آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 98 - 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد رشته ریاضی کاربردی سال 99 می بایست تراز آزمون کتبیشان برابر یا بیشتر از حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه هر کدرشته محل باشد تا بتوانند سر جلسه مصاحبه حاضر شوند . داوطلبان می توانند آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 98 - 99 مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را با تراز اکتسابی خود مقایسه نمایند .




دانشگاه آزاد از طریق آزمون دکتری 99 دانشجوی مقطع دکتری در رشته ریاضی کاربردی پذیرش می کند که این رشته زیر مجموعه گروه آزمایشی علوم پایه می باشد . دروس امتحانی رشته ریاضی کاربردی در آزمون دکترا شامل زبان انگلیسی ، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود که حدودا چند ماه پس از برگزاری آزمون دکتری 99 ، سازمان سنجش کارنامه اولیه ای حاوی درصد دروس امتحانی مذکور ، رتبه ، تراز آزمون کتبی ، سهمیه ، وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف و ... داوطلبان را روی سایت sanjesh.org منتشر می کند .

تمامی داوطلبانی که پس از مشاهده کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 شدند می توانند به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ریاضی کاربردی به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می بایست کارنامه اولیه دکتری 99 را به دقت بررسی کرده و بر اساس تراز آزمون کتبی اکتسابی خود ، فرم اینترنتی انتخاب رشته را از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org تکمیل کنند .

این داوطلبان در صورت دسترسی به آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری دانشگاه آزاد سال گذشته و مقایسه تراز خود با آن ها ، چینش انتخاب های خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . در ادامه این مقاله نحوه محاسبه و جدول آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری دانشگاه آزاد ریاضی کاربردی 99 را برای علاقه مندان آورده ایم .



نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 99
پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 رشته ریاضی کاربردی برای داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری شرکت کردند و استخراج و تحلیل آماری داده های آن ها توسط کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول زیر که شامل آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 98 - 99 می باشد در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه به روز رسانی می شود .

جدول زیر به گونه ای طراحی شده که هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بالاتر باشد ، شانس قبولی داوطلب بالاتر است . همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده تراز خوشبینانه دورتر یا پایین تر باشد ، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است .

این محدوده ها از کارنامه های دکتری دانشگاه آزاد رشته ریاضی کاربردی سال 98 استخراج شده اند و نزدیک ترین و معتبرترین راهنما برای شرکت کنندگان در زمان ثبت نام آزمون دکتری 99 رشته ریاضی کاربردی می باشند در نتیجه ممکن است حدنصاب ها و تراز های سال جاری کمی با سال گذشته متفاوت باشد . در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شده اند که ممکن است بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99  ، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 99









آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 99
پس از انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری ریاضی کاربردی توسط سازمان سنجش ، داوطلبان می توانند به محاسبه درصد دروس امتحانی و تخمین تراز آزمون دکتری به صورت تقریبی بپردازند . در زمان دریافت کارنامه اولیه آزمون دکتری 99 نیز می توانند با بررسی حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ریاضی کاربردی سال گذشته ، از شانس محدوده دعوت به مصاحبه خود در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد مطلع گردند .

تراز قبولی سال جاری تا فرا رسیدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 مشخص نمی شود ، با این حال جهت رفاه حال داوطلبان ، در جدول زیر آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 98 - 99 استخراج شده از کارنامه های سال گذشته ارائه شده است :



کد و عنوان رشته / محل دانشگاهی تراز قبولی بدبینانه تراز قبولی منطقی تراز قبولی خوشبینانه
ریاضی کاربردی ـ تحقیق در عملیات / واحد علوم و تحقیقات -1 الی 26 -198 الی -2 -399 الی -199
ریاضی کاربردی ـ تحقیق در عملیات / واحد تهران جنوب -1 الی 26 -198 الی -2 -399 الی -199
ریاضی کاربردی ـ تحقیق در عملیات / واحد تهران شمال -1 الی 26 -198 الی -2 -399 الی -199
ریاضی کاربردی ـ تحقیق در عملیات / واحد تهران مرکزی -1 الی 26 -198 الی -2 -399 الی -199


حتما بخوانید: راهنمای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99

راهنمای استفاده از جدول :

1. اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه ذکر کرده ایم بالاتر باشد به این معنی است که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید .


2. اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه ذکر کرده ایم پایین تر باشد به این معنی است که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید .


لازم به ذکر است که تراز های جدول بالا ، حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد هستند و اگر فردی بتواند حدنصاب یک دانشگاه را کسب کند ، به منزله قبولی وی در آن دانشگاه نمی باشد و تنها به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهد شد . داوطلبان در صورتی در جلسه مصاحبه نمره بالایی را کسب می کنند که توانمندی های علمی خود را اثبات نمایند .

علاقه مندان می توانند از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا که به صورت کاملا در اختیار داوطلبان قرار گرفته به عنوان ابزار کمکی در این مرحله استفاده نمایند . همچنین اگر در مورد شهریه دکتری دانشگاه آزاد ، نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 سوالی دارید می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

در ادامه بخوانید: آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی 98 - 99











سوالات متداول


1- آیا کسب حدنصاب کدرشته محل های رشته ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد توسط داوطلب به منزله قبولی نهایی در آن کدرشته محل است ؟
خیر . کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه حتی یکی از کدرشته محل های دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد تنها به منزله این است که آن داوطلب می تواند در مصاحبه آن واحد شرکت کند .




2- کمترین حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در رشته ریاضی کاربردی چقدر است ؟
با توجه به اطلاعات در دسترس ، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در رشته ریاضی کاربردی 1 می باشد که در متن مقاله به صورت کامل به آن اشاره شده است .




3- آیا حدنصاب و تراز های قبولی دعوت به مصاحبه دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد هر سال با سال دیگر متفاوت است ؟
خیر . دانشگاه آزاد هر سال با در نظر گرفتن عوامل مختلفی حدنصاب کدرشته محل های دکتری ریاضی کاربردی را از طریق اعلام نتایج انتخاب رشته دکترا به متقاضیان اعلام می کند .

منبع : آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری ریاضی کاربردی دانشگاه آزاد 98 - 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/llZ5
نظرتان را بنویسید