت شما وجود دارد تا به فروش بیشتر آن کمک کند. ما می دانیم که مانند بسیاری از روش های بازاریابی دیجیتال، برای دیدن نتایج کمی زمان می برد. با این حال، امروز می توانید این ده نکته را در طراحی فروشگاه خود اعمال کنید و بنشینید و ببینید که چگونه برای شما کار می کنند.

1. صفحه اصلی را ساده نگه دارید و بازدید کننده خود را گیج نکنید.

این ممکن است برای شما تعجب آور باشد، زیرا بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر تا حد امکان محصولات خود را در صفحه اصلی خود ارائه دهند، طیف وسیع تری از گزینه ها را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده اند.

ارائه محصولات کمتر در صفحه اصلی با توضیحات متنی بیشتر برای یک موضوع خاص، فروش کلی را افزایش می دهد. این کار می کند زیرا به شرکت شما اجازه می دهد بر روی یک یا دو محصول خاص تمرکز کند و به سوالات احتمالی بازدیدکنندگان پاسخ دهد. بنابراین در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه کرد.

صفحه اصلی Electronic Arts نمونه بارز سادگی و تاثیرگذاری است. اگرچه آنها هزاران عنوان را برای شرط بندی پیشنهاد می کنند، اغلب فقط چند عنوان اخیر را در صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. همچنین، توجه داشته باشید که آنها اغلب فقط چند دکمه فراخوان برای اقدام را در بالای هدر اصلی خود ارائه می دهند.

2. ویدئوها را به صفحات تبدیل اصلی خود اضافه کنید

Mashable ادعا می‌کند که افزودن ویدیو به برخی از صفحات فرود برتر شما (صفحه‌ای که کاربر برای اولین بار وارد سایت شما می‌شود) تبدیل‌ها را تا 86 درصد افزایش می‌دهد!

مغز ما اطلاعات بصری را حدود 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می کند، به این معنی که بازدیدکنندگان سایت شما اطلاعات را بهتر از خواندن متن از ویدیوها دریافت می کنند. اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات شما از طریق ویدئو موثرتر خواهد بود.

Ditto Residential یک مثال عالی برای افزودن ویدیو به صفحه اصلی است. نه تنها صفحه اصلی آنها بسیار جذاب است، بلکه ویدیوی بزرگ و با کیفیت آنها قطعا توجه هر بازدیدکننده ای را به خود جلب می کند.

3. راه هایی برای گرفتن آدرس های ایمیل ایجاد کنید

ایمیل مارکتینگ همیشه یکی از موفق ترین روش های دیجیتال مارکتینگ بوده و دارای بالاترین ROI (بازده سرمایه گذاری) در بین تمامی روش های بازاریابی است.

با این حال، شما نمی توانید بدون آدرس ایمیل بازاریابی ایمیلی انجام دهید. شما می توانید راهی برای گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگان ایجاد کنید و فرصتی را ایجاد کنید که آنها را از طریق کمپین های بازاریابی به وب سایت خود بازگردانید.

فوربس پیشنهاد می کند که ارائه خدمات ارزشمند مانند دانلودهای دیجیتال یکی از بهترین راه ها برای دریافت اشتراک ایمیل است که هزینه ای برای شرکت شما ندارد.

وب سایت Profitworks یک مثال عالی برای این موضوع است. در ازای دریافت اطلاعات خاصی مانند آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی، آنها به شما امکان مرور رایگان در وب سایت خود را می دهند.

4. ایجاد اعتماد با تضمین، مشارکت و مطالعات موردی

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به اهمیت تایید اجتماعی پی برده‌اند، اما اگر هنوز راهی برای جلب اعتماد مشتریان به وب‌سایت خود ندارید، از دست می‌دهید. مواردی مانند ضمانت‌ها، عکس‌های کارکنان و مطالعات موردی محصولات یا خدمات شما کمک زیادی به متقاعد کردن بازدیدکننده برای انتخاب شما می‌کنند.

Marketingdonut همچنین توصیه می‌کند تا حد ممکن مجوزها را برای بهبود شهرت آنلاین خود جمع‌آوری کنید، مخصوصاً اگر با مشتریان خود تماس حضوری محدودی دارید یا هیچ ارتباطی ندارید. با بررسی این لیست از ضمانت‌های علامت Westmount، می‌توانید نحوه استفاده از آن را بیابید.

5. محتوایی ایجاد کنید که بخش های کلیدی بازار را هدف قرار دهد

ایجاد محتوای با کیفیت یک راه مطمئن برای افزایش ترافیک و تبدیل وب سایت شما است، اما همچنین باید برای هدف قرار دادن بخش های مختلف بازار وقت بگذارید.

