ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد 99

ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد > ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد 99

ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد در دو ترم مهر و بهمن برای برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در زمان مقرر صورت می پذیرد لذا متقاضیان پذیرش بدون آزمون در رشته معماری جهت اطلاع از روند ثبت نام – مدارک لازم و واحد های پذیرنده با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرند.
از جمله شرایط ثبت نام رشته معماری بدون کنکور برخورداری از حداقل معدل لازم برای پذیرش در این دانشگاه می باشد. پس از پذیرش بدون آزمون رشته معماری داوطلبانی که دیپلم آنان متفاوت با رشته ریاضی بوده است، لازم است واحدهای پیش نیاز را بگذارنند. علاوه بر دانشگاه آزاد، دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به ثبت نام داوطلبان می نماید.
معرفی رشته مهندسی معماری
قبل از اینکه در ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد شرکت نمایید، توصیه می کنیم ابتدا از این رشته و نحوه کار و شغل آن اطلاع یابید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. در واقع رشته معماری ، ترکیبی از هنر و مهندسی است. شاید بتوان گفت یکی از شرایط ثبت نام رشته معماری بدون کنکور نا نوشته این رشته، داشتن مهارت در نقاشی باشد. اطلاع از سبک های سنتی ، منطقه – اقلیم – دید و منظر مناسب – کاربری فضا از جمله ملزومات این رشته خواهد بود که متقاضیان این رشته باید از آن اطلاع داشته باشند.
آنچه یک مهندس معمار به انجام می رساند، طرح ریزی بناهای تاریخی ، همچنین خلق آثار هنری می باشد. در واقع یکی از نام هایی که برای این رشته در نظر گرفته شده است، با نام مهندس ناظر نیز از این رشته یاد می کنند. در واقع نظارت بر کار رشته مهندسین عمران – تأسیسات الکتریکی – تأسیسات مکانیکی کار عمده افرادی است که موفق به پذیرش بدون آزمون رشته معماری دانشگاه آزاد شده اند. رشته معماری و عمران با یکدیگر متفاوت می باشند اما در برخی از موارد ممکن است داوطلبان این دو رشته را اشتباه با یکدیگر بگیرند.
آنچه یک مهندس عمران می تواند به انجام برساند، سد سازی، ساختمان سازی و… می باشد. اما آنچه یک فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری به انجام می رساند، طرح ریزی یک شهرک توریستی، یک هتل، فرودگاه، بیمارستان می باشد. بنابراین قبل از انجام ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد توصیه می نماییم که حتما ابتدا از تمامی جزئیات این رشته آگاه شوید سپس برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. زیرا در صورت ناآشنا بودن با آن، می تواند مشکلات و عدم تخصص در رشته مورد نظر را برای شما در پی داشته باشد.

کارگروهی خوب از توانایی های لازم برای رشته مهندسی معماری بدون کنکور است.
گرایش های رشته معماری
گرایش های رشته مهندسی معماری بدون کنکور شامل 6 گروه است به شرح زیر:
• معماری -معماری
• معماری -منظر
• معماری-معماری داخلی
• معماری-معماری اسلامی
• معماری –بازسازی پس از سانحه
• معماری-مطالعات معماری ایران
همچنین رشته هنر و ساخت از رشته های شناور معماری می باشد که شامل سه گرایش می باشد:
• مدیریت پروژه و ساخت
• تکنولوژی معماری
• انرژی معماری
Source: ثبت نام بدون کنکور معماری دانشگاه آزاد
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qBl2
نظرتان را بنویسید