هیتر مناسب برای دامداری

هیتر مناسب برای دامداری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
akbari

استفاده از بخاری مناسب دام یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های گرمایش دام است که در این مقاله به آن می پردازیم.
دمای شما
در فصل سرد، به خصوص زمانی که دما به 0 درجه می رسد، باید به تأثیر آن بر روی بدن و کار حیوان فکر کرد.
مانند همه پستانداران، گاوها خونگرم هستند و باید دمای بدن خود را حفظ کنند. دمای طبیعی یک گاو حدود 38 درجه است.
با توجه به اینکه محل نگهداری دام باید بهترین هیتر برای دامداری چیست؟ تبادل هوای بالایی داشته باشد تا به دمای بالا برسد، رادیاتور لوله ای بخاری ایده آل برای دامداری ها می باشد.
مزایای استفاده از بخاری هوا برای آبزی پروری
بخاری های مناسب برای دام در زمستان مانند درجه حرارت شدید، ورم پستان و فلج حیوانات، بخاری های مناسب برای گاو، شیر و دام به عنوان دارو.
منظور از دمای مطلوب دمایی است که حیوان برای گرم نگه داشتن نیازی به صرف انرژی ندارد. در زیر این محدوده دما، فرآیندهای متابولیک طبیعی برای حفظ دمای مطلوب بدن حیوان تحت تأثیر قرار می گیرند.
بهترین گرمایش برای پرورش، گرمایش مناسب برای پرورش
در محدوده دمای بحرانی، حیوانات با رفتارهایی مانند: پناهگاهی برای فرار از باد یا کاهش دما و در یک واکنش طولانی مدت رشد یک لایه موی ضخیم برای زمستان گذرانی است. با این حال، برای دمای کمتر از دمای بحرانی، حیوان باید متابولیسم خود را افزایش دهد تا گرمای لازم را فراهم کند. این امر باعث افزایش نیاز در جیره غذایی به ویژه برای تامین انرژی می شود.
توصیه می شود برای نجات حیوانات از دمای یخ زدگی و به دست آوردن دمای مطلوب (با در نظر گرفتن تبادل هوای زیاد دامداری ها) از وسایل گرمایش تشعشع استفاده شود.

نظرتان را بنویسید