ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه سال

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام دبیرستان­ انرژی اتمی 1400 - 1401 در پایه­ های تحصیلی متوسطه اول بدون برگزاری آزمون انجام می پذیرد . متقاضیان ثبت نام در این مدارس برای تکمیل مراحل ثبت نام می توانند به سامانه مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 به آدرس های www.aeone.ir برای دانش آموزان پسر و www.aehighschool.com  برای دانش آموزان دختر مراجعه نمایند. 


دبیرستان های­ انرژی اتمی 1400 - 1401 به دلیل داشتن امکانات و سطح علمی و آموزشی بالا به عنوان یکی از برترین مدارس کشور شناخته شده اند و به همین دلیل دانش آموزان بسیاری علاقمند به تحصیل در این مدارس می باشند.

ثبت نام مدارس متوسطه اول انرژی اتمی 1400 - 1401 برا خلاف مقطع دوم متوسطه بدون برگزاری آزمون انجام می پذیرد .

دانش آموزان دختر و پسر با مراجعه به هریک سامانه های مربوط به خود، مراحل پیش ثبت نام در مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 در پابه هفتم را تکمیل نموده و با بارگذاری مدارک مورد نیاز در سایت و  پرداخت هزینه خواسته شده، ثبت نام خود را  نهایی می سازند.

با توجه به علاقه دانش آموزان پایه هفتم جهت تحصیل در دبیرستان های دوره اول متوسطه انرژی اتمی 1400 - 1401 در ادامه این مقاله موارد مرتبط با ثبت نام در این مدارس همچون زمان، مدارک و نحوه ثبت نام مدارس متوسطه اول انرژی اتمی 1400 - 1401 را بررسی می نماییم .





زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401
دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 برای ثبت نام دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دو مرحله اقدام به پذیرش می نماید. ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه سال گذشته به صورت اینترنتی و در اواسط بهمن ماه انجام گرفت بنابراین پیش بینی می شود که ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 نیز در حدود همین تاریخ انجام شود .

با وجود اینکه در حال حاضر نمی توان تاریخ دقیقی را برای ثبت نام در این مدارس پیش بینی کرد اما پس از اعلام زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401 جزئیلات لازم در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



 در حال حاضر تاریخ دقیقی برای ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 در دوره اول متوسطه از سوی هیچ سازمانی اعلام نشده است . به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . 



بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی





مدارک مورد نیاز پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401
دانش آموزان مقطع متوسطه اول برای ثبت نام در مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 در پایه هفتم باید در زمان تعیین به سامانه ثبت نام این مدارس مراجعه کرده و مراحل مربوط به ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

نهایی شدن ثبت نام در مدارس متوسطه اول 1400 - 1401 نیاز به بار گذاری برخی مدارک شخصی و تحصیلی دانش آموزان دارد که در ادامه این بخش به شرح جزئیات کاملی از این مدارک مورد نیاز می پردازیم.

 مدارک مورد نیاز جهت پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401 عبارتند از :


کارنامه سال چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی ( ارائه این مدرک الزامی است )
گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی ( کیفی - توصیفی ) دبستان ( ارائه این مدرک اختیاری است )
ارائه گواهی موفقیت هایی که داوطلب در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی در مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه، شهر و کشور کسب کرده است ( ارائه این مدرک اختیاری است )



لازم به ذکر است که درخواست دانش آموزانی که کارنامه سه سال ذکر شده را در سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی بارگزاری نکنند مورد بررسی قرار نمی گیرد.



بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی









نحوه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 1401
 جهت انجام پیش ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401، دانش آموزان پسر می بایست به سایت www.aeone.ir و دانش آموزان دختر به سایت www.aehighschool.com مراجعه و پس از ورود به سایت فایل عکس دانش آموزی خود را بارگذاری و سپس فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایند .

به منظور راهنمای بهتر داوطلبان ثبت نام مدارس متوسطه اول 1400 - 1401 در این قسمت مراحل مربوط ثبت نام در هریک از سامانه های ذکر را به طور ساده و خلاصه برای دانش آموزان ارائه می نماییم .



 نحوه ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 



 ورود به دانش آموزان پسر پایه هفتم به سایت www.aeone.ir و دانش آموزان دختر پایه هفتم به سایت www.aehighschool.com  

 انتخاب پایه مورد نظر 

 پر کردن فرم پیش ثبت نام 

 قرار دادن عکس دانش آموز

 پرداخت هزینه 

 دریافت رسید هزینه ثبت نام 



در ادامه بخوانید:  ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد







 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 




سوالات متداول


1- زمان ثبت نام مدرسه انرژی اتمی متوسطه اول در چه تاریخی است ؟
در حال حاضر زمانی برای ثبت نام پایه هفتم دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 مشخص نشده است به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- مدارک لازم برای ثبت نام مدرسه انرژی اتمی متوسطه اول چیست ؟
این مدارک به دو دسته الزامی و اختیاری تقسیم می شوند که در این مقاله هر کدام به تفکیک بیان شده اند .




3- آدرس سایت مدرسه انرزی اتمی پایه هفتم چیست ؟
دانش آموزان دختر و پسر در دو سایت جداگانه ثبت نام می کنند که در این مقاله سایت ثبت نام هر یک ارائه شده است .

منبع : ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه سال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G3PQ
نظرتان را بنویسید