برنامه شاد جدید 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نسخه جدید برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید ، در تاریخ 10 آذرماه منتشر می شود . دانش آموزان و معلمان می بایست برای دسترسی به آخرین امکانات ، نسخه جدید اپلیکیشن شاد را دانلود و نصب نمایند .



برنامه شاد که در ابتدا صرفا به عنوان یک پیام رسان برای برقراری ارتباط بین دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس تلقی می شد ، با اضافه شدن امکانات بیشتر در حال تبدیل شدن به مدرسه همراه دانش آموزان می باشد . نسخه جدید برنامه شاد که قرار است تا قبل از شروع سال تحصیلی 99 - 1400 منتشر شود ، دارای امکانات متعددی اعم از آزمون ساز ، حضور و غیاب و ارتباط تصویری زنده خواهد بود .

سوالی که برای بسیاری از دانش آموزان و معلمان محترم پیش می آید این است که چگونه و از کجا می توانیم نسخه جدید برنامه شاد را دریافت کنیم ؟ به همین منظور و برای سهولت هرچه بیشتر دانش آموزان و معلمان گرامی ، نسخه جدید برنامه شاد در ادامه این مقاله قرار گرفته است .



دریافت نسخه جدید برنامه شاد
در نسخه جدید شاد ، تمام دروس دانش آموزان به تفکیک سرفصل‎ ها آموزش داده خواهد شد و امکانات جدیدی به این برنامه اضافه شده است. ساعت آموزش غیرحضوری در شاد 35 دقیقه خواهد بود تا بار ترافیکی اینترنت مدیریت شود .

نسخه جدید برنامه شاد که دارای امکانات متعددی برای سال تحصیلی 99 - 1400 می باشد , قرار است در روز پنجشنبه مورخ 10 آذر ماه منتشر شود . برای دریافت نسخه جدید برنامه شاد می توانید به لینک دانلود آن که در ادامه این مقاله آمده رجوع نمایید . 



​ برای دانلود نسخه 2.6.7 برنامه شاد کلیک کنید 



 آخرین به روز رسانی 10 / 09 / 99



 برای دانلود نسخه 2.6.3 برنامه شاد کلیک کنید 

 برای دانلود نسخه 2.6.2 برنامه شاد کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.4.0 برنامه شاد کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.3.0 برنامه شاد کلیک کنید 



بیشتر بخوانید: به روزرسانی برنامه شاد





امکانات نسخه جدید برنامه شاد
نسخه جدید برنامه شاد دارای قابلیت های جدیدی بوده که برای سال تحصیلی جدید در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت . در واقع در جدیدترین ورژن برنامه شاد امکان برخی فعالیت‌ ها به غیر از فعالیت در گروه های کلاسی در دسترس دانش آموزان و معلمان خواهد بود که موارد زیر را شامل می شود :



بیشتر بخوانید: نحوه پاسخگویی به آزمون در برنامه شاد


آزمون ساز برنامه شاد

 شاد نما در اپلیکیشن شاد

حضور و غیاب در برنامه شاد

تکالیف درسی دانش آموزان در برنامه شاد

ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز

 اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس

 کانال های محتوای آموزشی شاد



بیشتر بخوانید: مشکلات برنامه شاد
” شماره تلفن 43081 ؛ پشتیبانی رسمی آموزش و پرورش برای شبكه شاد “










نحوه نصب و احراز هویت نسخه جدید برنامه شاد
نصب و ورود به برنامه شاد در نسخه جدید شاد با ورژن های قبلی تفاوتی نداشته و فرایند کاملا مشابه ای دارد . روند ورود به برنامه شاد بدین صورت بوده که معلمان و دانش آموزان گرامی ابتدا می بایست با نسخه جدید برنامه شاد را دانلود و آن را در گوشی هوشمند خود نصب نمایند . هم چنین کاربرانی که از گوشی های آیفون و یا کامپیوتر شخصی استفاده می کنند ، می توانند از نسخه تحت وب برنامه شاد استفاده کنند . 

پس از نصب برنامه شاد ، دانش آموزان و معلمان می بایست مانند نسخه های قبلی برنامه شاد ، احراز هویت را از داخل نرم افزار یا سامانه شاد انجام دهند . توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره احراز هویت در آخرین ورژن برنامه شاد به مقاله زیر رجوع نمایید .



بیشتر بخوانید: انجام احراز هویت در برنامه شاد







برای اطلاع از آخرین اخبار نسخه جدید برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت جود هر گونه سوال درباره نحوه دریافت  نسخه جدید برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .



در ادامه بخوانید: تبدیل گروه به کانال در برنامه شاد





سوالات متداول


1- آیا نسخه جدید برنامه شاد منتشر شده است ؟
جدیدترین نسخه برنامه شاد قبل از آغاز سال تحصیلی منتشر خواهد شد که لینک دانلود آن در این مقاله قرار گرفته است .




2- چگونه می توان نسخه جدید برنامه شاد را دانلود کرد ؟
معلمان و دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به این مقاله نسخه جدید برنامه شاد را دانلود نمایند .




3- آیا دریافت نسخه جدید برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید الزامی است ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، نسخه جدید برنامه شاد دارای امکانات جدید بوده که دانش آموزان و معلمان برای دسترسی به این امکانات ، می بایست نسخه جدید برنامه شاد را دریافت نمایند .

منبع : برنامه شاد جدید 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qzZ0
نظرتان را بنویسید