طراحی سایت حرفه ای = تبلیغات پر بازده در گوگل ادز

طراحی سایت حرفه ای = تبلیغات پر بازده در گوگل ادز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
AHMAD

طراحی سایت حرفه ای = تبلیغات پر بازده در گوگل ادز

از آن جا که دنیای امروز روز به روز به سمت تجارت و کسب و کارهای الکترونیکی پیش می‌رود، اولین گام‌ها جهت همسو شدن با این مسیر، داشتن یک وبسایت خوب است. البته این که هزینه‌های طراحی سایت مناسب تقریباً بالاست، پس اگر خودتان دست به کار شوید و مراحل ایجاد یک وبسایت را آموزش ببینید، به راحتی می‌توانید سایت مورد نظرتان را طراحی و راه‌اندازی کرده و کسب و کار الکترونیکی‌تان را آغاز نمایید.

تعریف طراحی سایت

طراحی وب چیست؟ منظور از طراحی وب سایت الگانت وب  ، طراحی سایت‌هایی است که در اینترنت نمایش داده می‌شوند که معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربری توسعه وبسایت به جای توسعه نرم‌افزار اشاره دارد. در گذشته طراحی وب، بر طراحی سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال از اواسط سال ۲۰۱۰، طراحی برای مرورگرهای تلفن‌های همراه با سئو بالا و تبلت‌ها اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند.

یک طراح وب بر روی ظاهر، چیدمان و در بعضی موارد محتوای یک وبسایت کار می‌کند. به عنوان مثال، ظاهر در طراحی یک وبسایت مربوط به رنگ‌ها، قلم و تصاویر استفاده شده است. طرح‌بندی یا چیدمان، به چگونگی ساختار و طبقه‌بندی اطلاعات اشاره دارد. یک وب خوب باید به گونه‌ای طراحی شود که استفاده از آن آسان باشد، از نظر زیبایی کاربر را جذب نموده و متناسب با گروه کاربری و برند وبسایت باشد. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده‌اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که باعث حواس پرتی یا گیج شدن کاربران شود ظاهر نمی‌شود. یک طراح وب همیشه به دنبال آن است که با یک خروجی موفق، اعتماد بازدیدکنندگان را جلب نماید.

متداول‌ترین روش‌ها جهت طراحی سایت‌هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی عمل می‌کنند، طراحی واکنش‌گرا (responsive design) و طراحی سازگار (adaptive design) است. در طراحی ریسپانسیو، محتوا با توجه به اندازه صفحه به صورت پویاست. به عبارتی در این طراحی المان‌ها به صورت درصدی و شناور اندازه‌دهی شده و در صورت تغییر اندازه مرورگر، ابعاد المان‌ها تغییر کرده و قرارگیری‌شان ممکن است از حالت افقی به حالت عمودی تغییر کند. حتی ممکن است که برخی از آیتم‌های منو و اسلایدبار در منوی همبرگری (سه خط روی هم) و یا اشکالی دیگر مخفی شوند.

در طراحی سازگار، محتوای وب سایت در اندازه‌های طرح‌بندی (layout) متناسب با اندازه صفحه نمایش، ثابت است. به عبارتی اندازه دهی به صورت مقدار عددی ثابت بوده و برای صفحاتی مختلف، طراحی‌هایی مختلف انجام می‌شود که امکان دارد در نسخه‌های موبایلی، تعدادی از اقلامی که از اهمیت کمتری برخوردارند، حذف شوند و خصوصیاتی مانند تماس تلفنی، دانلود برنامه و… در اولویت بصری قرار گیرند. یک طرح‌بندی سازگار بین دستگاه‌ها می‌تواند به ارتباط بیشتر با کاربران کمک نماید.

تبلیغات گوگل ادوردز20 که نام دیگر آن گوگل ادز می باشد یک سرویس تبلیغاتی ارائه شده توسط شرکت معتبر گوگل می باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه های مشخص به تبلیغات در گوگل پرداخته و از این طریق کالاها و خدمات خود را تبلیغات نمایند و مشتریانی بیشتر را به سمت کالاها و یا خدمات خود سوق دهند.

تبلیغ در گوگل به صورت متنی می باشد که در نتیجه کالا و خدمات مورد نظر بهتر دیده شده و مشتریان بیشتری به سمت این کالاها و خدمات هدایت می گردند. ما در این مقاه قصد داریم به معرفی کامل سرویس گوگل ادوردز بپردازیم و افرادی که می خواهند با این سیستم آشنا شوند می توانند این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید:

گوگل ادوردز

 در این روش از سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز فرد تبلیغ دهنده عبارت  و یا کلمه کلیدی که قصد تبلیغات بر اساس آن را دارد در گوگل ادز وارد کرده در نتیجه تبلیغات هدفش برای افرادی که این عبارت را جستجو می گردند می کنند به نمایش درآید.

به ازای هر کلیک فرد تبلیغ کننده باید هزینه ای را پرداخت نماید و در نتیجه شرکت گوگل با کلمه کلیدی وارد شده توسط کاربر و از بین تبلیغ دهندگان مختلف پیشنهادهای مختلفی ارائه می دهند و با توجه به یکسری ضوابط و قوانین که برای تبلیغات از پیش تعیین شده تبلیغات فرد تبلیغ دهنده را به کاربران هدف نمایش می‌دهد.

هزینه تبلیغات در سیستم گوگل ادوردز

در حالت کلی برای اینکه بخواهیم در سیستم گوگل ادوردز تبلیغات کنیم ساخت اکانت این سیستم کاملاً رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای ندارد و در حالت کلی برای نمایش تبلیغ در گوگل لازم نیست هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت کنید و تنها فرد تبلیغ دهنده جهت تبلیغات در گوگل در سیستم گوگل ادوردز به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات وی صورت می پذیرد هزینه پرداخت می کند.

با توجه به کلمه کلیدی که کاربر انتخاب می کند و با توجه به انواع مختلف کسب و کار ها، هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی مقدار متفاوتی می باشد. در واقع می توان گفت پیشنهاد رقبای یک کسب و کار است که میزان هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی را مشخص می کند و نکته که مشخص است این است که هر چه سود حاصل از جذب کاربرانی که کلمه کلیدی مشخص را جستجو کردند بالاتر باشد و رقیب آن کسب و کار و یا آن کلمه کلیدی رقم بالاتری را پیشنهاد کرده باشد، رقم نهایی بالاتر رفته و فرد تبلیغ دهنده برای آنکه بتواند در مزایده برنده شود مجبور است رقم بالاتری را نسبت به رقبای خود در سیستم گوگل ادوردز پیشنهاد نماید.

نظرتان را بنویسید