برخورد یک شهاب سنگ بزرگ در اردیبهشت

برخورد یک شهاب سنگ بزرگ در اردیبهشت
ذخیره سازی
6
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
اگر شما نیز عاشق نجوم باشید حتما؛ خبری که این روزها در شبکه های اجتماعی پخش شده است برخورد کرده اید و آن این می باشد که احتمال برخورد یک شهاب سنگ به اندازه یک ساختمان بززرگ به زمین می باشد البته شهاب سنگ های کوچک معمولا؛ قبل از برخورد به زمین در جو زمین میسوزند و حجم کمی از آنها به زمین میرسد ولی باید دید شهاب سنگی به این بزرگی چه خطراتی ممکنه برای ما زمینی داشته باشد.

در این باره نیز ناسا اطلاعیه ای داده است که به نقل از تسنیم قرار میدهم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به تازگی “ناسا” هشدار داده که در اردیبهشت ماه یک شهاب‌سنگ 4 کیلومتری به زمین نزدیک می‌شود که اصابت آن به سیاره ما، می‌تواند به معنی نابودی بشر باشد.

پایگاه خبری “اکسپرس” در گزارشی نوشت، سیستم خودکار ردیابی اجرام آسمانی سازمان فضایی ناسا سیارک 4100 متری که در اردیبهشت 99 به زمین نزدیک می‌شود را شناسایی کرده است.

این شهاب‌سنگ به بزرگی یک ساختمان است و به مداری نزدیک می‌شود که احتمال دارد به‌صورت خطرناکی در مسیر کره زمین قرار گیرد.

به گفته این مرکز، این شهاب‌سنگ بزرگ را که با سرعت بیش از 20 هزار مایل در ساعت به سوی زمین در حرکت است، “DA4-2020” نامگذاری کردند.

براساس تصاویر دریافتی از ماهواره‌های ناسا، این شهاب سنگ 144 پا (نزدیک به 44 متر) عرض دارد و کمی کوچکتر از برج آب مشهور شهر شیکاگو است.

متخصصان ناسا تخمین زدند که برخورد شهاب سنگ با زمین در حالتی که جرم مورد نظر، قطری بیشتر از یک هزار متر داشته باشد، عواقبی فاجعه‌بار خواهد داشت و چنین اتفاقی می‌تواند نسل انسان‌ها را نابود کند.

برخورد یک شهاب سنگ بزرگ در اردیبهشت
نتیجه گیری

در گذشته نیز شایعه هایی مبنی بر برخورد یک جسم بزرگ در سال 2012 مطرح گردید که به واقعیت نرسید و نسل بشر همچنان پا برجا می باشد باید دید تا چه اندازه این خبر حقیقت دارد امیدوارم حقیقت نداشته باشد ولی طبق پیشگویی بابا وانگا پیرزن پیشگوی معروف قرار شده در سال 2020 بلایای طبیعی به زمین اعزام شود البته تا آن زمان از شما دعوت میکنم از ویدیو زیر دیدن فرمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3n4O
نظرتان را بنویسید