همه چیز درباره موسسه سنجش امیرکبیر/سنجش تکمیلی امیرکبیر

همه چیز درباره موسسه سنجش امیرکبیر/سنجش تکمیلی امیرکبیر
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sanjeshetakmili

همه چیز درباره موسسه سنجش امیرکبیر/سنجش تکمیلی امیرکبیر

اگر علاقمند هستید که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به بهترین شکل عمل کنید و در بهترین دانشگاه ها و رشته ها شرکت کنید و رتبه عالی کسب کنید می توانید به موسسه سنجش امیرکبیر اعتماد کنید. نیاز آموزشی کشور هر روزه در حال زیاد شدن است به طوری که بیشتر افراد نیاز به ادامه تحصیل را در خود می بینند و به محض تمام شدن دوره کارشناسی، دوره های مکاتبه ای کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر را ثبت نام میکنند و برای دوره دکتری نیز همین شرایط ادامه دارد.

موسسه سنجش امیرکبیر جزء موسسه های برتر در زمینه های آموزش کنکور ارشد می باشد و نیاز های آموزشی افراد در مقاطع تحصیلی مختلف را برطرف می نماید. این مرکز تقویتی ارشد و دکتری در زمینه مشاوره کنکور ارشد ،دکتری و انتخاب رشته تخصصی هر رشته به داوطلبان کمک می کند.

 

شرایط فعالیت موسسه سنجش امیرکبیر چگونه است؟

سنجش امیرکبیر برطرف کردن مشکلات آموزشی افراد در مقاطع کارشناسی به کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد به دکتری در برنامه ویژه خود قرار داده است.

موسسه سنجش امیرکبیر با بهره گیری از دانش علمی دانشجویان برتر ارشد و دکتری در این عرصه توانسته است بهترین نتیجه را دریافت کند.

موسسه سنجش امیرکبیر ارائه دهنده بهترین و موثر ترین خدمات آموزشی در زمینه کنکور های کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

کیفیت آموزشی و همه گیری پکیج های مکاتبه ای این مجموعه توانسته است اعتماد دانش آموختگان را به خود جلب کند و این سیکل ادامه دارد.

اعتماد دانش آموختگان به موسسه سنجش امیرکبیر باعث شده که این موسسه قدرت آموزشی خود را با تربیت دانش آموختگانی با رتبه های بالا در آزمونها به رقبای خود نشان دهد و مرتبا پیشرفت بیشتری داشته باشد.

به علاوه محصولات مجموعه آموزشی سنجش امیرکبیر در سال های اخیر نسبت به قبل پیشرفت چشم گیری داشته است و تنوع آنها بیش از پیش شده است.

 

ارتباط با موسسه آموزشی سنجش امیرکبیر

جهت تماس با این مجموعه می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید:  44031690

 

خدمات موسسه های سنجش امیرکبیر

سنجش امیرکبیر دارای خدمات ویژه ای جهت ارائه کیفیت بالا به داوطلبان کنکور های آزمایشی باشد.پکیج های را سنجش امیرکبیر داوطلبان ارائه می کند که عبارتند از :

بسته آموزشی

کتابهای آموزشی

کتاب های الکترونیکی

مشاوره و برنامه ریزی

 

سنجش امیرکبیر برای سهولت کار و همچنین برای داوطلبانی که توانایی شرکت در کلاسهای حضوری یا حتی کلاس های کنکور ارشد را به صورت آنلاین ندارند و زمان برای آنها محدود است تصمیم به ارائه پکیج های آموزشی نمودند که این پکیج های آموزشی شامل دی وی دی های آموزشی، کتاب های آموزشی مشاوره و برنامه ریزی و آزمون های آزمایشی مکاتبه ای است.

داوطلبانی که نمی توانند در کلاس حضوری شرکت کنند با در اختیار قرار گرفتن این بسته ها می توانند خود را برای کنکورهای آزمایشی آماده کرده و در نهایت بهترین نتیجه را در آزمونهای ارشد دکترا و .. بگیرند. البته بسته های آموزشی الکترونیکی و کتاب های آموزشی نیز جزو خدمات ارائه شده در سنجش امیرکبیر برای کنکور ارشد و دکتری است.

 

سنجش امیرکبیر برای چه رشته هایی بسته آموزشی دارد؟

مجموعه آموزشی سنجش امیرکبیر تقریبا برای همه رشته های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندشس،کشاورزی، هنر ،زبان و دامپزشکی پکیج های آموزشی همچنین این موسسه به عنوان بزرگترین مرکز کنکور مکاتبه ای کشور بوده که علاوه بر موارد دانشگاه های سراسری،خدمات آموزشی در رشته های ارشد و دکتری علوم پزشکی را نیز ارایه می دهد

لازم به ذکر است این مجموعه برای کنکور تخصص دکتری و مشابه آنها نیز برنامه های آموزشی  کاملی در نظر گرفته است و بیشتر در زمینه علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی فعالیت میکند.

