درباره پایه هفتم بیشتر بدانید

درباره پایه هفتم بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم در مدارس مدارس عادی
ثبت نام مدارس دوره اول متوسطه برای پایه هفتم هر ساله از اوایل مرداد ماه آغاز می شود و معمولا تا اواخر تابستان و تا زمانی که ظرفیت مدرسه تکمیل شود ، فرایند ثبت نام ادامه دارد.
دانش آموزان بایستی به همراه یکی از والدین خود همراه با مدارک لازم که به شرح زیر می باشند ، به مدرسه مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.
یک عدد پوشه
مدارک تحصیلی دوره ابتدایی
کارنامه قبولی ششم تحصیلی
6 قطعه عکس 4*3
شناسنامه دانش آموز و کپی از تمام صفحات آن
شناسنامه و کارت ملی والدین و کپی از آن ها
گواهی تطبیق شناسنامه از مدرسه ابتدایی
فیش تلفن ثابت یا فیش برق به نام پدر یا مادر
شناسنامه سلامت دانش آموز
فتوكپی حكم كارگزينی پدر و مادر  فرهنگی
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کلاس هفتم - راهنمای ثبت نام پایه هفتم در سایت پادا
تمامی مدارک فوق به مدیر مدرسه تحویل داده می شود و مدیر موظف است که جهت ثبت اطلاعات دانش آموز در سایت وزارت آموزش و پرورش به سامانه سناد مراجعه کند. ثبت نام دانش آموز جدید در سناد از طریق سناد متوسطه اول انجام می گیرد.
مرتبط بخوانید : سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم و هشتم

برای اطلاع از لیست مدارس دولتی ، غیرانتفاعی ، نمونه و تیزهوشان منطقه خود و همچنین آدرس و شماره تماس آن ها می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی “پاسخ با ما” راهنمایی دریافت کنید.
مدارک لازم برای ثبت نام پایه هفتم در مدارس شاهد
دانش آموزانی که قصد ثبت نام در پایه هفتم مدارس شاهد را دارند ، چنانچه تمامی نمرات آن ها در پایه ششم خیلی خوب باشد (یا حداکثر یک نمره خوب و بقیه خیلی خوب) می توانند در این مدرسه ثبت نام کنند.
پیش ثبت نام مدارس شاهد بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه پادا انجام می گیرد و زمان ثبت نام نیز در نیمه اول خرداد ماه می باشد.
پس از ثبت مشخصات دانش آموز در سامانه سجا ، مدیران مدرسه تمامی آن ها را بررسی و لیست دانش آموزان تایید شده را از طریق پیامک اطلاع رسانی می کنند و دانش آموزانی که پیامک تایید را دریاففت کرده اند ، موظف هستند همراه با مدارک ثبت نام پایه هفتم ، به صورت حضوری به مدرسه مراجعه نمایند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y4q2
نظرتان را بنویسید