ثبت نام دانشگاه پردیس تهران

ثبت نام دانشگاه پردیس تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

یکی از دانشگاه هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت در کنکور دانشجو می پذیرد، دانشگاه پردیس خودگردان است. پردیس های خودگردان، در تمامی شهرهای ایران وجود دارند و داوطلبان برای ثبت نام در این دانشگاه ها، باید شرایطی را دارا بوده و مدارکی را نیز به همراه داشته باشند. تمامی داوطلبان باید در مدت زمان مقرر، برای ثبت نام دانشگاه پردیس تهران اقدام نمایند. لازم به ذکر است تا بدانید که ثبت نام دانشگاه پردیس خود گردان تهران همانند دانشگاه های دیگر، دو بار در طی سال برای ورودی نیمسال مهر و نیمسال بهمن دانشجو می پذیرد. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در پردیس تهران بدون آزمون ثبت نام کنید، باید از زمان و شرایط ثبت نام اطلاع داشته باشید. برای آشنایی با زمان ثبت نام، شرایط ثبت نام، رشته های دانشگاه پردیس تهران و سایر اطلاعات، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

زمان ثبت نام دانشگاه پردیس خود گردان تهران

دانشگاه های پردیس شعبه هایی از دانشگاه های دولتی می باشند. پذیرش داوطلبان به دو صورت شرکت در آزمون سراسری و کسب نمره قبولی و یا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) می باشد. زمان ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان برای رشته های با آزمون همزمان با کنکور سراسری خواهد بود و داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه، در صورت کسب رتبه لازم در لیست انتخاب رشته خود دانشگاه های پردیس خودگردان را در اولویت قرار دهند. پذیرش داوطلبان در پردیس تهران بدون آزمون در دو نوبت مهر و بهمن ماه صورت می گیرد. داوطلبان می توانند فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام دهند. داوطلبان متقاضی ثبت نام رشته های بدون کنکور پردیس خودگردان بهمن ۱۴۰۲ باید دقت داشته باشند که عنوان بدون کنکور در مدارک آن ها لحاظ نشده و اعتبار مدرک با اعتبار مدارک رشته های با آزمون یکسان است. 

 

🕒 زمان انتشار دفترچه🕒 زمان آغاز ثبت نام🕒 زمان پایان ثبت نام🕒 زمان تمدید شده
18 مرداد ماه 18 مرداد ماه23 مرداد ماه9 شهریور

 

📌 لازم به ذکر است تا بدانید که زمان ثبت نام ترم بهمن ماه نیز به شرح زیر می باشد:

 

🕒 زمان انتشار دفترچه🕒 زمان آغاز ثبت نام🕒 زمان پایان ثبت نام🕒 زمان تمدید شده
30 آذر ماه30 آذر ماه10 دی ماه12 دی ماه

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه پردیس 

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، متقاضیان عزیز برای ثبت نام در دانشگاه پردیس تهران بدون آزمون، علاوه بر شرایط ذکر شده باید مدارکی را نیز به همراه داشته باشند. برخی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای تحصیل در پردیس تهران بدون کنکور، شامل موارد زیر می باشند: 

✅ اسکن عکس 3*4

✅ اطلاعات و مدارک شناسایی

✅ اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی

✅ اطلاعات مندرج در مدرک دیپلم

✅ اطلاعات محل سکونت و آدرس

✅ اطلاعات مربوط به سهمیه و امتیازها

✅ اطلاعات تماسی داوطلب

 منبع: https://irantahsil.org/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

نظرتان را بنویسید