شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل

شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

ما به عنوان نمایندگی الکترواستیل در تهران، انواع لوازم خانگی الکترواستیل از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل را به صورت تخصصی تعمیر می کنیم، نمایندگی مجاز الکترواستیل تعمیرات لوازم خانگی را در منزل شما و با هماهنگی زمان مناسب انجام می دهد.

شرکت الکترواستیل بعد از ۴۵ سال سابقه مفید در تولید و صادر لوازم خانگی و ارائه برترین خدمات از سوی نمایندگی رسمی الکترواستیل یکی از برترین برندها ایران محسوب می شود، امروزه الکترو استیل در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ مترمربع و با ۱۰۰۰۰۰ مترمربع سالن های تولید و انبار و بیش از ۳۰۰۰ نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه ۳۰۰۰۰ عدد یخچال، فریزرهای صنعتی، سردخانه و ۵۰۰۰۰۰ عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد.

بیشتر بدانید:تعمیر ساید بای ساید در جردن

شماره نمایندگی الکترواستیل در تهران

توسعه سبد محصولات گروه با تنوع بخشی محصولات فعلی و طراحی و تولید محصولات جدید مدیریت و بهینه سازی مستمر مصرف انرژی محصولات از طریق ارتقا رتبه مصرف انرژی آنها، توجه ویژه به مسئولیت ها و رسالت های اجتماعی گروه بخصوص در حوزه حفاظت از محیط زیست و منابع ملی انرژی دارد.

ارائه برترین خدمات پس از فروش الکترواستیل

نمایندگی مجاز الکترواستیل در تهران

به اعتقاد مدیران الکترواستیل ارائه خدمات پس از فروش الکترواستیل از فروش محصولات این برند اهمیت بیشتری دارد، چون رضایت مشتری این شرکت خود باعث فروش بیشتر می شود.

شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل

الکترواستیل سالهاست که تولید، پشتیبانی و خدمات دهی به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را برعهده دارد و توانسته است در طی مدتی کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

ما با داشتن متخصص ترین و با سابقه ترین تکنسین های ساید بای ساید و یخچال فریزر الکترواستیل توانسته ایم گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس، تعمیر، نصب و گارانتی یخچال و ساید بای ساید الکترواستیل را در تمامی تعمیرگاه مجاز الکترواستیل عهده دار شویم.

بهتر است بدانید:تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/M0MG
نظرتان را بنویسید