نوشتن محتوای خاص برای بخش‌های خاص بازار به شما کمک می‌کند تا مشتریان متعددی را جذب کنید و به شما این فرصت را می‌دهد تا تخصص خود را در صنعت خود به نمایش بگذارید. این یک حرکت برنده است! برای مثال، از سایت IBM دیدن کنید و صفحات فرود کامل برای تعدادی از صنایع مختلف را مشاهده کنید.

6. افزایش فروش غیر مستقیم

چند بار تا به حال از یک فروشنده خواسته اید که یک محصول را به شما بفروشد؟ 100٪ مواقع پاسخ شما مثبت خواهد بود اگر آنها کاری را که رئیسشان از آنها خواسته است انجام دهند.

اگر مردم می توانند قیمت یک کسب و کار را افزایش دهند، چرا شما نمی توانید فروش آنلاین خود را افزایش دهید؟

Shopify می گوید که افزایش فروش 20 برابر موثرتر از فروش مستقیم آنلاین است، اگرچه ما شاهد موارد دومی بیشتر هستیم.

Conversionxl توصیه می کند که هر گزاره ارزش معتبر دارای این سه ویژگی باشد:

  • باید توضیح دهد که چگونه محصول شما مشکلات مشتری را حل می کند.
  • باید مزایای خاصی را که محصول شما ارائه می دهد فهرست کند.
  • باید توضیح دهد که چرا باید به جای رقیب از شما خرید کنند.

7. یک چت آنلاین را شروع کنید

ابزارهای چت آنلاین یک راه عالی برای ایجاد فروش تجارت الکترونیکی هستند. اما می توان از آن برای پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان سایت خود نیز استفاده کرد. این ابزارها بیشتر از ابزارهای تماسی قابل استفاده هستند زیرا امکان پاسخگویی سریع را دارند.

تقریباً هر نوع وب سایت فروشگاهی می تواند از این ابزار بهره مند شود، حتی آنهایی که از طریق سایت به فروش نمی رسند. می توانید از این ابزار چت زنده برای جمع آوری آدرس های ایمیل برای دریافت جوایز مضاعف استفاده کنید.

چت زنده از SnapEngage یک نمونه عالی از این کار خوب است. آنها نه تنها در سایت چت زنده دارند، بلکه هر بار که در صفحه خطای 404 قرار می گیرید، یک اعلان چت دریافت خواهید کرد.

8. توجه به اعتراضات مشتری

یک راه عالی برای بهبود کیفیت یک وب سایت، رسیدگی به هرگونه اعتراض یا سؤالی است که ممکن است مستقیماً توسط محتوای فعلی سایت پاسخ داده نشود. همانطور که مجله کسب و کار هاروارد توصیه می کند، بر حفظ روابط خود با مشتریان تمرکز کنید، نه رقبا.

از سایت خود بازدید کنید و لیستی از شک و تردیدهایی که فکر می کنید بازدیدکنندگان شما ممکن است بر اساس اطلاعات فعلی داشته باشند تهیه کنید.

در این مرحله، سایت خود را به طور انتقادی ارزیابی کنید – تصور نکنید که فقط بازدید کننده می تواند پاسخ ها را پیدا کند. شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیز به راحتی در دسترس است. وقتی این کار را انجام دادید، برای مشکلاتی که پیدا کرده اید راه حل ارائه دهید. این نه تنها باعث افزایش تبدیل سایت شما می شود، بلکه آن را کاربر پسندتر می کند.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، پاسخ دادن به برخی از سوالات متداول است.

9. تست A/B را انجام دهید

با تمام نکات توصیه شده برای افزایش فروش وب سایت، مهمترین چیز این است که A/B همه این تبدیل ها را آزمایش کنید.

هر کسب و کاری منحصر به فرد است، یعنی مشتریان آن منحصربه‌فرد هستند و آنچه برای برخی از کسب‌وکارها کارآمد است، برای برخی دیگر کارساز نخواهد بود.

با انجام تست A/B، می توانید مطمئن باشید که بهترین کار را برای وب سایت خود پیدا خواهید کرد. در اینجا چند آزمایش وجود دارد که می توانید در حال حاضر در سایت خود اجرا کنید:

  • تغییر متن روی دکمه های تماس آزمایشی یک کار قدیمی اما ساده است. اگر این تغییر کوچک منجر به افزایش دو تا سه درصدی در تبدیل شود، تعجب نکنید.
  • تیترهای مختلف را در بالای صفحات فرود پربازدید آزمایش کنید. من صفحاتی را با تست سرفصل های مختلف از نرخ تبدیل 1% به نرخ تبدیل 4.5% تغییر داده ام.
  • اگر عکس های حرفه ای در سایت خود دارید، سعی کنید آنها را با عکس های طبیعی کارمندان یا کسب و کار خود جایگزین کنید.
  • برای صفحه تماس، با استفاده از فیلدهای کمتر در بخش تماس، آزمایش کنید. به طور کلی، این یک نتیجه مثبت دارد.

منبع: افزایش فروش در سایت فروشگاهی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ljQj
نظرتان را بنویسید