 

بسته های آموزشی الکترونیکی سنجش امیرکبیر

بسته کتاب های الکترونیکی شامل یک دی وی دی  میباشد که به داوطلبان و دانشجویانی که در موسسه سنجش امیرکبیر پکیج نقره ای و طلایی گرفته اند داده میشود کتاب های الکترونیکی شامل پی دی اف جزوات دستنویس، تایپی و اسلاید های دانشگاهی می باشد

 

کتاب های سنجش امیرکبیر

موسسه سنجش امیرکبیر با به کارگیری بهترین اساتید ، نویسندگان و دانشجویان مجرب که قلم شیوا و روانی درتالیف کتب درسی دارند همکاری میکند و از آنها برای تالیف کتاب های کمک آموزشی جهت یادگیری هرچه بهتر بهره گرفته است.

 

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد

هر فردی برای موفقیت و پیشرفت خود نیازمند نظم و برنامه درست و صحیح برای رسیدن به هدف خود از موسسه سنجش امیرکبیر با ارائه خدمات ویژه از جمله مشاوره و برنامه ریزی به داوطلبان کنکور های دکتری و کارشناسی ارشد کمک می کند تا به هدف های خود برسد و با ارائه برنامه های منظم و دقیق آنها را برای رسیدن به اهداف خود آماده می کند .

 

هدف آموزشی سنجش امیرکبیر در کنکور ارشد و دکتری

هدف کتاب ها و بسته های مکاتبه ای سنجش امیرکبیر نهایتا تربیت نیروی های انسانی متخصص و آینده ساز است تا بتوانند نیاز های فنی کشور و جامعه خود را به درست ترین شکل ممکن و با تحصیلات آکادمیک برطرف کنند. موسسه سنجش امیرکبیر فقط یک موسسه آموزشی نیست بلکه با انتشار کتابهای دوره های ارشد و دکتری و… توانسته یک روند رو به رشدی را در بین انتشاراتی ها داشته باشد .

موسسه سنجش امیرکبیر به صورت حرفه ای و کامل کنکور ارشد و کنکور دکتری را در دست گرفته است توانسته نیازهای آموزشی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری را با تالیف کتب های مناسب این مقاطع برطرف کند.

افتخار فعالیت سنجش امیرکبیر کنکور ارشد از زمانی که انتشارات سنجش امیرکبیر وارد نمایشگاه بین المللی کتاب شد مشخص شد، زیرا به محض ورود کتاب های این موسسه به نمایشگاه کتاب با استقبال همه گروه های دانشجویی رو به رو شد و این اتفاق بهترین پیشامدی بود که میتوانست برای سنجش امیرکبیر بوجود بپیوندد.

علاوه بر تالیف کتب آموزشی برای دانشجویان به دست بهترین مولفان ، پکیج های آموزشی نیز برای کنکور دکتری و ارشد طراحی کرده است و هدف این است که با آموزش حرفه ای در آزمون های تکمیلی، رتبه های برتر کنکور ارشد و دکتری را در رزومه کاری خود قرار دهد.

 

علاوه بر آزمون های آزمایشی و بسته های آموزشی موسسه سنجش امیرکبیر برای هرچه بهتر شدن اهداف این موسسه و همچنین برای تحقق بخشیدن به اهداف دانشجویان مشاوران تخصصی(کوچ و مشاوران ) در مقاطع مختلف برای دانش آموختگان در نظر گرفته شده تا افراد با نظم بهتری در آزمونهای مقاطع شرکت کنند.

 

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و دکتری سنجش امیرکبیر

کنکور کارشناسی ارشد را نمیتوان مثل کنکور کارشناسی با هر مشاوری در میان گذاشت. کنکور کارشناسی ارشد باتوجه به گروه آزمایشی و هدفی که برای کنکور داریم باید متفاوت و متخصص باشد. برای دریافت اولین وقت مشاوره تخصصی کنکور ارشد با شماره 02144031690 دپارتمان تخصصی مشاوره کنکور ارشد و دکتری سنجش امیرکبیر در تماس باشید.

 

 

نکته: هم اکنون سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت، بزرگترین مرکز ارائه کنکور مکاتبه ای (غیر حضوری) در ایران است.

تهیه بسته های  سنجش امیرکبیر

علاقه مندان میتوانند جهت دریافت رایگان منابع کنکور کارشناسی ارشد و منابع کنکور دکتری به سایت سنجش امیرکبیر به نشانی www.sanjeshetakmili.ir مراجعه یا با شماره 02144031690 تماس حاصل کنند.

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر