روش های مختلف جوان سازی پوست کدام است؟

روش های مختلف جوان سازی پوست کدام است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کربوکسی تراپی به درمان با کربن دی اکسید گقته می شود که در واقع روشی کم تهاجم و بدون جراحی به منظور جوانسازی پوست و درمان سلولیت می باشد که به واسطه آن می توان سیاهی زیرچشم و ترک های پوستی را درمان کرد. از مزیت های کربوکسی تراپی بهبود گردش خون در ناحیه تحت درمان ، کشش و الاستیک پوست و بهبود چروک های عمیق می باشد. همینطور این روش منجر به اصلاح کلاژن و نابودی چربی های انباشته شده در یک نقطه نیز می شود. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین مراکز کربوکسی تراپی در کرج ، با این روش جوانسازی پوست نیز بیشتر آشنا شویم.

یکی از متدها و روش های درمان و جوانسازی پوست ، کربوکسی تراپی است که طی این روش گاز کربنیک به زیر پوست نزریق می شود. کربوکسی تراپی برای قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است ؛ بنابراین اگر به دنبال این موضوع هستید که چربی های اضافه بدن خود را به همراه چین و چروک های پوستی از بین ببرید ، کربوکسی تراپی روشی مناسب برای شما می باشد.

مرتبط بخوانید : آر اف در کرج – لیست 10 تایی بهترین مراکز آر اف فرکشنال کرج

تزریق کربن دی اکسید به پوست ، منجر به گشاد شدن عروق می شود به همین دلیل این متد درمانی علاوه بر تاثیرگذاری در جوانسازی پوست ، در زمینه درمان بیماری های عروقی ایسکمیک نیز بسیار موثر است. زمانی که گاز کربن دی اکسید وارد پوست و بدن می شود ، بدن دچار کمبود اکسیژن می گردد ؛ از همین رو به ناحیه تحت درمان خون بیشتری را میفرستد. افزایش خون در یک ناحیه از بدن به معنای رسیدن میزان بیشتری از مواد مغذی به بافت آن ناحیه و همینطور آغاز ترمیم سلول های بدن می باشد. با استفاده از این ویژگی می توان گفت که این تکنیک روشی مناسب برای درمان گودی و سیاهی زیر چشم نیز می باشد و برای جوانسازی پوست زیرچشم بسیار موثر است. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی در کرج را معرفی کرده ایم :

کاربرد کربوکسی تراپی چیست ؟
کربوکسی تراپی از موثرترین روش ها برای جوانسازی پوست است که از کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

رفع سلولیت
درمان و از بین بردن تیرگی ها و گودی زیر چشم
برطرف کردن جای جوش
رفع چین و چروک‌ های اطراف چشم ، دور دهان و خط لبخند
جوانسازی پوست در ناحیه های مختلف شامل خط گردن ، خط دکلته و همینطور پشت دست ها
درمان و رفع ترک های ناشی از بارداری و زایمان
از روش های کارآمد در درمان آلوپسی
برطرف کردن زخم های ناشی از سوختگی ، اسکار ناشی از جراحی و آکنه
برطرف کردن تیرگی ناحیه تناسلی
جوانسازی واژن و همینطور رفع خشکی و آنروفی ناشی از یائسگی و موثر در بهبود عملکرد جنسی
برطرف کننده اگزماهای شدید و عود کننده
رفع افتادگی پوست
درمان بیماری پوستی شامل پسوریازیس و پدیده رینود

عوارض کربوکسی تراپی در کرج چیست ؟
بسیاری از افراد فکر می کنند به دلیل اینکه در روش کربوکسی تراپی ، گاز کربنیک به بدن تزریق می شود ، ممکن است این روش برای بدن خطری داشته باشد. در نظر بگیرید که گاز کربن دی اکسید از گازهای غیرسمی برای بدن می باشد و تمامی سلول های بدن در طول روز مدام گاز کربن دی اکسید را تولید می کنند ؛ به عبارت بهتر در جریان متابولیسم بدن ، گاز کربن دی اکسید تولید می شود و به اندازه ای در خون انسان وجود دارد و در نهایت نیز به واسطه فعالیت ریه ها از بدن دفع می گردد.

بنابراین این روش هیچ گونه خطری برای بدن ندارد و تا به حال نیز عوارض جدی و خطرناکی از آن گزارش نشده است ؛ اما ممکن است در طول درمان کمی درد داشته باشد که ناشی از تزریق این گاز به پوست و بافت ناحیه تحت درمان است. در برخی موارد نادر نیز در ناحیه تحت تزریق کبودی ایجاد می شود که چندان جدی نیست و پس از چند روز از بین می رود.

تعداد جلسات درمانی بر اساس نیاز و شرایط متقاضی متفاوت می باشد و برای هر فرد بین 6 الی 10 متفاوت می باشد که این موضوع توسط پزشک برای هر فرد تعیین می شود. البته معمولا جلسات درمانی کربوکسی تراپی برای هر فرد به صورت پشت سر هم نیست و بین هر جلسه معمولا یک الی دو هفته فاصله وحود دارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0Bn
نظرتان را بنویسید