حادثه تلخ آتش سوزی قهوه خانه ای در کیان پارس اهواز در دقایق اولیه جان 10 نفر را گرفت

حادثه تلخ آتش سوزی قهوه خانه ای در کیان پارس اهواز در دقایق اولیه جان 10 نفر را گرفت
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محسن امینی
فرماندار اهواز با بیان اینکه یکی از مجروحان حادثه دیشب در بازار کیان اهواز در بیمارستان طالقانی اهواز فوت کرد گفت: هاشم عفراوی با 70 درصد سوختگی که در بیمارستان طالقانی اهواز بستری بود به علت شدت جراحت در گذشت.

نبی الله خون میرزایی همچنین با اشاره به عمدی بودن این حادثه افزود: نیروی انتظامی فرد مظنون را دستگیر کرده است. وی با بیان اینکه هم اکنون هویت 4 نفر از جانباختگان حادثه مشخص شده است گفت: هویت این افراد حسن حیدری، عدنان عفراوی، فوائد غافلی و هاشم عفروای اعلام شده است.

خون میرزایی افزود : هویت 6 نفر دیگر یا به دلیل همراه نداشتن مدرک سجلی یا شدت سوختگی همچنان نامشخص است. هم اکنون 8 جسد در بیمارستان طالقانی، 2 جسد در بیمارستان گلستان و یک جسد در بیمارستان امام خمینی اهواز می باشد.

به دنبال تماس شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 01:05 بامداد امروز (چهاردهم فروردین ماه) و گزارش وقوع حریق در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز واقع در نبش خیابان مدرس، بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند و ظرف چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و در دقایق اولیه 10 نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O75L
نظرتان را بنویسید